{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.718 visninger | Oprettet:

Henrik B
Henrik B
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 32

DLS subwoofer og DLS forstærker {{forumTopicSubject}}

Overvejer at købe en sub 10" i lukket kasse med en forstærker til.
Begge er fra DLS
Beløbet er ca 4500 kr
Kan ikke finde stats på bassen eller forstærkeren, begge er nye fra butik.

Er DLS et ok mærke?

Jeg er interesseret i kontant og tør bas, ikke noget der kan fjerne en pakke cigaretter fra mit tag på 0,5 sek.

Mvh
Henrik

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DLS subwoofer og DLS forstærker
  • #1   3. maj 2013 DLS er et af de bedst lydende mærker for Auto Hifi. De laver bestemt nogle High end løsninger, især deres ultimate serie er værd at nævne.

• Henrik B
    Henrik B Tilmeldt:
    maj 2012

#2   3. maj 2013 Mange tak, Martin

Er ny til god lyd i bilen og vil ikke kaste penge ud på skidt.
    Har fejlkøbt en aktiv pioneer sub 1800 kr som mudre det hele til, men vil dog ikke betale 7000 kr for DLS med montering hvis det var noget bras.

Mvh
    Henrik

• #3   3. maj 2013 Hvad modeller er forstærker og bass?

• Henrik B
    Henrik B Tilmeldt:
    maj 2012

#4   3. maj 2013 Som jeg skrev i første indlæg fik jeg bare vist bassen og forstærkeren hurtigt og tænkte ikke over at notere produkterne.
    Troede jeg kunne finde det på butikkens hjemmeside, men de viser ikke DLS der.
    Forstærkeren koster 2200 kr og mener at det var den samme for 10" sub'en.
    Tror jeg får kabinet til meget lav pris pga den totale med installation (3-4 timer) skulle blive 7000 kr.

Mvh
    Henrik

• #5   3. maj 2013 Vil du måske kunne kende dem inde på DLS's hjemmeside?? smiley

• Henrik B
    Henrik B Tilmeldt:
    maj 2012

#6   4. maj 2013 Vi i butikken (Der var vildt travlt og jeg havde ikke tid til at vente) og fandt ud af at produkterne hed:
    Forstærkeren hedder DLS ca 23
    Sub'en havde ikke nogen label/kasse eller noget andet til at identificere sig på en at der på magneten stod: x-we 10 og en pris på 2500 kr

Googlede forstærkeren og fandt en der synes den var alle pengene værd.
    Ikke et blad eller anden hjemmeside havde lavet en test af forstærkeren.

Sub'en var ukendt som "x-we 10"
    Designet af sub'en kunne jeg heller ikke genkende på DSL's hjemmeside

Mvh
    Henrik

• #7   5. maj 2013 Her er din subwoofer.

http://www.lfaudio.dk/shop/dls-x-we10-subwoofer-1054p.html

Umiddelbart så lyder prisen fint, da samlet pris inkl. en kasse til subben, ville være et godt stykke over 5000,- normalt..

• Henrik B
    Henrik B Tilmeldt:
    maj 2012

#8   5. maj 2013 Præcis den sub, Kim.
    Tak for at du fandt den.

Nu skriver de at den er til basrefleks system og jeg skulle have et lukket.
    DLS skriver: High volume and punchy bass.
    Jeg læser dette som en voldsom "larmende bas".
    Det jeg gerne ville have var en tør og kontant bas.
    Igen vil jeg sige at jeg er ny ud i bil-lyd, men har dog intereseret mig for HIFI igennem mange år, så lydbeskrivelser er ikke ukendte for mig.
    Er det den rette sub for mig eller vil han "gerne slippe af med den"?

mvh
    Henrik

• #9   5. maj 2013 hvad for en pioneer. havde du købt ?

• #10   5. maj 2013 DLS det er noget der spiller har selv men gamle golf fuld op med ultimate serierne og jeg er sq imponeret over det jeg har en 12" ultimate iridium i en af de større serier i en hjemme bygget portet kasse derpasser tilspecs og jeg vil sige den sparker altså fra sig den køre med en ca1000 monoblok hvor den er brokoblet og sving spolerne er parallelt forbundet så den køre 2 ohm jeg er imponeret over hvor godt denspiller af en enkelt sub og være jeg synted den spiller noget bedre en JBLS gti sub serie som jeg osse har haft og den var jegikke ydeliger imponeret over til prisen på den

• Henrik B
    Henrik B Tilmeldt:
    maj 2012

#11   5. maj 2013 Hej Sø-propel Ketil

Det er en Pioneer TS-WX110A aktiv sub.
    Den er jeg skuffet over pga den skal justeres (og måske kommer det til at lyde acceptabelt) alt efter om det er rippede CD'er (på max kvalitet) eller TDC play via bt eller radio.
    Sommetider rammer den det godt af sin størrelse men jeg tror det er når hz passer perfekt til den lille sub.

Hej Christian M
    Håber også at den sub kommer til at spille godt, men er jo i tvivl når specs siger "åbent" og ikke "både åbent og lukket" eller "kun lukket"

Jeg har DLS i sidedørene for og bag og vil gerne fuldføre systemet i rent DLS.

Mvh
    Henrik
    ps: Har et fuld DLS HIFI Højtaler surround system til salg på dba.

• #12   5. maj 2013 High volume punchy bass, er jo netop det som det lyder til at være. En højtlydende dunkende bass. Deri tror jeg der menes at det netop ikke er en buldrende bass. Så det er nok meget tæt på det du netop leder efter.

Normalt så får du en ganske kontant bass ved et lukket kabinet, og mere bulder ved et refleks kabinet.

• #13   5. maj 2013 Kim M

Der vil jeg så sige, at du også kan få en ret så kontant bas ud af et portet kabinet.. Hår både kørt med en enkelt 12'' og 2x10'' og de kunne snildt ligge en kontant og hårdtslående bas..

Kommentér på:
DLS subwoofer og DLS forstærker

Annonce