{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.357 visninger | Oprettet:

motoren bliver varm på bmw e46 2002 {{forumTopicSubject}}

Hej BG

jeg har en BMW e46 fra 2002 320i
jeg kan se at kølervæsken bliver brændende varm, tror motoren er også varmt, da der kommer røg og damp fra udstødningen.
men indikatoren ind i bilen står lodret og viser ikke at bilen er varmt.

nogen der har erfaring med det ? eventuelt nogen mekaniker der kan reparer bilen. jeg bor i Aarhus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  motoren bliver varm på bmw e46 2002
  • #1   12. sep 2013 Har du prøvet selv at åbne motorhjelmen?
    mærke på slangerne, for hvis den gør som du siger, så er toppakningen gået. en m52/54 motor kan ikke tåle at blive varm - og hvis du er rigtigt heldig så er blokken færdig da den er af alu og når du spænder topstykket fast igen trække rdu gevinden ud af blokken..

• #2   12. sep 2013 Ja jeg har mærket på slangen i aften, det er mega hårde og varme, også prøvede at åbne for kølervæsken, vandet var kogende.
    vil gerne aflevere min bil en til mekaniker der har erfaring med sådan nogle.
    men kender ingen smiley

• #3   12. sep 2013 Hvis du er heldig er det en defekt vandpumpe, men STOP med at køre i bilen.
    Ryger den hvidt bagud er toppakningen sikkert færdig, og det er korrekt at man først man sender toppen ind lige skal tjekke om gevind i blokken er trukket i stykker.

Held og lykke

• #4   13. sep 2013 hvem kan gør det at tjekke toppakning ? kan en almindelige mekaniker gør ?

• #5   13. sep 2013 Ja, de kan lave en måling på om der er gasser i kølevæsken osv.
    Bare sig du ønsker fejlfinding og tilbud på rep, og at de IKKE skal gå i gang før du har hørt fra dem.

Kommentér på:
motoren bliver varm på bmw e46 2002

Annonce