Skoda Citigo Start-Stop Pærer Lyser {{forumTopicSubject}}
Hej
På vej hjem i dag lagde jeg mærke til et lille bip hvorefter et lille A dukkede op ved siden af kilometertælleren i instrumentbrættet i min sprit nye Skoda Citigo.. Nu siger den bip hver gang jeg tænder bilen hvorefter det samme lille A bliver ved med at dukke op..
Jeg har kigget manualen igennem og kan se at det har noget at gøre med start-stop funktionen som sjovt nok heller ikke fungerer når jeg sætter den i frigear og slipper koblingen.. Jeg kan slå start-stop funktionen fra hvorefter den ikke beklager sig over noget, men det undrer mig selvfølgelig at den giver fejl, jeg bruger det kun meget sjældent.. Men derfor skal det jo alligevel fungerer. Bilen er 1½ måned gammel og har kørt 1400 km..
Er der nogen som har prøvet lignende? Her tænker jeg både på Citigo/UP og Mii ejere eftersom alle har samme teknologi. Arbejder på lidt skæve tidspunkter for tiden hvilket betyder at jeg er på arbejde inden for det tidsrum som min skoda forhandler har åben, og derfor ikke har mulighed for at ringe i dagstimerne. Kunne jo være heldig at der var nogen der genkendte problemet, bilen er jo sprit ny!
jan 2004
Følger: 192 Følgere: 188 Biler: 12 Emner: 131 Svar: 6.090
Min fars Tiguan gik hvis aldrig ud i vinters mener jeg han snakkede om
nov 2009
Følger: 72 Følgere: 680 Annoncer: 2 Emner: 591 Svar: 15.935
maj 2006
Følger: 47 Følgere: 41 Biler: 3 Emner: 178 Svar: 3.267
Hvis kontrollampen ? blinker, kan START-STOP-systemet ikke anvendes.
Når START-STOP-systemet er aktivt, lyser kontrollampen ?.
Hvis START-STOP-systemet er aktivt men den automatiske standsning af motoren ikke er mulig, lyser kontrollampen ?.
jan 2004
Følger: 209 Følgere: 203 Biler: 6 Emner: 294 Svar: 10.819
Skriv mail til din forhandler når du nu ikke kan ringe til dem.
Det er i øvrigt også bedst at have fejlen på skrift i forbindelse garanti sag.
I øvrigt vil lampen normalt kun lyse når motoren er slukket i forbindelse med et stop ved fx et lyskryds.. Lyser den under kørsel er der fejl i systemet.
maj 2006
Og er noget at de bedste bil hvis man ikke vil kører rundt i en udkørt golf 4 for tiden:P Og prisen er fornuftig:)
nov 2009
Følger: 72 Følgere: 680 Annoncer: 2 Emner: 591 Svar: 15.935
dec 2007
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 143
apr 2018
Følger: 1 Svar: 1
maj 2006
Skoda Citigo Start-Stop Pærer Lyser