{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.668 visninger | Oprettet:

Andreas K
Andreas K
Tilmeldt:
26. jan 2013
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2

Hjælp til valg {{forumTopicSubject}}

hej jeg skal til til at købe en subwoofer til min bil, da jeg aldrig har rodet med anlæg i biler har jeg ingen ide omkring hvad for et mærke jeg skal vælge for at få en rigtig god subwooer. Prisen skal ligge mellem 0-2500 også ville jeg gerne høre jeres mening omkring hvad det bedste i det prislege er.
Det skal være i en subwoofer i kabinet også skal det være en enkelt da jeg også gerne vil hae andet med i bilen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til valg
  • #1   31. mar 2013 Skriv til cody og hør. Han kan med garanti sige et hvad der er bedst. Har du forstærker ?

  • #3   31. mar 2013 der findes lige så mange svar som løsninger. DU må ud og lytte til hvad du er til, nogen vil 15" med masser af tryk, mens andre er er til 8".

    pt har jeg selv en 8" hertz i et bandpass kabinet (HBX20), dvs enheden er lukket inde, der er kun et hul i siden på kassen, den spiller dybt og ryster bilen nok til mit brug. OG fylder ikke alverden. Men det er jo smag og behag hvad man vil havde.

    http://bil.webgallerier.dk/album/385/628/471/1923828-anlaeg-gennem-tiderne


  • #4   31. mar 2013 hilmars-audio.dk han har alt og kan helt sikkert hjælpe dig

  • #6   1. apr 2013 Har en mindre rockford i min 1x115w rms 4ohm brokoblet. Og der er trukket 35mm2. Til min dls monoblok (noget 1000w 1ohm) der mener jeg de siger 50mm2. Så de 20mm2 er vist kun til et fint hobby anlæg smiley

    Ej jo større kvadrat du får trukket fra starten, jo bedre. Specielt når det er første gang. For hvis nu det første anlæg ikke spiller tilfredsstillende og du vil opgradere, så skal kablerne måske også skiftes.


  • #7   1. apr 2013 Nu har jeg haft en del forskelligt gennem tiden. Både jbl, audiobahn, pioneer, alpine osv. Dem jeg har været aller mest glade for var min jbl p1222:) den rykker virkelig og kræver ikke så mange watt. 400w. de kan købes for ca. 1200 eller sådan. brugt altså.

  • Andreas K
    Andreas K Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2
    #9   3. apr 2013 Ville dette anlæg være et godt anlæg til de penge?

    (2) stk JBL T696 Højttaler, 3-Vejs 6X9, 150 w
    - h t t p : / / w w w jblcar dk / visvare . php ? nr=187 ..

    (1) stk Woofer JBL P1220, 1600 w + RMV 400 w
    - h t t p: / / w w w jblcar dk / visvare . php ? nr=125 ..

    (1) stk JBL GTO5355 5-kanals forstærker
    - h t t p: / / w w w jblcar dk / visvare . php ? nr=208 ..

    (1) stk Alpine CDA-9884R Autoradio
    - h t t p: / / w w w carsound dk / produkt . asp ? id = 6829&pk= ..

    (1) stk Prosonic 2,0 farad capacitor


  • #10   3. apr 2013 find en monoblok til bassen, drob 6x9 og vent med at sætte kondensatoren på, det ikke sikkert det er nødvendigt.

    OG VIGTIGST AF ALT, HVIS BASSEN IKKE ER I KABINET SÅ FÅ BYGGET ET DER PASSER TIL ENHEDEN. Et 12" kabinet er ikke bare en kasse med et ø12" hul i. Porten skal passe, antal liter, ordentlig afstivet og afdæmpet, det rigtige kabinet til bassen gør ALT.

    hva bil er det til ?


  • Andreas K
    Andreas K Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2
    #11   3. apr 2013 Seat leon fra 2007

Kommentér på:
Hjælp til valg

Annonce