{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.382 visninger | Oprettet:

Anlæg (Skoda Fabia 2004) {{forumTopicSubject}}

Dav BG.

Er der nogen herinde der har smidt et anlæg i en skoda fabia fra 2004?

Jeg kan simpelthen bare ikk finde et hul ud til motorrummet, hvor jeg skal have strømledningen!

Jeg har haft luftfilter kassen af! (Ingen vej)
Hanskerum af: (Ingen vej)
Plastikket under køreren har jeg haft af: (Heller ingen vej)

Er der en derude som har et godt råd? Og nej jeg gider ikk til at borer nye huller...

Mvh Terling


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anlæg (Skoda Fabia 2004)
  • #2   18. jul 2013 Yeps, men det gør der så ikke på denne åbenbart...

  • #3   18. jul 2013 Find et bundt ude i motorrummet og følg det til det går ind i bilen et sted, følg evt nogle af dem fra plus polen, der må jo gå nogle ind til sikringsboksen smiley

  • #4   18. jul 2013 Jeg havde en dog bare fra 04, bundtet går ind bag ved tårnhuset i førresiden.
    Jeg trak den i stedet igennem motorvæggen og ind under forruden sammen med wiren til motorhjelmen og tætnede med silikone fuge. Skriv gerne hvis du har flere spørgsmål, husk at trække kablet korrekt for ellers kommer den i kontakt med visermotoren og så gnaver den kablet over

    Mvh


  • #5   18. jul 2013 Jeg prøvede også at se om jeg ikk kunne komme ind under forruden, men viskerne er selvfølgelig irret fast, så de har har lige fået noget smørelse og så må jeg se imorgen...

    Det værste er jeg har lavet anlæg i mange biler, der er sgu lidt flere huller i de gamle biler end dette "nymodernes" pis...:/


  • #6   19. jul 2013 Jeg har haft anlæg i alle mine biler har lavet anlæg i en new beatle mini Cooper Audi TT og et par lastbiler men den Fabia jeg havde var jeg satme ved at give op! smiley
    Desuden har jeg løjet for dig, men Fabia var fra 00 ikke 04 ved ikke hvorfor det var 04 jeg skrev smiley


  • #7   21. jul 2013 Ham kan jeg ikk lige finde herinde, eller ved hjælp af google!

Kommentér på:
Anlæg (Skoda Fabia 2004)

Annonce