{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lupo 3L fejl ?
  • #1   2. sep 2013 Den skal have justeret koblings punktet.. Men når man ikke kan teste kan den fejle en del!

En tur til 3L værkstedet vil gøre at den funker igen men der skal Pc på..
    Grundjusteringen er for gearskiftet..

Synes en Lupo er noget værre lort og du kan være garanteret at det koster i reservedele er det du spare i diesel Og det er kun hvis du laver noget af det selv!

• #2   2. sep 2013 Jeg har en tester jeg kan tage med derud ? er det virkelig kun pga koblingspunktet at den ikke vil starte smiley

• #3   2. sep 2013 Jeps. Hvis det står meget forkert (og der gør det hvis den er skiftet)
    Så skal den justeres..

Gå ind på 3L forumet og kik det er vist ikke lige til (har dog aldrig forsøgt)

• #4   2. sep 2013 Glem den og find en anden Lupo , husk dog at hvis det er en 3L du vil have skal eller det havde jeg gjort , gå efter de dyreste det er det billigste i sidste ende. Køb ved en autoriseret forhandler , der er mange fald grupper ved en Lupo 3L og reservedelene er hundedyre. , køb helst en én ejers med fuld servicebog.

• #5   2. sep 2013 ja de dyre er bedre ja! men jeg har fundet en til 12.ooo som skal igennem sådan en test eller hvad det nu er,,,,

• #6   2. sep 2013 det er faktisk ikke så slemt, du skal justere på en aktuator arm lige som på en wastegate. så den kommer inden for den acceptable værdi derefter kører du en grundjustering og så burde den skifte som den skal.

om den ikke vil starte når punktet står forkert ved jeg så ikke. men der må være andre der har prøvet det før.

Har selv en alfa med selespeed nu og det er stort set samme koncept som lupoens. De fleste har en tendens til at gøre det værre end det er, fordi de har hørt fra deres mosters onkels fætter at han kendte en der havde en der ikke virkede 1 gang ud af de 10000 gange den kørte uden problemer

Kommentér på:
Lupo 3L fejl ?

Annonce