{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.293 visninger | Oprettet:

Jonas H
Jonas H
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 5

Skoda Citigo Start-Stop Pærer Lyser {{forumTopicSubject}}

Hej

På vej hjem i dag lagde jeg mærke til et lille bip hvorefter et lille A dukkede op ved siden af kilometertælleren i instrumentbrættet i min sprit nye Skoda Citigo.. Nu siger den bip hver gang jeg tænder bilen hvorefter det samme lille A bliver ved med at dukke op..
Jeg har kigget manualen igennem og kan se at det har noget at gøre med start-stop funktionen som sjovt nok heller ikke fungerer når jeg sætter den i frigear og slipper koblingen.. Jeg kan slå start-stop funktionen fra hvorefter den ikke beklager sig over noget, men det undrer mig selvfølgelig at den giver fejl, jeg bruger det kun meget sjældent.. Men derfor skal det jo alligevel fungerer. Bilen er 1½ måned gammel og har kørt 1400 km..

Er der nogen som har prøvet lignende? Her tænker jeg både på Citigo/UP og Mii ejere eftersom alle har samme teknologi. Arbejder på lidt skæve tidspunkter for tiden hvilket betyder at jeg er på arbejde inden for det tidsrum som min skoda forhandler har åben, og derfor ikke har mulighed for at ringe i dagstimerne. Kunne jo være heldig at der var nogen der genkendte problemet, bilen er jo sprit ny!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skoda Citigo Start-Stop Pærer Lyser
Kommentér på:
Skoda Citigo Start-Stop Pærer Lyser

Annonce