{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Konfirmationskørsel
  • #2   6. aug 2013 Ellers må du jo lige rende forum igennem og kontakte de Ferrari og Lambo kørere du kan se, er fra dit område.....

• #3   6. aug 2013 Enig med 106 - Banditten smiley

Jeg har haft Lotus, Lamborghini og nu Ferrari... omkostningerne ved at køre i bilerne er desværre jævnt høje...

• #4   6. aug 2013 Ja så det er ikke noget man får for 500,- Det rækker kun lige til brændstof.

• #5   6. aug 2013 du kan jo leje en... mener det koster en 6-7000kr for 1 dag... forsikringen er sky høj, det er den også hvis du skal ud og køre med en privat... jeg kørte for en del år siden, men det kan slet ik betale sig, hvis du skal gå efter reglerne, det bliver jo til erhvevs kørsel, det skal man ha kørekort til, samt en forsikring. men held med at finde en.:)

• #6   6. aug 2013 Tror du ikke dine forældre klare det med kørsel ?

• #7   6. aug 2013 Hej alle jeg er villig til at gi højst 1500 helst laver og det drejer dig om 13 eller 17 minutter eller i mellem det

• #8   6. aug 2013 Kasper b jo men jeg måtte osse hjælpe nu når min store drøm er at blive kørt i en Ferrari

• #9   6. aug 2013 Må osse godt være en supra men helst Ferrari eller en Lotus Elise eller en anden Lotus kunnen måske osse gå

• #10   6. aug 2013 for 1500 for du højst en VW bobbel

• #12   6. aug 2013 For 1500 kr. kommer du altså ikke ud at køre i så dyre biler...

• #13   6. aug 2013 Wedel har været inde på bildroemme og i andre hvad tror i man skal op i så

• #14   6. aug 2013 Hvor på fyn er det?

• #15   6. aug 2013 Kasper j en lille by der hedder nr.broby

• #16   6. aug 2013 Hvorfor vil du køres i sådan noget kedeligt skrammel... Find en med en fed bobbel eller mascot eller ligene...

• #17   6. aug 2013 Fordi jeg synes det er fede biler men kan jeg ikke finde nogen der agtig så kn det nok osse lade sig gøre med en motorcykel Yamaha r6 eller kawasaki ninja men helst en bil og det eroder jeg gør mest tid at findeler

• #18   6. aug 2013 At finde en bil Ferrari så

• #19   6. aug 2013 Hallååå Doktor A - alle små drenges store drøm er da en Ferrari eller Lambo..... Det er først senere i livet hvor de kommer til fornuft, at de finder ud af at det er noget skrammel! ;o)

• #20   6. aug 2013 Går du for resten stadig i skole Anders R?? Kan du så ikke prøve at spørge din dansklærer, om han/hun ikke kunne lære jer at bruge lidt grammatik?? Det er klart en fordel, når du en gang skal ud i det virkelige liv!

• #21   6. aug 2013 Jo Thomas r jeg går i skole skal i syvende efter sommerferien

• #23   6. aug 2013 Ja - det kan da godt være, men jeg prøver da ihvertfald at bruge lidt grammatik i mine indlæg!

• #24   6. aug 2013 Til min konfirmation blev jeg kørt i en Rolls Royce Silver Cloud, og tro mig, det er meget federe end en Ferrari, desuden kan du jo tage nogle af gæsterne med på køreturen i en Rolls Royce, det kan du ikke i en Ferrari, med mindre selvfølgelig at du finder en med fire sæder. smiley

• #25   6. aug 2013 5000 så er du kørende

• #27   6. aug 2013 Tror jeg kender en i en 600 HK 1596 Chevrotet Bel Air der vil gøre det hvis det har intra. ??

• #28   6. aug 2013 KTO bileder

• #29   6. aug 2013 KTO billeder

• #30   6. aug 2013 Prøv lige at læse dine indlæg igennem inden du trykker opret.. Det er jo ikke en hurtig skriver konkurrence, så 10 sekunder fra eller til gør ikke det store i den sammenhæng, til gengæld kan det måske ændre en rebus til en læselig sætning..

