{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
460 visninger | Oprettet:

Subwoofer spiller meget lavt? {{forumTopicSubject}}

Hej derude. Har lige hentet min headunit fra reklamation, remoten havde løs forbindelse. Anlægget er ikke pillet ved siden det spillede. Men nu spiller subwooferen meget lavt, har indstillet på headuniten og det gider stadig ikke spille højere. Hvad kan det være?

Headunit er Pioneer. Alle kabler er nye, infinity forstærker og jbl gt serie sub.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Subwoofer spiller meget lavt?
  • #1   27. mar 2013 har nogle gange samme problem med min sub , ( JBL GT12) tror jeg nok den hedder.

    Jeg skal bare cutte 2 cm af ledningen nede ved subben og sætte det på igen , så spiller det igen smiley ..

    Om det er det din gør , skal jeg ikke ku sige , men det er da forsøget værd smiley ..



  • #2   27. mar 2013 Måske du er kommet til at bytte om på dine signalkabler bag på radioen(hvis du altså har mere end et sæt) smiley ..


  • #3   27. mar 2013 Der er vist en indstilling der hedder "SW Control", og ikke bare den menu inde i audio instillinger. Man skal holde et eller andet nede. Skal jeg hver gang strømmen har været cuttet på min bil, ellers spiller subben slet ikke.

Kommentér på:
Subwoofer spiller meget lavt?

Annonce