{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forstærker eller højtaler flest W..?
  • #1   20. apr 2006 gerne samme antal watt... men ellers er det højtaleren der gerne må have flest

• #2   20. apr 2006 okay et spørgsmål mere så...når man så sætter HU til forstærkeren kan man så sige at W fra HU blir lagt oven i forstærkeren altså f.eks. 250 w + de 52 w fra HU..? eller ..? det har jeg aldrig rigtig forstået...

• #3   20. apr 2006 okai...så det vil enlig sige man skal vælge en forstærker med lidt over så, tænker i Watt ...da man måske ikke skal satse på at trække fuldt knald konstant..eller hvad man nu lige kna sige....

• #4   20. apr 2006 okai...takker...

• #5   20. apr 2006 jeg vil mene deter bedst at ha "overflod" af watt på din fors da du undgår forvræning

da du vil presse en lille fors meget mere og der med forvrænger hvor imod en stor fors vil slappe mere af

• #6   20. apr 2006 Stop en halv - Money over bitches har mere ret...

din forstærker skal helst være så overlegen som muligt, da det vil give forvrængning hvis forstærkeren ikke er helt kraftig nok til at trække højtaleren, og forvrængning skader højtaleren og derved kan den sprænge, du kan i endnu værre tilfælde overbelaste forstærkeren som så bræder af, fordi den bliver for varm...

du skal ikke ligge Watt'ene oveni smiley

• #7   20. apr 2006 men det man tit ser er at de Watt opgivelser der er på højtalere, tit ikke holder stik, derfor vil en mindre forstærker tit kunne gøre lyden godt smiley

• #8   17. mar 2013 ingen tvivel .. gammel hifinørd som jeg ikke bare mener ,,men jeg ved at forstærkeren skal have flrére kræfter end størrelsen på højtalerne .. netop for at forstærkeren ikk skal kæmpe med at trække højtalerne ,, således opnår man ren lyd .. men man skal naturligvis også kende højtalernes grænser så de ikke står af pga for mange tæsk .. og ps. styrken på forstærkere afgores via stromforsyningen.. en kraftig strømforsyning er altid et godt aktiv hvis ubesværet lækkerlyd ønskes. . vsgod.. regulær viden til jer alle fra en gammel tekniker.

Kommentér på:
forstærker eller højtaler flest W..?

Annonce