Vedr. dit spørgsmål så syntes jeg du måske skal se på nogle alternativer.. hvad med en stor amerikanerbil eller en japansk sportsvogn, som Z350, supra, skyline, silvia m.fl. Tror det er nemmere at finde, og det er stadig biler som kan gøre dine klassekammerater misundelige.. Syntes også det er et godt træk fra din side at du er ude i så god tid, bare vær tålmodig så skal du nok finde en fed bil der kan køre dig..

• #31   6. aug 2013 Du skal da ud og køre min R6 Eller Dollar audi..:D

• #32   6. aug 2013 http://www.bookaclassic.com/da/

måske du kan finde noget der smiley

• #33   6. aug 2013 What the ... hva' sker der for grand voksne mænd, der sviner en dreng til, der skal i 7. klasse, fordi han ikke kan stave ??? hvor seriøst et nedturs individ kan man være ...

Som svar på dit spørgsmål, så er det ikke mange penge til sådan en omgang . du kan være heldig, hvis du kan finde en i dit lokal område der har den slags biler du søger, så han ikke skal køre så langt, samtidig med at han kan se hvor brændende et ønske det er for dig smiley håber du finder det du søger .

• #34   6. aug 2013 Hvem helvede er KTO ??

• #35   6. aug 2013 Der er da ikke nogen der sviner ham til over stavning, opfordre ham bare til at tage en slapper når han skriver, det er en velment opfordring han også kan bruge i 7. klasse og resten af livet..

Det er ikke så svært at trække vejret en ekstra gang og se om der skal stå f.eks. KTO eller TKO, når det stå oppe over.. Og jeg ved heller ikke hvad " erode" betyder?

MEN.. det ødelægge ikke min dag at der bliver bytte om på nogle bogstaver.. Jeg håber bare han finder en fin bil til sin konfirmation.. Men han vil nok hverken køre Fiat eller Skoda, så vi er nok dømt ude Jonas L smiley

• #36   6. aug 2013 KTO billeder af den der bel air Kim j jeg kan også godt lide amerikaner biler så som cámara Dodge og der hen af helstc300-600 hk supra jo det er skam også en fin bil Martin kan ikke finde din r6 og Kim j har osse tænkt lidt på en motorcykel

• #37   8. aug 2013 for 1500kr, så skal det godt nok være en i nærheden, og vil gøre det orange.! selvom det er orange, ville jeg ik gøre det, er det en bil med hk. ja så ryger der hurtigt en 5-600kr i brændstof, man skal gøre bilen klar, bruge en dags tid på det, og så når man kommer hjem kan man så vaske igen, og pas nu på med at bare komme med ud og køre med en, er forsikringen ik i orden, og det går galt!, tænk over sådan nogen ting også, de fleste der har en fed bil, smider bare DK plader på, selvom den er uden afgift, er uheldet ude, ja så er det surt.!

det er set før, at folk lige skal skyde bilen af, hvor alle mennesker står, er den så med baghjuls træk og uerfaren mand bag rattet.. ja så har man en dårlig cocktail.! 2gange så jeg dette i år. men held med at finde en bil, spørg din far/mor/familie medlem og du ik må få en tur i en fed bil, og så gøre det efter bogen.

• #38   13. aug 2013 Som Brian og mange andre er inde på, så får du ikke meget konfirmationskørsel for 1000-1500, skulle jeg gøre den slags, ville det ligge i det leje for min Supra.

Tænker også, at du går i syvende klasse, så hvad der er vildt for dig, kan være en Honda Civic, med den rette chauffør, der både, kan, tør og vil køre "sjovt" - Det kan være LAAAANGT federe end en gut der har haft pengene til at købe en Ferrari, men som ikke har evnerne eller modet til at køre den, så det bliver en sjovt tur for dig!

