{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Syn med def servo
  • #1   1. okt 2013 Du får den ikke synet med defekt servo, medmindre du kender en synsmand. smiley

• #2   1. okt 2013 Alle fabriksmonteret dele, skal være funktionelle og virke.

Den bliver heller ikke synet hvis der kun er dæk på 3 af fælgene smiley

• #3   1. okt 2013 Jeg har synes civicen 3 gange uden servo. 2 af gangene med afmonteret rem og tømt beholder. Sidste gang blev set hele flået ud af motor rummet

• #4   2. okt 2013 Der er heller ikke mange "rigtige" syns steder tilbage, man kan sagtens få synet en bil med defekter, selvom det er smader ulovligt, men nogle synsmænd er ligeglade.

Hvorpå min mening er at jeg hellere vil vide hvis der er en fejl, så jeg kan få det løst..

• #5   2. okt 2013 Det er ikke en fejl hvis man ikke gider køre med servo smiley

• #6   5. okt 2013 Hvis det er fabriks monteret, så er det en fejl hvis det ikke virker !!

• #7   5. okt 2013 Ikke hvis man synes at det er en fejl at det er monteret fra fabrikkens side.. hvis fabrikken monterer en kaffemaskine i en fiat og man fjerner den så er det vel heller ikk fejl

• #8   5. okt 2013 Nu snakker han jo ligesom ikke om, at det er en fejl at det er monteret fra fabrikken, men om at fabriksmonteret udstyr anses som en fejl, hvis ikke det virker til syn.

Alt hvad der sidder på en bil, skal virke ved syn.

• #9   5. okt 2013 Og så fortæller jeg at min bil er blevet synet 3 gange uden servo. Det er en ikke ret uvæsentlig information. Der er forskel på teori og praksis

• #10   5. okt 2013 Jeg har os fået synet biler med knækket forfjedre og nedslidte dæk, men derfor er det ikke lovligt, bare fordi jeg ikke følte for at køre med en fjeder der virkede optimalt smiley Tingene skal være iorden, men du kan godt få synet bilen hvis du kender synsmanden godt, eller bare er flink overfor ham. Men du kan også være uheldig og få en regelrytter smiley

• #11   5. okt 2013 Vil nu mene at der er stor forskel på en def fjeder som kan være svær at opdage og en bil hvor servoen er pillet ud. Man er ikke i tvivl.

Jeg deler blot mine erfaringer smiley

• #12   5. okt 2013 Korrekt Mirza, teori og praksis i dagen Danmark, er ikke overensstemmende.

• #13   5. okt 2013 Så kommer jeg blot med et andet eksempel. En forrude der har været revnet, i synsfeltet. Det er lige så åbenlyst som en servopumpe der mangler smiley Men en fejl, er en fejl. Uanset om det er positionslys pæren der ikke virker, eller en servopumpe der ikke er der. Det kunne synsmanden ikke gå mindre op i, han tjekker bare at alle ting er i orden og virker. At du så kan snakke lidt til hans gode side, eller han bare er en torsk der ikke tjekker alt ordentligt, det er så sagen. Men igen til TS, du kan nok godt få den synet, uden jeg lover dig det.

Og ja teori og praksis er ikke det samme. Dette er også bare egne erfaringer. smiley

• #14   5. okt 2013 Ok tak for indput jeg får lavet servo inden syn så alt er i orden

Kommentér på:
Syn med def servo

Annonce