{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
13.396 visninger | Oprettet:

Camilla
Camilla
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Chevrolet impala '67 prisleje {{forumTopicSubject}}

I mine sølle 22 års levetid, har jeg brugt en stor del af dem på at sukke over diverse biler derude i verden. Alt fra lettere tilgængelige, til millionærdømmene.
En af mine store kærligheder har længe været Chevrolet Impala '67. Hardtop, og helst 4 dørs da jeg ikke bryder mig om 2 døre, men dette dog er en mindre detalje.

Nu er jeg jo rundet de 18 år for nogle år siden, og kan efterhånden godt tillade mig selv at spare sammen til bilen. Det vil selvfølgelig tage sin tid, men med vilje og mål, kan alt opnås indenfor rimelig tid.

Jeg må dog desværre indrømme jeg ikke helt ved hvor jeg skal starte. Et er at sukke, andet er skridtet derfra til at realisere.
Jeg har set dem hos importører og private herhjemme, fra tid til anden, men altid med "Ring for pris".
Så mit spørgsmål vil jo lyde; Hvad skal jeg regne med at smide til siden for bilen?
Det virker ikke til det vrimler med 4dørs versionen herhjemme, så jeg har tænkt importvejen, men der går jo noget tid, så man kan aldrig vide hvad man støder på.

Jeg har set hvad prisen er i lande som USA og england, men dertil kommer import og registrering, hvilket jeg heller ikke har nogen idé om hvad vil være.

Håber der sidder nogle behjælpelige sjæle derude, der kan give mig et svar.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chevrolet impala '67 prisleje
  • #1   27. aug 2013 Vil tro du kan finde en til omkring 100K.
    Især når det skal være en Neger-model

• #3   27. aug 2013 du kommer ikke langt med 100000 for sådan en da der er mange der gerne vil have sådan en du skal prøve at gå ind på smallblock og kikke der er nogen stykker til salg elles køber du da min buick smiley

• #4   27. aug 2013 Dem kan vi også sagtens svare på herinde.. smiley

• #6   27. aug 2013 http://www.carsforsale.com/used_cars_for_sale/1967_Chevrolet_Impala_205137937_7

Det er sgu en fin en til 25.000.- dkkr

Så skal den hjem.

Inkl moms og told koster det 16770.- kroner så står den i Esbjerg eller hvor det er de lander, og så er det som sagt fragt inklusiv told og moms.

Det der ryger oveni er fragten i USA fra hvor den står, til Virginia Beach (shopUSA)
    Vil tro det måske kan lande på 10.000.- kr ?

Dertil kommer så afgiften. Som en anden skriver er 20.000.- kr nok ikke helt urealistisk.

Det giver ialt 71.000.- kroner + 1350 til nummerplader smiley

• #7   28. aug 2013 Ruben hvor får du de priser fra jeg har lige snakket med shipping.dk og alt efter hvor man skal have bilen fragtet fra i USA så koster det små 20000 kr så kommer told og moms oven i

• #9   28. aug 2013 80six ja det kostet lidt over 4000$ fra Miami men han havde også et andet firma som kunne gøre det for omkring 2500$ og så kommer told og moms

• #10   28. aug 2013 shopusa.dk de sender biler, og man kan beregne prisen på fragt, moms og told på deres hjemmeside ud fra den pris der er på bilen.
    De regner totalprisen ud for dig inklusiv det bilen koster.

Som sagt er det KUN prisen fra Virginia Beach til Danmark. Hvis bilen står i Oregon skal den selvfølgelig også sendes derfra til VB, så det kan sagtens løbe op i 25.000.- kr i fragt, told og moms.

• #11   28. aug 2013 Der skal ikke betales moms af den.

• Camilla
    Camilla Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #12   29. aug 2013 Mange tak for de svar der er kommet, de har da i hvert fald hjulpet mig et stykke frem.
    Må dog sige linket til Impala'en der er til salg, var lidt tarveligt, for nu kan jeg jo gå og være smask forelsket, uden en krone på lommen smiley Det er ellers en rigtig lækker en, til den pris. Men man kan jo ikke vinde hver gang. Men nu når jeg kender til bare en cirka pris, så går det lettere med at klø på med opsparingen!
    Forhåbentlig løber man ind i en med en ligeså fornuftig pris senere hen.

Men, TKO. Hvad mener du med momsen? Den skal vel betales

Kommentér på:
Chevrolet impala '67 prisleje

Annonce