• #39   13. aug 2013 100% enig med Hamsteren.

• #40   14. aug 2013 Okay ja men. Jeg kan osse godt lide supra og skyline og amerikaner biler og tror faktisk jeg har fundet en jeg skal kører i det er en amerkaner

• #41   14. aug 2013 Anders R: lyder godt, så længe du finder det du synes er sjovt! Husk bare på, at det at køre amerikaner ofte = Cruise. De gamle amerikanere er ikke nødvendigvis de hurtigste biler og deres køreregenskaber er sjældent til ret meget andet end at køre lige ud, det er slet ikke som du forestiller dig med f.eks. Skyline/Supra/350Z etc. som rent faktisk både er hurtige og som også gerne ligger bredt smiley

P.s. Dette er bare info, så du får det hele med smiley

Al held og lykke!

• #42   14. aug 2013 hamsteren.. man skal vel heller ikke køre ræs, den dag.. så skal det jo forgå på lukket bane... men du må gerne skrive til mig, når den tid kommer, jeg har lidt af hvert, eller kender jeg nogen der har...

• #43   14. aug 2013 brian l hvad mener du med det ? og hmsteren tak for info kan osse godt lide supra med mage heste men har ikke kunne fundet nogen på fyn men den amerikaner jeg har fundet er osse fin

• #44   15. aug 2013 Brian L: Nej naturligvis ikke, men nu findes der jo også forsvarlige måder, hvorpå man kan mærke bilens effekt og "greb" på offentlig vej - Hvad jeg blot mener er, at det er umuligt i en vogn, der er stor, tung, hvis køreegenskaber var tæt på forældede, allerede da den blev produceret(set i forhold til samtidige biler, produceret af f.eks. Mercedes), hvad end det er på bane eller vej. Men det er jo en smagssag, prøver blot at hjælpe med at se det fra flere sider, så Anders ikke kommer til at smide flere tusinde kroner ud på en tur, som han i virkeligheden ønskede anderledes! smiley Og da nogle af os er til skrigende Japanere og andre er til store tunge forældede Amerikanere, ja så er det vel meget relevant smiley

• #45   15. aug 2013 det er jo det...:)

• #46   15. aug 2013 Hamsteren, du har tydeligvis ikke været ude at køre i en rigtig amerikaner

• #47   16. aug 2013 KTO : Enig. Optrækket i en Amerikaner er fedt på en helt anden måden end i en Japser. Ikke at en Japser ikke har et godt optræk. Det er bare så meget anderledes på de to typer biler.
    Personligt syntes jeg det ser bedre ud og lyder bedre når en Amerikaner ligger bredt fra land.

Man kan så diskutere om den forældet teknik har været en fordel for de gamle Amerikanerbiler. Det er trods alt dem der stadig køre flest af og fortsat bliver holdt i live.

Selvfølgelig skal Drengen ikke ud og køre i en bovlam Cadillac de Ville eller en Chevy Bell Air fra 50'erne. Det nok først passende når man skal giftes eller noget.
    En Muskelbil fra usa kan være lige så sjov for en Konfirmand som en hidsig Bambus raket smiley

• #48   16. aug 2013 AAArrrrrgh,,, ændre sgu snart mit navn... lol

• #49   16. aug 2013 Jeg er blevet kontaktet et par gange om jeg ville køre en konfirmand på min Atv, det kan godt lade sig gøre, problemet ligger nok i beliggenhed, for ska jeg smide den på en trailer og til fyn, så går der jo en hel dag, for 20minutters køretur på en atv.

• #50   16. aug 2013 TKO : Sorry. Kunne ikke lade være smiley

• #51   16. aug 2013 Det er i orden BM. smiley

• #52   16. aug 2013 "Thomas, du har selv manglende komma fejl Blot til orientering."

Er kommafejl nu også blevet et krav?

Kommentér på:
Konfirmationskørsel

Annonce