{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.021 visninger | Oprettet:

skats nye gedemarked;) {{forumTopicSubject}}

Hejsa, jeg har ikke været i landet en periode.

For at afmelde plader kan man åbenbart ikke gøre gratis mere, og slet ikke gratis, og en 30 scooter skulle forsynes med plader gratsi at omregistrere, også kaldet symbolsk beløb for at alle kørte med plade..
Nu kan jeg se, pladen 590 kr samt 480 kr for at omregistrere.

Og vidt forskellige priser for registreringer samt store tvivl om hvor dette kan foretages osv.

Hvad synes i om den retning tingenene udvikler?

God søndag

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skats nye gedemarked;)
  • #1   11. aug 2013 Der er jo sket det er nummerpladerne er blevet givet "fri" så man kan købe plader og omregge ved forhandlere og synssteder. Synsstederne må maks tage et vis beløb, mens forhandlere og andre selv sætter deres priser!.

30 knallert med plader blev indført fordi mange unge stak af fra politiet så for at finde dem igen skulle de nu havde plader på.

stor tvivl/forvirring om hvor man kan få omregget og plader?.. syndes jeg nu ikke, hvis folk bare fulgte en smule med så ville alle faktisk vide det, det er jo ikke en hemmelighed.

nu kan man jo også omregge via. netttet og nemid.

• #2   11. aug 2013 Du kan registrere online. Det er det eneste der betyder noget for mig smiley

• #3   11. aug 2013 Ja men ligefrem at skal betale for at afmelde,samt 600% stigning på 30 knakkerter de netop indførte billig plade på så folk ikke kørte ude.. samt vidst forskellige priser og det er privatiseret. en forhandler tiæbød mig nemlig en bil med plader for 1480 oveni..skrev til ham at plader ik var nødvendigt da jeg boede nær skat kunne få for 1180. var af denne grund hos skat.dk og se.. ret meget er blevet anderledes siden jeg var her sidst;(

• #4   11. aug 2013 Det er mange år siden jeg kørte knallert og får ikke brug for det igen.

Vil sige der mange andre ting der er værre og dyrere.

• #5   27. aug 2013 Nej det er vidst steget;) men bare måneder siden var det gratis

Kommentér på:
skats nye gedemarked;)

Annonce