{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
651 visninger | Oprettet:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til radio
  • #2   14. apr 2013 har haft den Kalle n linker til og kan se at den første du linker til kører samme software...
    det animationsgøjl der kører i baggrunden er VOLDSOMT irriterende, lyser alt for meget, kan ikke dimmes, og inverterer farverne hvert 30. sek (mener jeg), det fanger konstant ens øjne i mørke, og ender med at drive dig til endeløs vandvid..

når det er sagt, lækkert anlæg, spiller godt, men nu har jeg også haft dobbelte forstærkere indover, så selve effekydelsen tør jeg ikke begive mig ud i. Hurtigt, kontant, og nem betjening,

• #3   14. apr 2013 Alpine all the Way smiley

• #4   14. apr 2013 Tyskeren

Det animationsgøjl der kører i baggrunden KAN slås fra... Dens irriterende invertering af farverne hvert 30. sek kan slås fra... og displayet kan dimmes meget endda... Det kræver man ikke er helt dum og kan forstå hvordan man læser en vejledning...
    Så en anden gang når du køber en Radio bør du måske lære den at kende... INDEN du mener den er noget lort bare fordi du selv ikke kan fatte hvordan den virker...

og ellers så kontakt mig en anden gang lille ven hvis vejledningen er for svær for dig...

(HADER når folk skriver om noget de ikke har forstand til)

• #5   14. apr 2013 Dennis & AM .

jeg havde taget Pioneer radioen... Den har lige så god lyd som alpine enheden, så det er kun funktionerne de kan konkurrere på... Og der har pioneer Bluetooth som standard mens du skal betale ekstra for det hos alpine... Og så er den også lettere at bruge og pænere designet...

Ved godt tyskeren ikke kunne finde ud af dens mest simple funktioner.... Men vælger du den kan du skrive til mig hvis der er nogle af funktionerne der driller... smiley

• #6   14. apr 2013 anlægget sad i ved køb, hvad jeg kunne finde frem til i menuen kunne det ikke slås fra.

idiot

• #7   14. apr 2013 Nu er det ikke på alle pioneer enheder lortet kan slås fra på Cody, så fald nu lige ned selv!

• #8   14. apr 2013 Klaus j
    jo det er det faktisk... smiley

• #9   14. apr 2013 Tyskeren

pioneer har 2 menuer... Og den hvor du slår de ting fra i tilgås med funktions knappen når radioen er slukket... Manualer kan via 5 klik med musen findes på Pioneers hjemmeside...

• #10   14. apr 2013 Idioten er den person der spreder forkert info på baggrund af manglende viden... Ligesom du gjorde...

• #11   14. apr 2013 At jeg lavet en fejl, berettiger ikke dig til at Svine folk til.
    Så kom ned på jorden og opfør dig ordentligt

• #12   14. apr 2013 tyskeren

det er fordi din radio har kørt i demo mode at den skiftede farver og det der hele tiden.
    og ja det er pisse irreterende at kigge på smiley men det er bare at tage strømmen fra radioen og så sætte det til igen og så skal man indstille ur og alt det pjat der. og så tilsidst trykke nej til demo mode. så slukker radioen. og når man så tænder igen. så kan man selv vælge farve på knapper og display. skifte baggrund på display, andre farve styrke og meget mere. og alt dette har jeg fundet ud af uden manual. har bare siddet og trykket alt mulig sjov ind på den smiley

jeg skal helt sikkert ha pioneer igen når jeg engang skal ha ny radio.
    har haft 2 alpine den ene fra 2011 til 1800kr og den anden fra 2006 til 5000kr. og jeg syntes i forhold til lyden så tæver min nuværende pioneer de alpine utroligt meget! smiley

• #13   14. apr 2013 Okay jamen jeg har altid haft alpine men nu da i skriver at det demo pis Kan slukkes så tror jeg sku jeg skal prøve den pioneer.. Syntes bare jeg har hørt at stelbanerne i lineudgangene går på de pioneer så der op står det skide generator støj.. Nogen der har op levet det?

• #14   14. apr 2013 jeg er hvertfald rigtig glad for den pioneer som jeg linkede til

• martin c
    martin c Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15
    #15   14. apr 2013 Har selv 117 i min bil, og ville aldrig bytte en alpine ud med en pio.. alpine har så meget mere indstilling af lyd, og de vinder jo altid for bedste radio smiley

• #16   14. apr 2013 martin c

Bullshit... du er vidst ret farvet af hvad du selv har valgt hva?

De har sgu ikke mere indstilling af lyd end pioneer... Eller du kender måske ikke til en P88RSII ??? Eller den nye 80 PRS?? Hvis ikke så udtal dig kun om ting du ved noget om... Nemlig at du foretrækker Alpine...

• #17   14. apr 2013 Dennis & AM .

Pioneer brænder stelbanen... helt rigtigt... Rigtigt mange har oplevet dette... Det er dog KUN inkompetente fjolser der giver radioen skylden.... Ja den er faktisk lidt svagere i stelbanen.... men er alt lavet korrekt, så brænder den ikke af... Jeg har kun selv haft brændt stellen i den P88RSII jeg har lige nu... Og det var pga. et defekt stik som pioneer erstattede på stedet ved F&F show... (Og jeg har haft mange pioneer HU's mellem hænderne... Også mange alpine... Og det er sgu også nogle yderst vellydende Radioer...

• martin c
    martin c Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15
    #18   19. apr 2013 Slap lige after cody.. det vidst ikke kun mig der snakker godt om det man godt kan li.. og lyd kan ikke diskuteres, medmindre det er falsk, men fakta er at alpine har vundet så mange flere priser på low og high class H D, for både indstilling og lyd..

• #19   19. apr 2013 martin c

WRONG... De har primært vundet priser for deres imprint system... (Som virker ad helvede til mange gange desværre) De har hverken bedre eller flere indstillinger end Pioneer... Og lyden... Tja Pioneer har bedre bass gengivelse end Alpine... (Uanset prisklasse) Mens alpine har lidt bedre mellemtone gengivelse... Thats the difference... Alpine og Pioneer er efter min mening præcist lige gode produkter... De har 2 vidt forskellige lydfilosofier, der gør at pioneer tiltaler nogle mens alpine tiltaler andre... Så at påstå dette Fordrukne vrøvl: "alpine har så meget mere indstilling af lyd, og de vinder jo altid for bedste radio" Det er bare tåbeligt og viser et højt niveau af ignorance...

= Hold dig til at DU foretrækker Alpine... For hvis du absolut vil til at snakke om hvem der laver de HU's med bedste lyd, Vil jeg bede dig kigge lidt på pioneers p90 og p99...

• #20   19. apr 2013 jeg har en htc mobil.. nogen der ved om pioneers bluetooth kan arbejde sammen med hianden??

• #21   19. apr 2013 Det kan det... Eller det kunne det sagtens på de 2 jeg har installeret med BT.. (Ikke mine egne biler)

• #22   19. apr 2013 Okay også hvis man skal bruge det til at spille musik?

• #23   19. apr 2013 Kun hvis den er kompatibel med A2DP Codec... Ellers ikke...

• #24   20. apr 2013 Okay hvad er det?

• #25   20. apr 2013 Det er det codec musik bliver sendt igennem via Bluetooth... Alle forhandlere af den type HU's skal nok sørge for at reklamere med det...

Kommentér på:
Hjælp til radio

Annonce