{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.137 visninger | Oprettet:

svensk bilforsikring {{forumTopicSubject}}

Hej BG, jeg går og overvejer at flytte til sverige (eller norge) men der er jo mange faktorer man skal regne med.. er der nogen af jer der kender en side hvor man kan beregne bilforsikringen UDEN at have et svensk CPR-NR ? har snakket med en fra IF og han sagde at en BMW 530xD fra 2008 ville koste mig mellem 10K og 15K, men han kunne ikke sige det sikkert da det kræver CPR-NR.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  svensk bilforsikring
  • #2   27. sep 2013 det er også derfor jeg er interesseret i, om der er en side hvor man kan regne det ud uden CPRnr....

    men nu ved jeg jo at her gemmer sig en del svenskere herinde smiley så kunne i ikke komme med nogle eksempler, så man har noget at forholde sig til ? smiley


  • #3   27. sep 2013 du kan være helt sikker på at en 530xd koster mere end 10-15K svenske for en 20årig.. især ved if..
    jeg skal give 9K for en 520D fra 08 hos länsforsäkringar.. der gives så 25% rabat oven i det, når jeg skifter til dem som bank..

    du kan ikke regne med noget, før du har cpr nummeret.. jeg brugte også oceaner af tid på det, men de priser jeg fik var helt i skoven.. da jeg så fik nummeret, kom priserne så længere ned..


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #5   27. sep 2013 I stedet for at bekymre dig for meget for forsikringen så glæd dig hellere over besparelsen på bilerne smiley

    Så skal der nok blive råd til at forsikre bilen også smiley


  • #6   27. sep 2013 Som alle andre skriver kan du ikke få en pris uden CPR nr da de vis dit personnummer finder din alder, bopæl, historik samt hvor længe du har haft kørerkort.
    Bor du i Sverige uden at ha svensk kørekort vil din forsikring også være højere da de ikke kan se hvor længe du har haft kortet.
    Dvs de går ud fra du lige har fået det.

    Som eks tjekkede mig og en ven pris på Cupra R. Vi er samme alder og samme postnr. Eneste forskel er at jeg har svensk kort og han har dansk.
    Min pris ca 9000:-
    Hans pris ca 46000:-


    Til anden info er importerede biler også dyrer at forsikre end svensksolgte biler


  • #7   27. sep 2013 Kan man egentlig have forsikring og bank i Sverige selvom man bor i dk?

  • #8   27. sep 2013 ja jeg havde også læst mig til at import biler er dyrer i forsikring, men hvad så hvis det er en som er importeret til sverige og så er kommet tilbage til en svensk forhandler og derefter solgt videre? smiley

    Mikael R: du kan selv bestemme hvor i verdenen du vil have din bank- ved dog ikke med forsikring


  • #9   27. sep 2013 og jeg må jo tage priserne som de kommer... om ikke andet så kan man jo nøjes med en 520xD da man jo alligevel ikke har noget at bruge fart til smiley

  • #11   27. sep 2013 det er vel ikke dét som bliver det helt afgørende i sådan en sag? smiley men de har jo bare et bedre udvalg i tyskland - især hvis man skal have med fuldt udstyr smiley

  • #12   27. sep 2013 Har hørt der es mange penge at spare ved at købe volvo frem for andet.

  • #13   27. sep 2013 ved ikke om der ligefrem er meget at spare ved det frem for andet... men jeg kunne da også godt finde på at købe en Volvo V70 D5 awd ... men jeg synes selv at BMW´en er mere behagelig at køre i smiley

Kommentér på:
svensk bilforsikring

Annonce