{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor kan man få
  • #1   31. mar 2013 Det kan du ikke... Så simpelt kan det siges... Jeg Ejer den eneste opdaterede termlab måler i landet... (Medmindre nogle har brugt penge på at opdatere deres selvfølgelig... ) Og jeg bor på sjælland...

    Du kan sikkert godt finde en der påstår at sådan en håndholdt måler kan bruges... og så hvis du tror på resultatet vil du blive svært skuffet hvis du får målt på en ordentlig måler... smiley

    Simpelt sagt så er den nemmeste måde at få lavet en db-måling af sin bil, at deltage ved en dB-drag konkurrence... smiley (Mon ikke vi kommer ind til Dækimportens Bigmeet igen i år?)

    Indtil videre er der F&F show hvor deltagelse koster 100 kr, og inkluderer deltager armbånd, fest om lørdagen, adgang til messen hele weekenden... (Strøm til lader koster 200 kr og betales til streetfire)

    Og DHB... Deltagelse koster ca 500 kr. og inkluderer Driver armbånd samt co-driver armbånd... adgang overalt hele weekenden, privat camp. samt alt hvad DHB nu ellers tilbyder. og selvfølgelig deltagelse i db-drag, hvos man kan få målt alt det man vil.


  • #2   31. mar 2013 Har udstyret her i svendborg - dog med sidste års software smiley

  • #3   31. mar 2013 Anders E

    Som sagt... eneste opdaterede Måler i Danmark... Og kun målinger udført på dB-drags måler kan sammenlignes med resultater fra resten af verden... smiley

    Det er fint til jeres egen lille måle dag... men husk at fortælle at man ikka kan sammenligne sig med vores deltagere, medmindre man er blevet målt på vores måler...


  • #4   31. mar 2013 Cody: At måle dB med et termlab sæt giver vel sammenlignelige målinger med andre målinger med termlab udstyr. -at jeg så ikke navngiver det efter et eller andet kommercielt konkurrence emblem - det er fint med mig smiley

  • #5   31. mar 2013 Det skulle man tro... Vores er dog opdateret... Vores er sat op efter foreskrifterne udstukket af DBDRA i Usa... dvs. vores er sat op præcist som dem der bruges til konkurrencer i resten af verdenen... kan du sige det samme? Men nej... du kan ikke sammenligne dine garagemålinger med vores... Jeg har ofte moret mig lidt over at folk har fået målt deres bil et sted og slet ikke får samme resultat på vores måler... Det kan de slet ikke forstå... Kan jeg nu godt...

    Desuden, placerer vi sensoren, ud fra de korrekte foreskrifter igen udstukket af DBDRA i USA... Dette har også noget at sige.


  • #6   31. mar 2013 Og nu du siger "sidste års software".... hvilken version er der så tale om???

Kommentér på:
hvor kan man få

Annonce