{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.193 visninger | Oprettet:

Første serviceeftersyn {{forumTopicSubject}}

Hej.

Efter 15000km i min citigo, vil den nu til service, og i den forbindelse har jeg et par spørgsmål jeg håber i kan hjælpe med.

1. Jeg kan spare 1000kr ved at vælge Euromaster service udført ihht. bilproducentens forskrifter med godkendte stempler i servicebogen.

2. Punge 1000kr mere ud og få den serviceret ved Skoda.

3. Er der noget der frafalder hvis jeg vælger servicet hos Euromaster?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første serviceeftersyn
  • #1   19. aug 2013 Der er som regl. en rustgaranti på nye biler som ifølge fabrikken skal laves på autoriseret værksted. Den kan du risikere frafalder hvis du får lavet service et andet sted
    O. Kristensen

• #2   19. aug 2013 du kan sagtens risikere at hvis ikke du servicere den hos skoda at de så ikke ville udbedre garanti skader - nogen fabrikanter er MEGET strikse - men i teorien så den god nok at få lavet det hos andre og stadig beholde garantien så det lidt op til dig selv hvor meget du vil ofre smiley

• #3   19. aug 2013 Jeg ville altid vælge aut. skoda når den bil er så ny.

• #4   19. aug 2013 Ja, evt. kulance efter garantiperioden.

Eksempel:
    Jeg fik serviceret min Corsa hos AutoPartner to gange, første gang var, da bilen næsten var fyldt to år gammel.
    Efter 4½ år og 140.000 km. går min motor i stykker, da en plejlstang knækkede. Opel ville ikke hjælpe overhovedet, da jeg jo ikke havde fået lavet alle service hos Opel, så de kunne ikke være sikre på, at der var kommet korrekt olie på!!!
    Jeg stod med hele regningen selv for et motorskift.

Så i sidste ende, hvis noget går galt, kan man stå med hele regningen selv...

• #5   19. aug 2013 Man bibeholder garantien i garantiperioden, hvis man sørger for, at det uautoriserede værksted tjekker og skifter alt det, et autoriseret værksted ville have gjort.

Mht. rustgaranti, så er de autoriserede værksteder forpligtet til at udføre GRATIS rustkontrol af bilens karosseri og stemple i bogen, så rustgarantien bibeholdes. Alt andet passer ikke!

• #6   19. aug 2013 men de bilder som regel folk ting ind til deres egen fordel (forhandlerne red.)

• #7   19. aug 2013 Har du tjekket prisen for et serviceeftersyn lige over grænsen?

• #8   19. aug 2013 Ville os køre så ny en bil på autoriseret værksted, så er der ingen tvivl omkring garenti og det er lettere at få kulance hvis det sku være nødvendigt. Og prøv da at forhandle med Skoda, be dem lave et tilbud og hvis du sys det er for dyrt så hør et andet skoda værksted.

Kommentér på:
Første serviceeftersyn

Annonce