{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
983 visninger | Oprettet:

Kone bil. {{forumTopicSubject}}

Havde den fantastiske mulighed for idag at finde svaret på hvorfor det hedder kone bil og hvorfor hun skal have sin egen og ikke låne fars.

Konen skulle have en af ungernes cykel med imorgen da hun skulle aflevere, jeg lader hende tage min bil da den er en stationcar og tager hendes Fiat 500

Her kommer så svaret på hvorfor jeg ikke gider køre i hendes bil.

1: hun støvsuger den ikke!

2: hun holder avis som hun læser i toget på vej til og fra arbejde.
Bagagerummet ligner en avis container med gamle aviser istedet for at rydde op efter sig.

3: alle aflægnings rum er fyldt med lort der forstyrre mit øje og kurre rundt i sving.

4: Alle paneler og plastik dele er støvet og der er på ingen måde taget hensyn at ungerne skal ikke svine i den lille bil med mudder og skidt fra støvler/sko.

5: der er 1 fucking cd i bilen og det ville vare gay og lytte til.

6: sprinklervæske fyldes kun på når jeg gør det åbenbart= ja den var tom.

7: forruden er sidst tørret af med en lukomsrulle inde i, alig funller over alt på ruden og dette kunne jeg ikke lade være med at fokuserer på.

8: den har lige været til første service 27.000km har bilen gået og jeg sagde de skulle fikse noget i undervognen der larmet. Konenhar kørt i bilen i 3 uger siden. Hvad tror i jeg kan konstaterer idag? Ja undervognen larmer og dunker som var venstre bag støddæmper på vej op igennem tårnet.

Bare sjov læsning håber i kan grine over det og ja jeg tager min egen på arbejde imorgen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kone bil.
Kommentér på:
Kone bil.

Annonce