{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.037 visninger | Oprettet:

Useriøs sælger på BG...!! {{forumTopicSubject}}

Skulle ud og kigge på en nr 2 bil igår, og spurgte sælger om det var nogen fejl eller mangler ved bilen, og han sagde at diesel filteret skulle skiftes, ellers ikke noget.

Kørte små 100 km op for at se bilen, og da jeg stiger ud , så går jeg i krig med at tjekke den. 2 kæmpe huller på hver 25 cm i hver panel foran, lille hul i bagpanel, og der var ik gevind på spm der stod i annoncen, men et sænkningssæt. Manglede gitteret til bag førersædet, da det er en gulpladet bil, hjemmemalet lak ( sælger sagde det var lavet med sprøjte pistol ) men masser af pensel strøj.. Motor rummet var heller ik noget at råbe hurra for. Diverse slanger mm monteret med udstødnings clams, ledningerne eftermonteret ukorrekt mm..

Den var synet i 3 mdr i år mente sælger, meeeen kan ik slå den op på nummerpladen, og det følger ingen synspapir med.. Og nægter at tro den er synet med de kæmpe huller i bunden..
Det er ik noget der kommer på et halvt år...

Andre end mig der har prøvet det..?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Useriøs sælger på BG...!!
  • #2   8. sep 2013 Undrer mig virkelig over at - folk tror man vil købe den nu når man kommer så lang vej til noget man ikke forventede? .. Kæft mand.

En ting er fx undervognen - hvis sælger intet ved om det og tror der fx. er gevind på "det er jo så populært" .. men .. aaah c'mon .. og ingen papirer på bilen mht. syn? .. Useriøst..kunne du så ikke slå stelnr op?

• #3   8. sep 2013 jeg har prøvet komme ned til en saxo hvor der kun var nogle små ting der var galt med den og da jeg kørte en tur i den var der en lyd der ikke skulle være der , lyd som en løs fælg så rundt og mærke på alle hjul der viste det sig at bagbroen var helt fuck på den. og sælgerne sage af hans mek. har tjekket den og der var ikke noget med den så viste jeg ham hva der var galt og det kunne han jo ikke forstå .. så prøvet han at sige af han havde troet det kan var en fælg der var skæv

• #4   8. sep 2013 Nej kunne ik slå den op desværre.. Sælger var godt klar over der var de huller, da han bekræftede at de var der da jeg så dem..men fortalte intet om det pr SMS..

• #5   8. sep 2013 Men .. vil ikke sige du ikke taler sandt - men hvad stod bilen til? . altså tænker .. hvad kunne man forvente?

Men ja .. det er helt klart forkert - at sælger undlader ret vigtige oplysninger om bilens stand.

• #6   8. sep 2013 HVAD!?!?!? Siger du at der er en herinde der ikke er helt fin i kanten, og som lover noget i en annonce, som ikke stemmer helt overens med virkeligheden?

Nu har jeg ligegodt aldrig..... smiley

• #7   8. sep 2013 Var det en nuggi???

• #8   8. sep 2013 det meget normalt. har selv opblevet det flere gange... men sidst jeg købte bil må jeg indrømme sælger var ærlig.

• #9   8. sep 2013 Eller useriøse købere smiley

Man skal også lige tænke på at ikke alle har forstand på biler og at der er forskel på hvad folk synes er "som det skal være"..

Men forstår nu godt at du føler dig lidt til grin at møde op til sådan en bil.

• #10   8. sep 2013 Bilens pris var 14.000 kr.
    Sælgeren var bevist om de huller da han bekræftede det..

• #11   8. sep 2013 Han var bevist om de huller da han bekræftede det..!
    Bilens pris var 14.000 kr, og alt og bedømme var bilen skrot prisen værd + det løse..

• #12   8. sep 2013 Oplever desværre os i stigende grad af folk bare gør sig dumme når man ringer og snakker med dem er alt som det skal være, man sætter sig i bilen køre 200-300km for at se på en bil der ikke har andet end fejl og mangler, og når man så konfontere sælger ved han udmærket godt de forskellige fejl og mangler, men han håber måske bare på at ingen opdager det, når jeg snakker med sælger og han siger der ingen fejl eller mangler er forventer jeg os bilen, er ok, og jeg bliver da på ingen måde fristet til at købe bilen, man finder ud af at alt bare er galt, prøvede det med min nuværende bil jeg købte, inden jeg købte den var jeg ude og kigge på 7 andre og kørte over 2000km i alt, bare for at finde den rigtige bil til den rigtige pris.

