1.932 visninger
|
Oprettet:
bedste gevindundervogn til prisen (VAG) {{forumTopicSubject}}
som overskriften siger sidder jeg med et dilemma for har købt ny bil og der skal monteres gevindundervogn på men da jeg normalt holder meget af kw og weitec og i den prisklasse er det lidt svært nu da mit budget til en gevind er kun ca 3500 kr så her kommer i ind i billedet hvilken gevind synes i er bedst til prisen og hvorfor?
har haft en i sigte men er det skidt?
http://www.nvautodele.dk/shop/octavia-personbil-st-4721p.html
har også kigget på billiggevindundervogn.dk men synes ikke at det der "ta technix" tiltaler mig eller raceland for den sags skyld
feb 2009
Følger: 19 Følgere: 20 Biler: 3 Emner: 14 Svar: 454
maj 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 20
Den spiller bare køre med den selv ...
apr 2005
Følger: 34 Følgere: 24 Biler: 6 Emner: 15 Svar: 546
jan 2007
Følger: 77 Følgere: 74 Biler: 11 Emner: 69 Svar: 512
http://www.auto-butikken.dk/shop/jom-njt-extreme-11455p.html
sep 2003
Følger: 37 Følgere: 38 Biler: 6 Emner: 133 Svar: 315
TA Technix stinker, kender nu to der dem.. og det er slet ikke til at arbejde ordentligt med..
jan 2012
Følger: 18 Følgere: 18 Svar: 71
1.Øhlins
2.Gaz
3.Leda
4.Hvis det skal være billigt og "nogen lunde" er Eibach nok det det skal være.
Og hvis 3500 er dit budget så er du meget meget bedre tjent med at købe en parret undervogn altså fjedre og dæmpere der er afstemt/tilpasset hindanden og glemme alt om billig gevind undervogne det splitter mere ad end det gavner bilen
sep 2005
Følger: 59 Følgere: 217 Biler: 4 Emner: 329 Svar: 6.560
SPAX
H&R
FALKNER
AP
TEIN
PROLEX
KONI
BILSTEIN
osv
Det er et spørgsmål om temperament, men du er vel også bare en af de der gutter der mener at støddæmpere kan skiftes ud med en brosten for det gælder bare om at have verdens hårdeste undervogn og noget tyrestretch, helst 165´ere på en 9" fælg.
Fordomme stinker gør de ikke ?
jun 2008
Følger: 48 Følgere: 48 Biler: 5 Svar: 48
Ganske udemærket til prisen og koster vidst 3000-3500 i dk
jan 2012
Følger: 18 Følgere: 18 Svar: 71
For nu er det jo dig der har bygget og skruet og bygget racerbiler rundt om i Europa og diverse andre steder de sidste femten år og næsten praktisk talt levet af det og været til optagelses prøve hos Steward f1 engang tilbage i 90èrne og undervist i motorsport teknolog uddanelsen.
Så det ved du sikkert alt om så jeg stopper bare her da jeg åbent bart ikke har nogen som helst baggrunds viden om dette emne.
Så undskyld hvis din faglige stolt hed led et knæk der.
Og nu bygger jeg dem bare som hygge projekter og laver lidt for Graversen autoteknik og lidt for AE Engineering(jan magnusen) såmen ikke andet så erfaring herfra nææh ikke rigtigt noget jeg ved noget om.
Så undskylder igen mange gange.
Bare lige et eks på det allersidste hygge projekt og den hænger da på aquila`erne UD af svingene med sin nogenlunde styretøjs geometri og undervogns opsætning.
http://www.motorsporten.dk/news.asp?aID=46722
Og JA en standard karosse BLIVER blød/svag hurtigere med en "ordentlig" gevind undervogn da den ikke har samme styrke/forstærkninger da en sådan undervogn er som regel for hård til en gade bil.
Og mærkeligt nok at samtlige lotus fabriks biler er bygget med GAZ undervogn når den nu ikke er "noget at skrive om"
maj 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 20
Og det skal være gevindundervogn .
bedste gevindundervogn til prisen (VAG)