{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.874 visninger | Oprettet:

Golf 4 1.6 SR {{forumTopicSubject}}

Hej BG jeg har virkelig brug for hjælp.

Jeg har en golf 4 1.6 SR.

Hvad står SR for, har kigget rundt på de forskellige steder men der er mange delte meninger...

Har 2 venner der har en golf 4 1.6 16v og trækker nemt fra dem...
så ved ikke lige hvad der er så specielt ved min? den er fra år 2000..
håber at få noget hjælp!

Mvh Philip smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf 4 1.6 SR
  • #1   28. sep 2013 Du har vel 100-150kg mindre anlæg i den end dine venner, og kan finde ud af og skifte gear? Det der med "trækker nemt fra dem" kan være mere end bare at den er hurtigere smiley

af hvad jeg lige fandt er SR'en bare en anniversary udgave med en 101hk, 16v'eren skulle have 105hk...

• #2   28. sep 2013 En SR er 8V

• #3   28. sep 2013 Anlæget er med, altså i følge specs kører den kun 188 km/t har ramt 210-220 km/t smiley

• #4   28. sep 2013 Har set mange skriver at dem over 1999 er 16v smiley

• #5   29. sep 2013 Serious Race... haha er det i bund og grund ikke fuldstændig lige meget?

• #6   29. sep 2013 Schaltsaug Rohr eller Saug Rohr er hvad Google fortæller mig. =)

• #7   29. sep 2013 Der er intet specielt ved den, andet end at de motor ikke kører særligt godt smiley
    Hvis man spørger mig smiley

• #8   29. sep 2013 1.6 SR og 1.8 T er de bedste benzin motore du kan få i dem..de går aldrig til..bare der ikke er en DUU gearkasse på 1.6'eren så holder den LÆNGE smiley

• #9   29. sep 2013 nå det er en 1.6´er så det Sur Røv.
    der er en udstyrs model.
    ligesom. GT. GTi. highline.
    peugeot har det samme. min er en SR (Sort Røg) men har udstyr som en ST + lidt til. det er ikke til at blive klog på da disse ting er meget dårligt dokumenteret i dk..

• zaxs C
    zaxs C Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #10   26. jan 2016 hey har ogs en golf 4 1,6 SR
    vi lige sige at jeg tage en golf 4 1,8 nemt
    nonge der ved hvordan det kan være,når jeg har prøvet han,s hvor han prøvet min og når han køre i min så køre min stadig hurtiger en han,s
    men er en 1,6 og han,s er en 1,8 nonge som ved hvorfor
    han,s har 135hk og min har 105 for mig giver det ikke nonge mening :=)

• #11   20. jan 2017 Den har variabel indsugnings manifold, så hvis man giver den pedal, så får den hurtigere luft. Se link. https://www.youtube.com/watch?v=PZxzzxezJ04

• Tonni N
    Tonni N Tilmeldt:
    jan 2017

Følger: 1 Svar: 4
    #12   31. jan 2020 nu det ikke for og være grov over for jer alle sammen men i må seriøst have jeres skole penge tilbage nu skal jeg fortælle jer noget alle sammen som i alle kan blive kloger på længere i frem tiden og måske også kan medføre i ikke går hen og bliver til grin selve ordet SR inde for mange biler .. bla Peugeot selve mærket (SR) betyder enlig bare den er self-regulation hvilket gør om den selv regulere brændstof forbrug og den regulere også din indsuning så ikke du så tit skal have indstillet vinthiler hvilket enlig gør du spare penge på sigt når du skal have den til service

Kommentér på:
Golf 4 1.6 SR

Annonce