{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fucking Bikere,,,,
  • #1   3. okt 2013 Alle i den video er idioter... Bikere og føreren af bilen...

• #3   3. okt 2013 Der mangler så også over 1 minut hvor man ser hvorfor dem på motorcykel kører som de gør. For han er absolut ikke!! uskyldig! De kører stille og roligt omkring ham. ganske vist også indenom, og hvad så? det giver da slet ikke ham i bilen til at køre som en klovn

• #4   3. okt 2013 Uanset hvad, så tænk lige over hvad du straffes for i USA! Vi har 70 vidner,,, og alligevel går manden fri,,, så tror han trods alt har haft en rimelig god sag =)

De bikere ter sig som selvbestaltede, rets- og lovudøvere når de er i flok = EN FLOK VILDE DYR!

Manden er familiefar, med FAMILIEN I BILEN =( ,,,, det sat'me ikke OK, og jeg havde personligt nok selv kørt over svinet som truede mig, og bakket frem og tilbage et par gange indtil han lå helt stille....

smiley

• #6   3. okt 2013 Mark M> istedet for bare at slynge sådan noget ud, ville det gavne din troværdighed at du lige linkede eller på anden måde gjorde rede for dit postulat....for der står flere steder, at det hele starter, fordi han strejfer en af bikernes motorcykel, fordi de ligger og kører chikanekørsel...

• #7   3. okt 2013 Der er jo idioter over alt, bilister og bikere, sådan er det...

• #8   3. okt 2013 Satme ærgerligt at han ikke fik taget nogle flere med sig inden at de fik fat i ham! Hvis han fik kørt et par stykker i smadder kunne det være at de havde andet at tage sig til!

TABERE mand!! Typisk en flok tøser med lavt selvværd der ikke kan stå på egne ben!

• #9   3. okt 2013 Jeg fatter det heller ikke lige......om så den Range Rover havde kørt 10.000 bikere over var den stadig nok ikke totalt skadet............

• #10   3. okt 2013 Brian bossman - Jeg har ikke selv facebook, og har set videoen sammen med en kollega hvor han havde fundet den på facebook, så hvordan skulle jeg linke? Nu har jeg lige set videoen i linket længere oppe, og ja, de kører med hovedet oppe i røven, men det er fandme ikke raketvidenskab at hvis man ikke er supermand, så provokerer man sq ikke en "biker" når der er så mange af hans "venner" med. Så må han sq bide det i sig og ryste på hovedet af deres kørsel. Det er selvfølgelig ikke i orden, men livet skal nok gå videre når de har passeret ham.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #11   3. okt 2013 Mark M vil også gerne se det klip som kun du har set. Har kun set videoer af det der viser motorcyklisterne køre af lort. Chikanekørsel, nødspor, fortove og trodse forskellige andre færdeselsregler.

Hvad så du på den video du så ?

• #12   3. okt 2013 der er altså en grund til at de prøver at stoppe ham i klippet.. inden den optagelse der er startet der har manden i bilen påkørt en anden Mc og så bare kørt fra det uden at holde holde ind til siden og tage ansvar for det han har lavet og derfor jagter de manden..

• #13   3. okt 2013 Det er nok ikke fordi de bare vil hyggesnakke og udveksle forsikringsoplysninger at han vælger at tage flugten, henover en biker...

• simon G
    simon G Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 19
    #14   3. okt 2013 Detmed atkøre indeom er helt lovligt i usa, og husk nu der mangler en del af filmen,
    Men vil sige alle ter sig unødvendigt

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#15   3. okt 2013 Mathias vil du ikke linke til den video der viser det. Og ikke den hvor en af idioterne på en hvid mc selv bremser op foran bilen.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#17   3. okt 2013 3 der har en anden version af sagen om noget video der mangler. Men ikke en af dem kan linke til det klip hvor bilisten starter det hele ? Underligt. smiley

• #18   3. okt 2013 jo skal lige se om jeg kan finde det igen smiley men er lige på vej på arbejde men skal nok lige finde det smiley det står også i en tekst til en af filmene som er slået op på en hjemmeside men skal nok lige se om jeg kan finde det igen smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#19   3. okt 2013 Tak. For har set en del af dem nu. Men alt i alt starter det hele med ham på den hvide cykel bremser op bevidst foran bilen som så ikke når at bremse op.

Vil gerne se det klip i tre taler om der viser billisten giver dem grund til at chikanere ham.

• #20   3. okt 2013 casper K ja skal nok prøve at finde det igen.. sådan som jeg kunne læse mig frem til var det noget med at han havde påkørt en anden mc og ikke ville tage ansvar for det altså han kørte bare sin vej og der for prøver de at stoppe ham men ja skal som sagt nok prøve at finde det igen smiley men smutter på arbejde nu smiley

• #22   3. okt 2013 Hvor ærgerligt at andre skal spilde deres tid på ham resten af hans liv!

• #25   4. okt 2013 Jeg underskylder for min kommentar da jeg ikke kan finde det jeg fandt omkring hændelsen. jeg kan muligvis ha misforstået noget da der er så mange opslag omkring sagen. Så Sorry my bad smiley

• #26   4. okt 2013 --SSJ-- StreetPirate Benyamin B: "så hellere tage måske 8 år i spjældet får jo god mad fitness og besøg og ved min familie stadig lever når jeg kommer ud" = KONGEKOMMENTAR =D

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#27   4. okt 2013 Mathias det kan ske. Og gør det for alle smiley nogen står bare ved det når man gør det som dig smiley

• #28   4. okt 2013 Jeg læste ellers i artiklen fra avisen i New York, at politiet havde sagt, at den tilskadekomne havde brækket begge ben...

Der er langt fra brækkede ben til at ligge i koma og derefter være lam fra brystet og ned?

• #29   4. okt 2013 Casper k. Jep det er man jo nød til smiley

Martin ved ikke om du kan se linket men det her skulle være manden der ligger i koma
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=637118626319054&set=a.634863813211202.1073741826.628528790511371&type=1&theater

• #30   4. okt 2013 " It baffles me how they say "justice for" whatever the fuck his name is....I wonder how these punk asses would have reacted had it been THEM in the SUV surrounded by a bunch of pussy ass fuckers?! "

Det var nok ikke lige hvad de havde regnet med, da de lagde det billede op...hehe

Kommentér på:
Fucking Bikere,,,,

Annonce