{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bmw ekspert!!
  • Per L
    Per L Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 21 Følgere: 24 Svar: 153
    #3   27. jul 2013 din 4:3 er kun en "fjernbetjening", skærm og båndspiller. Selve radioen er et modul der sidder i bagagerummet og biledet på skærmen bliver leveret af navigationscomputeren, eller af videomodulet, hvis ikke der er navigation.

Så du skal bruge ledningsnet som du kan koble til dit gamle radiostik, som så forbinder radiomodul, 4:3 skærm, navigation og evt videomodul. samt du skal bruge radiomodul og navigation (eller videmodul) som minimum af enheder.

mvh Per

• #5   28. jul 2013 Skriver lige fra min brors profil. Hvis jeg har forstået det ret, så skal jeg kun bruge kablet? Og så bare montere 4:3'en og udregneren (boksen med cd til navi) og så kan jeg bruge resten af det der sidder? (Cd boks m.m)

• Per L
    Per L Tilmeldt:
    apr 2007

#6   29. jul 2013 du skal også have fat i et radiomodul, ellers får du ingen lyd.

Mvh Per

• #7   29. jul 2013 Har jeg ikke det i forvejen?

• Per L
    Per L Tilmeldt:
    apr 2007

#8   29. jul 2013 nej når du har IRIS/MID så sidder din radio foran og med 4:3/16:9 skærm så sidder der et radiomodul bag i bilen istedet.

Mvh Per

• #9   30. jul 2013 Kan jeg nøjes med cd boksen hvis jeg ikke vil hører radio?

Mvh. Daniel.

• Per L
    Per L Tilmeldt:
    apr 2007

#10   30. jul 2013 Nej, du har jo ikke forstærker i din cdafspiller smiley du skal have radiomodulet for at få noget lyd.

Mvh Per

• #11   31. jul 2013 Jeg takker mange gange, mvh. Daniel

Kommentér på:
Bmw ekspert!!

Annonce