{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.073 visninger | Oprettet:

Kasper N
Kasper N
Tilmeldt:
10. aug 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 334

Vurdering af pris {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Jeg har fået den opgave at forsøge at få vurderet min fars bil og evt sælge den. Han døde pludseligt for et par uger siden og min mor ønsker ikke en bil som denne.
Jeg er ret meget i vildrede over hvordan hvad man kan forvente at sælge sådan en bil for.
Jeg har lavet en annonce. Den skal nærmere opfattes som en vurderingstråd og er oprettet for at poste billeder med af bilen.

Jeg har skrevet alt relevant info på bilen så jeg håber virkelig I har lyst til lige hurtigt at kigge forbi den og så evt lige skrive hvad I mener en fair pris kunne være. Det er meget rart med lidt baghåndsviden hvis jeg skal forsøge at sælge den til forhandler
http://www.bilgalleri.dk/marked/Bil/1739694-lexus-is-200

Jeg takker for hjælpen

Svar her i tråden er også ok, bare jeg kan få lidt inputs


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vurdering af pris
  • #1   29. sep 2013 http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/lexus/is200/20-sport/1871222 sammenlign, og lav lidt +- regning

  • #2   29. sep 2013 Har ingen forstand på Lexus'er og hvad de står til, men vil da lige benytte lejligheden til at kondolere!

  • Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 334
    #3   29. sep 2013 Tak skal du have Claus.

  • #4   29. sep 2013 Jeg kondolere.

    Mht prisen vil jeg umiddelbart sætte den omkring 65-70.000, det er en skam jeg ikke selv har helt de penge lige nu, er ellers på udkig efter noget omkring 50.000 smiley
    - Held og lykke med salget!


  • Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 334
    #5   29. sep 2013 Hej Ricko.
    Tak for din vurdering.
    Kunne du evt have nogen interesse i bilen hvis vi kunne nå til enighed?


  • #6   29. sep 2013 Ville rigtigt gerne have den model, men jeg må nok indrømme at den ligger lige over mit budget, jeg vil i hvert fald tro du får mere end jeg kan byde ved at sælge den til anden side, men ja, ville være meget interesseret hvis den stod til 50.000 !

  • #7   29. sep 2013 kondolere,,

    vil os sige omkring 60,, men vis ricko står med 50 kontant hade jeg nok gjordt det, personligt,, ved hvor meget det er og se til med sådan nogen


  • Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 334
    #8   29. sep 2013 Jeg må indrømme at jeg i vores situation vil prioritere et hurtigt og sikkert salg højere end at forsøge at vride hver en krone ud af en handel. Så det er ikke utænkelig vi ville kunne mødes omkring dit budget, men jeg afventer lige yderligere indputs
    Vi står også med hus der skal sælges og firma der skal afvikles og det bliver ret uoverskueligt hvis vi ikke bare handler og sælger når chancen er der


  • #9   29. sep 2013 Lige pt er jeg i på arbejde i schweiz, men jeg sætter næsen mod danmark på onsdag, så en gang sidst i ugen ville jeg begynde at få brug for en bil, du skal være velkommen til at skrive naturligvis!

  • #10   29. sep 2013 Også kondolence herfra.

    Det er en rigtig fin bil, som nok skal blive solgt.

    Mit bedste bud, ud fra hvad der f.eks. er udbudt på Bilbasen, vil være 60-65.000



  • Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 334
    #11   29. sep 2013 Ricko jeg arbejder lige lidt videre med tingene, men jeg holder lige dig i baghånden hvis det er i orden. Jeg tror ikke der skulle være nogen problemer i evt at handle i næste weekend hvis det skulle komme på tale.
    Jeg skriver lige en opdatering til dig midt på ugen og så finder vi ud af om vi skal tage den det sidste stykke og se om vi kunne lave en handel. Skal vi sige det?


  • #12   29. sep 2013 Ja, du siger bare til, jeg skal også lige ind i det danske banksystem igen, så det er nok en god ide at vi lige tales ved eventuelt torsdag.

  • Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 334
    #13   29. sep 2013 Ja lad og tage den i løbet af ugen. Du skal selvfølgelig også se den og prøvekøre osv, men det kan vi jo altid få arrangeret hvis vi skal arbejde videre med det. Jeg skriver dig en opdatering onsdag (aften formentlig)

  • #14   29. sep 2013 Jeg har lige solgt min - i øvrigt den der nu er tilsalg i linket længere oppe.
    Vil du sælge den hurtigt, så skal du ikke sætte prisen til over 50.000 kr.


Kommentér på:
Vurdering af pris

Annonce