{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
729 visninger | Oprettet:

baghøjtaler til mazda 323F {{forumTopicSubject}}

halløj BG
jeg har en ,mazda hvor jeg smidt følgende ting i:
HU - Pioneer DEH-8400BT
Forstærker - Ground Zero Hydrogen GZHA 4150XII
Komponentsæt - Ground Zero Radioactive GZRC 13X
Sub - Ground Zero Radioactive GZRW 12XD-AL 12"

Men mit problem er at der ikke er noget lyd omme bagi, faktisk kan man kun høre bassen buldre
så jeg vil jo fantastisk gerne have noget lyd deromme, men min forstærker har kun 4 kanaler (og gider ikke at skal til at invistere i en mere lige pt.
så går lidt med tanken om at købe dem her
http://www.bd-audio.dk/?c=1047&p=3307
også få dem sat direkte til HU´en, da jeg kan forstå at 6x9 i hattehyllen er NO GO
Ville det komme til at lyde optimalt?
tak på forhånd og en forsat god aften

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  baghøjtaler til mazda 323F
  • #1   18. feb 2013 om du sætter en 6x9,6x7 eller 6,5'' eller alle andre '' højttaler i hattehylden er ligemeget. hattehylde højttalere og subwoofer er ikke nogen særlig god kombi smiley

• #2   19. feb 2013 Da en mazda 323F har 5x7/6x8" Enheder normalt i bagpanelerne fra fabrikken af slipper du for at bruge noget i hattehylden... Du har fat i en rigtig god idé som jeg synes du bare skal fortsætte med... smiley

• #5   19. feb 2013 kalle n

tror du har læst forkert, vil ikke have nogle i hattehylden, men i bagdørene smiley

dB-drag Danmark .
    dejligt at høre smiley

Tommy A
    er du sikker på at det ikke vil skade forstærkeren at sætte dem oveni de andre :)?
    for det men hu´en er kun midlertidig, da jeg senere henne køber en monoblok til subben smiley

• #6   19. feb 2013 arhh ja okay .. ups smiley

men jeg syntes da bare du skal køre dem til radioen så hvis det kun er midlertidigt.. jeg ville ikke selv sætte 4 højttalere på 2 kanaler hvertfald

• #8   19. feb 2013 jojo det kan den da godt, men vil da mene at det forværre lydkvaliteten at gå ned i ohm ?

• #9   19. feb 2013 Tommy A

Og hvordan skulle han kunne indstille lydniveauet individuelt mellem baghøjttalere og fronthøjttalere hvis både front og bag sidder til samme output? Din idé er fin hvis man er ligeglad med hvordan det lyder... Men den bedste lyd får han ved at lade de bagerste trække af Hans HU... Og så længe det er midlertidigt vil han jo i sidste ende komme til at udnytte det hele fuldt ud når først han får fat i en monoblok... smiley

• #10   20. feb 2013 ahh super, tak for hjælpen allesammen, de bliver bare kørt gennem forstærkeren, indtil jeg får råd til andet smiley

Kommentér på:
baghøjtaler til mazda 323F

Annonce