Himmel reparation {{forumTopicSubject}}
Hej Bilgalleri brugere
Jeg skal snart til at have lavet min himmel, som er faldet en del..
Jeg har bare lige nogle spørgsmål, som jeg håber i kan besvare, og evt. også smide et link til
1. Lim til himlen
Jeg har søgt og søgt, men hvad jeg kun kan finde er sådan noget som holder til høje temperaturer.
http://www.diatom.dk/katalog.asp?t=5&ID=3482
http://www.danlube.dk/default.asp?Action=Details&Item=400
Jeg gætter allerede nu på, at det er langt fra det rigtige at bruge, hvilket kan du anbefale? Det skal jo være noget lim som kan holde til minus grader, men samtidig også plus grader, da vores vejr i Danmark jo er skiftende året rundt..
2. Udfra hvad jeg selv tror, kan stoffet vel genbruges? Hvis der sidder såkaldte lim raster tilbage på stoffet, er det vel bare at få det af? og så kan det bruges igen??? Jeg er meget i tvivl, lad mig høre
3. Når himlen er ude, skal der så både lim på plade siden, samt stoffet? eller er det nok på pladen?
4. Hvor længe lader du det tørre? 24 timer? i spænd?
Håber der er en rar sjæl der kan hjælpe !
aug 2004
Følger: 79 Følgere: 78 Biler: 1 Emner: 40 Svar: 606
Sprayede på begge dele der skulle limes sammen og lod det tørre 30 min inden himlen kom på plads i bilen igen..
apr 2003
Følger: 55 Følgere: 58 Biler: 7 Emner: 50 Svar: 3.308
maj 2013
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 17
Tak for svarene, har du noget link til det lim du brugte Thomas?
Madsen, ja det er en mulighed, jeg er bare ikke fan af det hehe
aug 2006
Følger: 14 Følgere: 15 Biler: 3 Emner: 124 Svar: 2.316
maj 2013
Nå ok, troede bare det var noget specielt noget, kan kontaktlim godt holde til de temperatur svingninger vi har? Jeg tænker, her i sommeren hvor vi nemt har +25 grader og til vinter hvor vi jo har -5 grader?
aug 2006
Følger: 14 Følgere: 15 Biler: 3 Emner: 124 Svar: 2.316
maj 2013
Ok, fint, jeg har ikke ret meget styr på alt det her bil halløj, men man må jo lære ved at stille en masse spørgsmål
Jeg vil prøve at købe noget kontakt lim, og så få det lavet, og vende tilbage med resultatet når det engang er lavet
Himmel reparation