{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.404 visninger | Oprettet:

peugeot 206 s16, Sub, Forstærker, Højtaler. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Har en peugeot 206 fra 2006.
Meningen med den her bil var at der ikke skulle PILLES ved den og sættes alt muligt klamt gejl, i og på den.

Bilens standarte anlæg som er i nu, som sidder i alle de andre nyere 206'ere, det som jeg går efter er at det som der er i nu, er god lyd i og bass for den sags skyld. Jeg vil gerne have noget der skulle fyldes MINDST muligt i bagage rummet og der skal ikke højtaler i hathylden heller! Carsound har nogle Subwoofere m. INDBYGGET forstærker. Ved dog ikke hvor meget ekstra lyd dette ville give, men skal jeg høre dem om på lørdag. Jeg har center display så headuniten skal IKKE skiftes, jeg vil bruge den standarte der sidder i !

så det jeg sørger er, Højtaler med måske gerne lidt mere Bass i til dørene, og en Subwoofer m. INDBYGGET forstærker, eller Lign!

Mvh. Morten.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  peugeot 206 s16, Sub, Forstærker, Højtaler.
  • #1   1. jul 2013 Et nyt komponentsæt i fordørene og en lille sub bagi. prøv evt med komponentsættet først. det kan du jo sætte i de originale huller. og så en smule lyddæmpning i døren bagved højttaleren, det kan gøre meget. de små aktive lyder af helvede til

  • #2   1. jul 2013 Lyddæmpning som det allerførste ! smiley
    Jeg synes nu de små aktive subwoofere er fine nok til lidt mere bas, men du skal IKKE forvente det store bulder brag af dem. De er fine til lidt bund, hvis du spørger mig.
    Og som Tim R siger, så et godt komposæt. De fås vel for omkring en tusse...


  • #3   1. jul 2013 Hør hvad de har ved hificarfi til de penge

Kommentér på:
peugeot 206 s16, Sub, Forstærker, Højtaler.

Annonce