{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.782 visninger | Oprettet:

flip skærm {{forumTopicSubject}}

hey bg tænker på om der er nogle af jer der kenner dette anlæg og ved om det bare fungerer eller der er nogle fejl ved det
Har ikke arbejdet med flip skærms anlæg før og ved ikke om der er noget spicielt man skal kigge efter smiley

Håber i kan hjælpe mig lidt smiley

http://www.ice-shop.dk/raasdal-7104g-p-1702.html


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  flip skærm
  • #1   7. apr 2013 Jeg har en tommelfinger regel om flipskærme.
    Hvis de har løftebøjler i siden til at klappe skærmen op, er det noget skrammel smiley


  • #2   7. apr 2013 har det selv i Audien.. ganske udemærket til prisen.
    Man får hvad man betaler for, så kvaliteten er ikke den højeste og det er selvfølgelig lidt plastikagtigt.
    Når det er sagt, så er det et fint system med udemærket software, lidt langsom, men til prisen ok.
    Navi softwaren har jeg været meget overrasket over, den er præcis, hurtig, informativ og kan finde alle adresserne man smider i den..
    alt i alt, fint til pengene, men nok ikke at sammenligne med div Alpine anlæg..af logiske årsager.
    Har selv en forstærker over, så ydeævnen rent lydmæssigt tør jeg ikke begive mig for langt ud i. Understøtter fint iPod og lydoverførslen, som jeg dagligt bruger til musik fra min iPhone er faktisk utrolig god! Mikrofonen er ikke så voldsom god, men kan bruges, om der kan tilsluttes en ekstern mikrofon til at gemme væk et sted i kabinen har jeg ikke undersøgt. fint billede i god opløsning og flot billede med DVD


  • #3   7. apr 2013 lydoverførslen som jeg daglig bruger til min iPhone er via bluetooth!!* og der er lyden god også

  • #4   8. apr 2013 Super lyder rigtige godt jeg takker mange gange for det smiley

Kommentér på:
flip skærm

Annonce