• #13   8. sep 2013 Jeg har os lige været ude og kigge på en Audi hvor jeg kørte 150 km og spurgte efter fejl og mangler inden jeg kørte men der var ikke rigtig nogen men det viser sig så at kabinen er hullet og smurt ind i hvid maling og gear knoppen ødelagt og el ruden defekt og sprinkleranlæg defekt og visker motor defekt og begge for døre var helt rådne i bunden og lakken ødelagt på for skærmene og så rystede og hoppede bilen mere end en traktor og antennen var knækket!

• #15   8. sep 2013 Ja billeder kan være taknemlige smiley så det var sgu godt du fik taget ud og kigget på den jeg skulle ud og kig på den audi A4 jeg har nu sælgeren siger der var lidt ridser på de to døre i venstre side men kunne poleres væk jeg tænkte dt gjord skam ikk noget så kommer jeg ud og kigger så de helt vildt bulet de døre og det kan ikk poleres væk kunne jeg se men jeg kunne heldigvis lige redde de døre så det gjord ikk så meget men når jeg sælger så vil jeg helst have folk kommer ud og kigger inden de kommer med deres bud.

• #16   8. sep 2013 Som sagt, så kommer det meget an på, hvad bilen står til..

Sælger jeg en meget billig bil 3-5000kr, så siger jeg altid, at der sikkert er flere fejl end dem, som jeg har fundet..Men tager gerne billeder af evt. ting som køber efterspørger.

Dyere biler, så får folk en rmelig komplet gennemgang af bilen. Rust, fejl, lak, buler osv. Der vil altid kunne være ting, som man reelt glemmer.

Men det handler også om får købere herinde, at spørge til råds om andre har erfaringer med pågældende model, motor eller bare generelle ting.

Bed om billeder af bilen, sendt på mail. Det er meget nemmere at spotte evt fejl på skærmen, end på mobilen. Bed sælger om, at tage billeder af alle rust steder, kritiske fejl i forhold til bilens pris og stand.

• #17   8. sep 2013 Skal jeg køre over 25 km for en bil jeg har lidt interesse for, så er MMS'en opfundet, og der skal bare tages billeder af det jeg beder om. kan disse ikke sendes, så gider jeg ikke spilde min tid+penge for at glo på en stodder som ikke kan tage sig sammen! + billederne kan forstørres op på evt mobil eller pc.

Man kan altså lave MEGET forarbejde hjemmefra, som at spørge om stel/reg-nummer før man kører og se om det passer med nettet. bede om billeder osv. ikke kun dem i annoncen, så ofte er det bare ris til egen røv!

• #18   8. sep 2013 hvad hedder han så folk ved man ik ska købe ved ham? smiley

• #19   8. sep 2013 Man må ikke hænge folk ud på BG. står i reglerne.
    Men man kan jo skrive hvilken bil det var .

• #20   8. sep 2013 det har jeg også prøvet med en sælger herinde...og da jeg skrev i annoncen at han måske lige skulle informere om at der altså ikke var plader på bilen mere(var der på billederne) røg jeg på filter....var jo selv kørt x antal km for at komme over og se den....

alle steder den havde bare minimalt rust havde også lige fået en gang sølvfarve/zinkspray, så den lignede lort...

• #21   8. sep 2013 Hej alle jeg har så lige den modsatte for jeg fandt en bil tilsalg herinde som jeg var int. i ringede til sælger og spurgte om jeg måtte komme og se bilen men at jeg ikke havde financering på plads på det tidspunkt som jeg vil komme forbi manden svarede at det var jeg velkommen til og bilen svarede 100 % til det han havde lovet jeg købte bilen efterfølgende og fandt en fejl som vi ikke vidste var der og han var villig til at betale for udbedring så der findes også reelle sælger han hentede mig også ved toget da jeg tog op og hente bilen

PS jeg bor i omegnen af næstved og bilen stod i århus

Kommentér på:
Useriøs sælger på BG...!!

Annonce