{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
16.920 visninger | Oprettet:

Carsten R
Carsten R
Tilmeldt:
22. maj 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Problemer med blutooth og håndfritale på vw up navigation {{forumTopicSubject}}

Jeg har et vw up som jeg køvte i november måned og jeg købte en dk pakke med en navigon navigation, de første 2 måneder virkede det fint med at tilkoble vores iphones , men de sidste 4 måneder har der været knas med lyden når vi ringer og tit kan den ikke finde bluetooth, vi kontaktede navigon som kendte problemet og havde en opdatering klar, men stadig virker det ikke . Vi har haft sluttet strømmen på vores navigon og så virkede den perfekt i en dag, derefter var det helt galt igen. Jeg har snakket med en anden der har en vw up som har det samme problem med navigon så jeg tænkte om der kunne være flere derude som også har et navigon anlæg der skratter, har problemer med at tilkople bluetooth til håndfri tale.

Med venlig hilsen carsten


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med blutooth og håndfritale på vw up navigation
  • Claus C
    Claus C Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Svar: 1
    #1   16. okt 2013 Jeg har nøjagtigt samme problem. Min iphone kobler ikke automatisk på via bluetooth mm.

  • #2   16. okt 2013 Jeg kontaktede vw i kraft at der er garanti på produktet, og jeg fik en helt ny som virkede upåklageligt så de jeg havde var defekt. Problemet med den nye jeg fik ikke var opdateret ret kortmæssigt så det var et gammelt kort der var på og det kunne ikke opdateres medmindre man købte opdateringer hvilket ikke er ok i kraft at jeg ved en ombytning ikke skal stå dårligere end den første jeg havde så jeg bad vw om at betale for at den kunne blive opdateret, men istedet for det valgte de at give med en hel ny igen, denne gang den nyeste model højglans poleret med alukant og med microphonen i venstre side så lyden nu er perfekt når man taler via bluetouth.
    Sidst med ikke mindst fik jeg en rabatkode med så jeg kunne 4 gange om året i 2 år opdatere med de nyeste kort for 150 kr smiley

    Brug din reklamationsret så du kan få den byttet og husk at kig kortet igennem så det ikke er ældre end det du har nu da du ved en ombytning ikke må blive dårligere stillet


  • Allan T
    Allan T Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #3   16. jan 2016 Har også problem med at lyden er meget lav på håndfri sæt og modparten kan knap høre en
    Nogle ideer


Kommentér på:
Problemer med blutooth og håndfritale på vw up navigation

Annonce