{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

Trængere til noget kraftigere, hjælp? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen. Har i et halvt års tid nydt min b2 hs15 nu, men synes lidt den mangler noget ekstra tryk smiley en af mine venner har 2 gzhw 12" og de lavere kraftigere tryk. Jeg skal dog stadig kun have 1 15" i min. Har overvejet om en hertz ml 3800 ville være noget, men ellers overvejer jeg en ground zero hydrogen eller nuclear 15" smiley
Hvad kan i anbefale? smiley
Der er styr på kabler og alt til det, og har pt 2000 rms watt satt til min b2 hs15. hjælp mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trængere til noget kraftigere, hjælp?
  • #1   20. feb 2013 Hvorfor insistere på en 15" om jeg må spørge? smiley
    Din lille 206 egner sig sgu bedre til 2 10" eller måske 12".

• #2   20. feb 2013 Nu ved jeg jo ik lige hvor meget tryk du har i din bil nu, men hvis du kommer til træf i Viborg her d. 2. Marts, så kan du jo lige prøve at høre mit om det er sådan noget du søger, for min laver temmeligt emget tryk bare med 1 12" smiley

• #3   20. feb 2013 Hej!

Hvilken forstærker har du på ?
    Hvilket batteri (du burde have 2 til det system)

Er du 100% sikker på din kasse har de liter og den korrekte tuning til at få mest ud af den?

Hvis du ikke allerede har gjort det, så ville en kraftig lyddæmpning af den plastik spand der også hjælpe.
    Der er INTET fra fabrikken af!

15" fejler bestemt ikke noget.. de skal bare have gode forhold, og være lavet korrekt.

Mvh. Rasmus C.

• #4   20. feb 2013 Faktisk et godt råd Rasmus giver med isolering, jeg kom noget asfaltplade på alle åbningerne i døren og i siden bagi, for ligesom at lukke helt af, det gjorde en HIMMELVID forskel på lyden i min 206 dengang smiley

og nej 15" fejler som sådan ik noget, men forholdende er svære at gøre helt ordentligt til sådan en stor satan i sådan en lille bil smiley men næsten alt kan jo lade sig gøre...

• L H
    L H Tilmeldt:
    mar 2011

Emner: 1 Svar: 197
    #5   20. feb 2013 Hvor meget skulle sådan en enhed koste? Der er så mange muligheder at jeg ikke vil begynde at nævne dem uden et budget. Og hvor meget må kabinettet fylde?

• #6   21. feb 2013 Det giver rigtig meget.

Og priserne på ordentlig lyddæmpning er lige smidt 20% på de generelle priser ved www.au2tek.dk

Jeg har lige givet hele min polo en tur med det.

Og har givet dlere andre biker.

Evt kig under foro albums på min profil.

Mvh. Rasmus

• #7   21. feb 2013 Evt. gå ind i mit fotoalbum og se den bagagerums opbygning jeg har lavet smiley
    Det er ogs netop derfor det passer mig bedst at holde mig til 1 15".
    Tænkte bare lidt der ikke var nogen grund til ekstra batteri når kondensatorne aldrig kommer under 13 volt ? smiley
    Ellers har jeg overvejet at udskifte batteriet til et yellow optima smiley
    Har overvejet det med isolering men er i tvivl om hvor jeg kunne gøre det henne i bilen smiley vil ikke til at pille hele tæppet ud smiley

• #8   21. feb 2013 Heh, hvis du kan holde 13v i en 206, så vil jeg også have en.. tror du skal tjekke med et multimeter smiley

Ang. lyddæmpning.

Så overalt i bagagerummet, dørsider, og især himlen, den kan ikke være svær at pille ud smiley

• #9   21. feb 2013 Det ser jo fint lavet ud..

Men dit strømkabel der, er det kun 25mm2 ?
    eller hvor tykt er det omme fra motorrummet?

En anden ting, så tror jeg altså din kasse er for tæt på bagklappen, til at den overhovede kan "ånde" der er nok for meget modstand.

Men vil sige, hvis du skal have noget andet, så havde jeg klart valgt 2 x 12" i en kabinet der er lidt længere fra bagklappen.. det vil med garanti spillere højere.

Hvilken frkvens er din b2 bas tunet ved?

• #10   21. feb 2013 har trukket et 50mm2 siden smiley så nu er der både et 25mm2 og et 50 mm2 :).
    Det er jo også derfor jeg har vendt porten opad? smiley
    Kigger på en ground zero plutonium 15" med 10000 watt, og så en hifonics xxv cyclops forstærker til eller den earthquake der er til salg herinde smiley
    Men satme også en dyr ombygning smiley

Kommentér på:
Trængere til noget kraftigere, hjælp?

Annonce