{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.056 visninger | Oprettet:

Tilslutning af forstærker i Pegeout 208? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer,

Ja overskriften siger nok det hele. Jeg har forsøgt at Google mig frem, og ellers granske alle manualer omkring ledningsnet i bilen og tilslutningsmuligheder, men kan ikke finde noget omkring tilslutning af ICE - forstærker/anlæg i bilen.

Bilen kommer jo med en smart 7" touch skærm hvor alt er indbygget, men bilen kommer uden cd afspiller og de eneste tilslutningsmuligheder er 2 indgange af AUX og USB. Der er ingen udgange? Eller kender jeg blot ikke til en skjult/hemmelig plade et sted?

Håber i kan hjælpe, ville rigtig gerne have noget bas og baghøjtalere i for at få lidt mere gang i lyden istedet for standard højtalerne.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilslutning af forstærker i Pegeout 208?
  • #1   29. jul 2013 så er det en 2-din radio.. udgangs signalet sidder med garanti omme bag radioen..;)

    Er du ny i at installere anlæg i biler?:)


  • #2   29. jul 2013 Hvis der ikke er en "rigtig" udgang fra radioen, skal du bruge en forstærker med high-level indgang (tilsluttes direkte til højtalerudgangende), eller en konverter som laver højtaler signalet om til en linieudgang + en normal forstærker.

    forstærkere med high-level indgang:
    http://carsound.dk/kategori.asp?id=1142&pk=13

    konvertere:
    http://carsound.dk/kategori.asp?id=726&pk=715

    Der findes også mange andre mærker, modeller og forhandlere, men det kan du selv søge dig frem til.


  • #3   30. jul 2013 Patric S > Jeg har en DEL erfaring smiley

    Thomas > Takker, hvis jeg vælger en koverter, laver den vel blot stikket om, men kan den filtrere bas fra mellemtone, så jeg kan få fuld udnytte af en evt. bas, samt baghøjtalere på en gang, eller bliver det noget forvrænget noget?


  • #4   30. jul 2013 En konverter laver ikke bare stikket om, men signalet.
    Du har ret i at den ikke kan filtrere noget, men da den alligevel skal bruges sammen med en forstærker (den kan ikke rigtig noget alene), lader du jo bare forstærkerens indbyggede delefilter klare det.

    Noget helt andet er at jeg tror du får den bedste lyd med den anden løsning, en forstærker med high-level indgang, eller hvis du finder en rigtig udgang på radioen.


  • #5   9. aug 2013 Thomas jeg prøver lige at forhøre mig nærmere hos Peugeot, men tvivler stærk på der er nogen form for udgang i dette anlæg, alt er indbygget i den 7" skærm

Kommentér på:
Tilslutning af forstærker i Pegeout 208?

Annonce