{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.639 visninger | Oprettet:

Find min bil og du får 50.000 kroner {{forumTopicSubject}}

http://www.sn.dk/Naestved/Find-min-bil-og-du-faar-50000-kroner/artikel/349843#.Uh4qIvn0HSh

Total fusker

Omtalte bil har hold ud foran hvor jeg bor, melder den til politiet som kontakter Per så han kan få sin bil.

Politiet sikre bilen ved at lukke luft ud af det ene baghjul (flot arbejde), Politiet ringer til Per om natten og da Per kommer om morgnen er bilen væk. Vi har fået lidt uheldigt selskab i det ellers så pæne villakvarter vi bor i.

Bilen er parkeret på et fælles areal vi har, men hvor vores kriminelle naboer kan holde øje med bilen fra. Så da de ser politiet er ved den sørger de naturligvis for at flytte bilen så den er væk da Per kommer og skal hente den om morgnen.

Bilen er nu fundet på en anden adresse og Per har fået sin bil.

Nu er sagen den at han ikke vil udbetale mig den findeløn på 50.000 Kr. da han ikke mener dig mig der har gjort så hans bil blev fundet.

Have jeg ikke meldt bilen og politiet var kommet, have han for det første ikke vist den var i Næstved. Have han lættet røven og kørt ned til sin bil med det samme have han fået den lige efter jeg have meldt det.

Have jeg ikke meldt bilen, var den endt i udlandet og han have aldrig set den, vi kan så give politiet skylden i vores kriminelle naboer flytter bilen. Men selv det gør at andre borger er vågne og gør opmærksom på bilen så den findes på den nye adresse i Næstved.

Intet af dette var sket hvis jeg ikke have meldt den.

Synes derfor det er svineri at han ikke vil komme til lommen nu.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Find min bil og du får 50.000 kroner
Kommentér på:
Find min bil og du får 50.000 kroner

Annonce