{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.217 visninger | Oprettet:

Jonas H
Jonas H
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 5

Undervognsbehandling... {{forumTopicSubject}}

Hej

Har fået et tilbud på en undervognsbehandling af min Skoda Citigo til 2000 Kr,- gennem en kammerats, kammerat, det lyder jo egentligt billigt nok eftersom de priser jeg ellers kan finde på nettet er alt mellem 3-4500 kr, men det er jo nok også for større biler.. Er der nogen der har samme model eller evt. en UP som ved hvor prislejet for en undervognsbehandling ligger på? Og hvor lang tid plejer de typisk at skulle bruge fra man indleverer den?

Så havde jeg desuden også en diskussion med en fra min klasse om hvorvidt det var nødvendigt for mig at undervognsbehandle min citigo fra April måned det første års tid. Han mener at den allerede er behandlet med et eller andet fra fabrikken så man snildt kan vente et år eller to. Er der noget om det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Undervognsbehandling...
  • #1   1. okt 2013 De har da en lille smule fra fabrikken, men som det også har været oppe flere steder, er den flere steder mangelfuld eller helt væk.

Og den pris er vist ikke helt ved siden af. Jeg gav selv det dobbelte for en E36.

• #2   1. okt 2013 Rust garantien er lige til at lukke op ug skide i, medmindre det er lakskader. Bare se Touran og golf. Næ nej det er ikke nødvendigt, de er galvaniseret så de kan ikke ruste. Fis i en horn lygte. ALLE BILER RUSTER!!!
    Den dag de ikke gør det er de lavet af PLASTIK!
    Bum slut prut end of story!!
    Afsted med bilen. Helst inden der kommer plader på men det er lidr sent i dit tilfælde.
    Go vind smiley

• #3   1. okt 2013 Gav 4500 (m. regning) for at få min Octavia dinitrol behandlet. Det tager 2-3 dage hvis det skal gøres ordentligt! Drop dem der klarer det hele samme dag. B

• #4   1. okt 2013 kommer an på hvad produkt,samt hvor dygtig han er ham der skal lave det,og den skulle have været undervognsbehandlet HELT fra ny

• #5   1. okt 2013 Hvis det er sort kan du risikere rust garantien falder bort

• #6   1. okt 2013 Vi tager 2495,- for en som din ved vores Pava center. Det er vel og mærke på regning smiley
    Der indlevere du bilen om morgenen og får den igen dagen efter til fyraften.

• #7   10. okt 2013 Når du kan få den pava behandlet til 2495,- så glem alt om en ven der gør det sort. Køb nu på normale vilkår som os andre, og håbe på at pava gør et godt job.

Det er de faktisk nødtil for eller får de ikke flere kunder smiley Hvis vi alle køber sort arbejdskraft..... ja så kan du vist godt selv regne ud hvordan det vil gå med vores samfund.... " du bliver gammel, ligger med ble, og det danske samfund har ikke råd til at skifte din ble..... " smiley

Det startede med at du/din ven ikke vil betale skat/moms smiley

• #8   10. okt 2013 normalt har de den i 2 dage, og husk lige at samligne kvalitet og ik priser.. det hele skal passe sammen. har din bil ik fået det fra dag 1 af, kan det være lige meget, så er den allerede angrebet af rust nu, og det forsvinder jo ikke bare fordi det lige får en gang hen over rusten, godt nok sænker du processen, men det vil altid være der.

jeg havde ik fået lavet det uden regning, du ved intet om, hvor dygtig manden er til at spøjte, samt om han har det rigtige værktøj/produkt

Kommentér på:
Undervognsbehandling...

Annonce