{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.932 visninger | Oprettet:

bedste gevindundervogn til prisen (VAG) {{forumTopicSubject}}

som overskriften siger sidder jeg med et dilemma for har købt ny bil og der skal monteres gevindundervogn på men da jeg normalt holder meget af kw og weitec og i den prisklasse er det lidt svært nu da mit budget til en gevind er kun ca 3500 kr så her kommer i ind i billedet hvilken gevind synes i er bedst til prisen og hvorfor?

har haft en i sigte men er det skidt?
http://www.nvautodele.dk/shop/octavia-personbil-st-4721p.html

har også kigget på billiggevindundervogn.dk men synes ikke at det der "ta technix" tiltaler mig eller raceland for den sags skyld smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bedste gevindundervogn til prisen (VAG)
  • #1   22. aug 2013 www.ctstyling.dk har JOM & tatechnix. det virker

• #2   22. aug 2013 http://www.auto-butikken.dk/shop/fk-highsport-gevindundervogn-3359p.html

Den spiller bare køre med den selv ...

• #3   22. aug 2013 Spar lidt mere og køb evt. en Eibach pro-street, det er kw dæmper og giver rigtig god komfort, jeg købte min i tyskland til 5600,-

• #4   22. aug 2013 kasper h tak ser fint ud men hvad med den her? den er hårdhedsjusterbar? smiley

http://www.auto-butikken.dk/shop/jom-njt-extreme-11455p.html

• #5   22. aug 2013 FK Highsport fåes ved NV til omkring 3500.. og den er fin! Kører jeg selv på golfen..

TA Technix stinker, kender nu to der dem.. og det er slet ikke til at arbejde ordentligt med..

• #6   22. aug 2013 det ENESTE gevind der virker er
    1.Øhlins
    2.Gaz
    3.Leda
    4.Hvis det skal være billigt og "nogen lunde" er Eibach nok det det skal være.
    Og hvis 3500 er dit budget så er du meget meget bedre tjent med at købe en parret undervogn altså fjedre og dæmpere der er afstemt/tilpasset hindanden og glemme alt om billig gevind undervogne det splitter mere ad end det gavner bilen

• #7   22. aug 2013 Just M Sport hvad er da det for noget pis at fyre af. Der er da masser af andre undervogne der også er supergode og GAZ er da på ingen måder noget at skrive hjem om.

SPAX
    H&R
    FALKNER
    AP
    TEIN
    PROLEX
    KONI
    BILSTEIN
    osv

Det er et spørgsmål om temperament, men du er vel også bare en af de der gutter der mener at støddæmpere kan skiftes ud med en brosten for det gælder bare om at have verdens hårdeste undervogn og noget tyrestretch, helst 165´ere på en 9" fælg.

Fordomme stinker gør de ikke ?

• #8   22. aug 2013 Købte min fk Street på ebay 1500,- til g4, mener det er samme undervogn smiley
    Ganske udemærket til prisen og koster vidst 3000-3500 i dk smiley

• #9   22. aug 2013 Glem det Ruben bare glem det fuldstændigt.
    For nu er det jo dig der har bygget og skruet og bygget racerbiler rundt om i Europa og diverse andre steder de sidste femten år og næsten praktisk talt levet af det og været til optagelses prøve hos Steward f1 engang tilbage i 90èrne og undervist i motorsport teknolog uddanelsen.
    Så det ved du sikkert alt om så jeg stopper bare her da jeg åbent bart ikke har nogen som helst baggrunds viden om dette emne.
    Så undskyld hvis din faglige stolt hed led et knæk der.
    Og nu bygger jeg dem bare som hygge projekter og laver lidt for Graversen autoteknik og lidt for AE Engineering(jan magnusen) såmen ikke andet så erfaring herfra nææh ikke rigtigt noget jeg ved noget om.
    Så undskylder igen mange gange.
    Bare lige et eks på det allersidste hygge projekt og den hænger da på aquila`erne UD af svingene med sin nogenlunde styretøjs geometri og undervogns opsætning.
    http://www.motorsporten.dk/news.asp?aID=46722

Og JA en standard karosse BLIVER blød/svag hurtigere med en "ordentlig" gevind undervogn da den ikke har samme styrke/forstærkninger da en sådan undervogn er som regel for hård til en gade bil.

Og mærkeligt nok at samtlige lotus fabriks biler er bygget med GAZ undervogn når den nu ikke er "noget at skrive om"

• #10   22. aug 2013 Men nu spørger han jo bare hvad der er bedst til en pris der hedder 3000-3500..kr

Og det skal være gevindundervogn . smiley

Kommentér på:
bedste gevindundervogn til prisen (VAG)

Annonce