{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
268 visninger | Oprettet:

Bora tdi tomgangs problem {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men jeg prøver.
Har en bora tdi 90hk AGR som kører super godt. Men når jeg kobler ud og triller, går motoren lidt som en gammel knallert der 4takter, eller lidt som en fiske kutter. Det er kun mens den ruller, når den holder stille, går den ned i helt normal tomgang. Hvis jeg slipper koblingen (frigear) og den triller lidt igen, bliver tomgangen ujævn igen. Jeg synes ikke jeg kan se nogen forskel på omdrejningerne.
Det er altså kun når hjulene rotere at den gør det, alt er normalt når hjulene står stille.
Nogen der kender til det?
Den melder ingen fejl kode

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bora tdi tomgangs problem
  • jens w
    jens w Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Svar: 11
    #1   29. sep 2013 har du en billig chip på

• #2   29. sep 2013 Nej

• jens w
    jens w Tilmeldt:
    dec 2011

#3   29. sep 2013 min gjorde det samme med en billig chip og blev noget bedre da den blev pillet af......har siden fået at vide af en vw mekaniker at det kan være brændstofpumpen eller i værste tilfælde en motorstyrring........giv endelig lyd hvis du finder ud af noget

• #4   29. sep 2013 Hmm okay, jeg kan bare ikke forstå hvorfor den kun gør det mens hjulene ruller. Det er jo også hvis man bare ruller 1-2 kmt. og så når du holder helt stille, så bliver tomgangen rolig og jævn.

• jens w
    jens w Tilmeldt:
    dec 2011

#5   29. sep 2013 ja det er nemlig mærkeligt........men ham jeg snakkede med sagde at der havde været en del der gjorde det fra ny og der havde en ny pumpe fjernet det.....jeg prøver i hvert fald med en ny pumpe når jeg får tid og så håber jeg det fikser det

• #6   29. sep 2013 Koster de ikke spidsen??

• jens w
    jens w Tilmeldt:
    dec 2011

#7   29. sep 2013 brugt på dba ca 450 og op.......men men men thansen (fy) har en ny til 1200.......har ikke lige kunnet finde nogen andre steder men skal lige have ringet rundt..........til info koster spidsen af en jet jager ca 16000 smiley

Kommentér på:
Bora tdi tomgangs problem

Annonce