{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.490 visninger | Oprettet:

Hjælp! Nykredit selvbetjening {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg læst inde på Nykredits hjemmeside at man kan spare en masse penge på det første år, hvis man benytter deres selvbetjening.. Det er også fint nok, men hvordan fan virker skidtet.. synes det er en jungle.. Jeg skal have flyttet 3 forsikringer. Jeg kan få denne engangs rabat på alle tre, samt samlerabat.
Men når jeg går ind under den første forsikring af de tre, og taster mine oplysninger ind, og går videre, så kommer jeg direkte til bestillingen (altså kan jeg ikke få lov at vælge flere forsikringer til og må nøjes med den ene). Skal jeg så gentage denne proces 3 gange og håbe på at de sammenbinder de tre bestillinger jeg har sendt?

ikke at jeg kan gøre det alligevel, for bilforsikringen, som man kan spare 1000kr på ved at benytte selvbetjening, kan man ikke umiddelbart bestille ved selvbetjening.

Jeg fatter hat.. nogen som har benyttet dette system?

Jeg har kontaktet dem pr. mail, men hvis jeg ringer og får en igennem telefonen, ryger min selvbetjening og dermed rabatter.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp! Nykredit selvbetjening
  • #1   3. sep 2013 har selv haft nykredit forsikring, men kunne heller ikke få det til at virke. ringede ind og sagde at deres selvbetjening ikke virkede og fik rabatten alligevel.

men er du sikker på de er billigst?
    jeg troede jeg sparede en masse ved dem da de var en del billigere end tryg jeg havde før. men if hev yderligere 3600 af om året på 4 forsikringer.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #2   3. sep 2013 Jep du ringer bare derind og fortæller dem deres lort ikke virker og ikke har gjort det i snart et år nu.

Og så giver de dig en røver om det kun liiiiige er i dag den ikke virker.

Men bed dem om selv at prøve mens du bliver i røret. Lykkedes ikke og du beder dem give dig din rabat. Har jeg gjort hver gang jeg har skiftet bil de sidste 1-2 år da det ikke har virket. g har fået mine rabatter alligevel

Kommentér på:
Hjælp! Nykredit selvbetjening

Annonce