{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Renault og Bose
  • #1   25. jul 2013 Bose anlæg plejer altid at spille rigtig godt.. jeg havde det i min gamle A4 B5 quattro fra en s4, det spillede rigtig rent og højt og med ok bund også

• #2   25. jul 2013 Sæt dig evt ind i en Laguna og test radioen. Der er Bose standard.

• #3   25. jul 2013 Bose anlæg er overpriced og er ren og skær svindel... Du betaler en formue for mærket og f¨r slet ikke en lyd der er de mange penge værd... Endnu værre er det at du kan for de samme penge få noget fra f.eks Hertz og audison... eller fra Gladen og Mosconi der spiller bedre, og højere... Og det er ikke fordi det fylder mere... det tager jo så bare tid at montere

• #4   25. jul 2013 Det var for at undgå og skal købe noget selv og montere osv.. Har brugt en formue på min Clio, og det fylder desværre.. Så hellere bruge 5-10.000kr på noget bedre end standard, end og skal bruge dem bagefter og så have noget der fylder..

Men vil da prøve laguna, hvis du siger det er std smiley Takker

• #5   25. jul 2013 Cody hold nu m bose giver altså bedre lyd end std anlægget . De kan lave en del lyd ud af små højtalere . Jeg er gammel Jamo mand smiley

• #6   25. jul 2013 altså bose kan som så mange andre mærker svinge meget i kvalitet alt efter hvilke enheder de smider i så synes du burde på en eller anden måde få hørt hvordan det er i den bil du skal have det til, eller få bekræftet at enhederne er det samme i den laguna der er omtale om..

Derudover så vil jeg da sige at bose er godt, men godt til prisen plejer de ikke at være som cody kommer ind på..
    Men nu sammenligner jeg med hvis man køber og montere det selv.. ved ikk om hvordan prisen er hvis du skal have anlægsmontering med oveni.. Så bliver enhederne jo noget helt andet.. smiley

Nicolai M:
    Der er ikk nogle der siger at det ikk er bedre.. der bliver snakket om hvor godt det er TIL PRISEN.. det er 2 helt forskellige ting

• #7   25. jul 2013 Rasmus N:
    Jeg mener ikke at Laguna har Bose som std. Der er lavet en BOSE version af Laguna, men det er tilkøb, men desværre ikke i Danmark endnu..

• #8   26. jul 2013 Nicolai M

Bedre end standard??? Hvis jeg skal smide 8000 kr skal det satme være mere end bare lige bedre end standard... Bose er alt for dyrt i forhold til ydelse... og nej det spiller ikke ret godt... Tænkt lidt på: Til stuen kan du få Bose... ja til den fine pris af 4800 for det billigste... Men det er jo sygt dyrt når du tænker på det kun er et 2,1 sæt... og du kan få: http://www.hifiklubben.dk/produkter/surround/systemer/denon_avr-x1000-argon-junior-40_surroundanlag.htm

Hov vent... det er jo INKL surround receiver... og Argon højttalerne spiller faktisk flottere lyd end Bose gør... Så hvad tror du egentlig du får for 8000 kr i BOSE til bilen??? Du får ikke lyd der svarer til 8000 kr... Faktisk svarer Boses højttalere til biler ikke engang til Gladens billigste... Og der får du meget god lyd for 8000 kr da...

• #9   26. jul 2013 Du kan ikke sammenligne anlæg til bilen og stuen . Bose laver højtalere med en god volumen i lyden ift str på højtalerene og det passer godt i en bil . Jeg læser ingen steder godt til prisen . Læser bare det skal være bedre end det der sidder i . Man får ikke meget god hifi for 8000 medmindre man er ligeglad med lyd og kvalitet

• #10   26. jul 2013 Nicolai M

Nu viser du præcist hvor lidt du ved om bilstereo... For du kan altså få rigtig godt grej for 8000 kr... Har du aldrig hørt om Gladen? Massive? SPL Dynamics? Hertz? Powerbass? De laver da alle grej i den prisklasse... Og det lyder omtrendt 1000000000 Gange bedre end Bose... Og hvis du mener at Bose laver grej med en god volumen i lyden, så har du aldrig hørt ordentligt grej der er monteret rigtigt... Bedre end det der sidder i.... Tja jeg kan trække en kat i halen og det vil lyde bedre end noget Anlæg Bose nogensinde har leveret til en bil... det er ren spild af penge at købe den opreklamerede lort som op til flere, som ingen forstand på bilstereo og som aldrig har hørt et rigtigt godt bilstereo setup, render og roser... fy for helvede... Hvis man ikke ved bedre skal man holde kæft...

• #11   26. jul 2013 Bose er pg bliver ren og skær branding af lort... Jo det vil være bedre end standarden i en Renault... Men men men, 8000,- for noget du evt risikere ikke at blive helt tilfreds med... Nææ du kan for mindre eller samme beløb for et virkeligt kvalitets anlæg som levere lyd på ret fornuftig kvalitets nieavu...

• #12   26. jul 2013 Niclas A

Netop... Men ja folk der har brændt penge af på Bose, er jo nødt til at sige de er meget tilfredse... om ikke andet så for at overbevise sig selv om at det var et godt køb...

Kommentér på:
Renault og Bose

Annonce