{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad kører vi i om 100 år?
  • #1   9. okt 2013 Tror fosile brændstoffer slipper op om 50-80 år som vi fyrer det af lige nu.
    det er jo fuldstændig vandvittigt så meget der bliver brugt.
    Så elbiler vil nok være det næste.

• #2   9. okt 2013 det der er sjovt forhåbentlig. Håber at jordens overbefolkning har klokket i det, så vi får ryddet halvdelen af jordens befolkning væk, så der er plads til frihed igen. Ellers må vi vente 1000 år så modernaturjord selv rydder op, det går så bare ud over hele menneskeheden. Men hva, det kan vi jo ikke gøre noget ved alligevel.

Som om ozonlagets udvikling skyldes mennesker. Som om at alt i hele verden ikke er naturligt, da det sjovt nok stammer fra naturen, fremstillet af naturens væsner.

Tja, hvis jeg lever om 100 år er jeg 129. Så kører jeg nok minicrosser i netto

• #3   9. okt 2013 Noget alla det her, forhåbentligt smiley http://www.youtube.com/watch?v=SVkJjt_Peg0

• #4   9. okt 2013 Der er ingen fremtid i el-biler, da kilde de får deres strøm fra oftest er fra fossile brændstoffer.

Brint biler er vejen frem, da man kan lave uanet mængder og det aldrig "slipper" op. =)

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #5   9. okt 2013 Brintbiler er fremtiden!
    El biler blev forsøgt for 80-90år siden også, og selv den gang var det ikke optimalt xD
    Opladningstiden (Udover som k9 er inde på) er fuldkommen til grin med en el bil, brintbiler er bare en alm tankstation jo.

• #7   9. okt 2013 Så bliver vi beamed rundt, ligesom i de gamle startrek film! "Beam me down Scotty...!" smiley

• #8   9. okt 2013 Se den her.. Kan godt være den er lang, men alle løsninger bliver vendt og drejet og skudt i sænk.. Jordens befolkning styrer langsomt men sikkert mod afgrunden..

http://www.youtube.com/watch?v=IipwQryubIE

• #9   9. okt 2013 Golf 2 og 3....

• #10   9. okt 2013 elbiler.. man hopper ind, siger hvor man skal hen og så kører bilen til destinationen..
    er man smart så downloader man lige koder ned på nettet så bilen kan køre hurtigere! smiley

• #11   9. okt 2013 Vi kommer til at køre på cykler hele bundtet med danmarks lorte regering og deres miljø pis!

• #12   9. okt 2013 Det slipper ikke op med forsile brændstof. Der er olie nok til over 2000 år endnu. Problemet er bare at det bliver dyre at hente olie op. Da det skal vaskes ud af jorden.

Den der siger elbil er fiasko har ikke prøvet en Tesla model S. Den har bare ikke alle de ulemper som andre elbiler har. Jeg er ret sikker på at elbilen er fremtiden.

Bestiller en i år eller om 1 års tid. Venter sådan set bare på at se om de ikke vil fjerne momsen på dem. smiley

• #13   9. okt 2013 der køre jeg stadig i min gamle bus smiley , de får den aldrig

• #14   9. okt 2013 Det lige meget efter ww3 kommer ww4 også er der ikke meget tilbage.

• #15   9. okt 2013 Norge skulle give en masse fordele til køber af elbiler, har jeg læst mig lidt frem til, såsom ingen bro afgift billiger moms og må køre i bus banner i byen og meget andet.

Danske regering må bare komme ind i kampen.

• #16   9. okt 2013 Problemet med el biler er bare de ikke lige er til at køre langt i hvis man skal lade for hver 100km

• #17   9. okt 2013 Om "få" år kører vi alle rundt i nogle underlige små køretøjer, der bliver koblet sammen til en lille "sporvogn" når man når til en by, eller lign., så vi alle kører samme, lave fart, for til den tid har div. regeringer fået held til at indskrænke vores frihed og alle veje, så de kan bestemme over os alle, og hvor hurtigt (læs:langsomt) vi kører.

Det hele bliver automatiseret med tiden. I "sikkerhedens" navn.

• #18   9. okt 2013 Christian K - En Tesla kan køre 500km på en fuld ladet bat

• #19   9. okt 2013 Når Nordkorea eller et eller andet tosset land får Nuket os allesammen, ender det sgu nok med at vi må opfinde hjulet igen, før vi kan komme nogen steder...

• #20   9. okt 2013 Jeg kører stadig i min Mazda 626 GC GT fra 1987.........!

• #21   9. okt 2013 Puch maxi. smiley

• #22   9. okt 2013 Der går jo ikke så længe om at fylde en Tesla op. De er igang med at sætte ladestander op i hele EU. Hvor Tesla ejer kan lade gratis strøm.

De kan lade med 120 kw. Og batteriet er på 85 kw.

Lad og nu sige man køre 400 km. Så holder man lige ind i 30 min og lader op gratis. De penge man så skulle ha brugt på en alm bil. Kan man gå ind og købe noget mad i stedet for imens bilen lader op. smiley

Jeg skal helt sikkert på et roadtrip i EU når deres stander er klar smiley

• #23   10. okt 2013 Hvad vil sådan en Tesla ik lige løbe op i med dk afgifter osv ?

• #24   10. okt 2013 Der er ingen afgifter på elbil. Så de starter fra 550.000 kr. Til 750.000 kr. For en model S.

Men de kommer med en mindre bil til billigere penge næste gang. smiley

• #25   10. okt 2013 Så dvs at hvis jeg vil kører en tur til Italien skal jeg lige pludseligt bruge et par timer ekstra på at holde og vente på lortet et opladet smiley .. Nej tak. Så synes jeg nu mere det var lidt smartere det med at man kører ind i en vaskehal "look a like" og fik skiftet batteri, og kunne kører videre med det samme igen smiley

• #26   10. okt 2013 Jeg er self. ikke så meget inde i de elbiler der, men hvad så med batteriet ? med de batterier man bruger i dagligdagen bliver jo hurtigt splittet af pga forkert / hyppig opladning. Det må da koste knaster at skulle skifte batteri i sådan en bil hvert andet år eller hvor længe de holder til at kunne kører fuld distance? smiley

• #27   11. okt 2013 Tesla har lavet så de kan skifte batterier ligesom betterplace. Men jeg kan godt nok ikke se det er nødvendigt. Det kan Tesla heller ikke rigtig. Syntes Det er helt fint at man lige skal holde 30 min for hver 400 km. smiley

Nu siger du at du skal bruge 2 timer ekstra på at køre til Italien i en Tesla. Det vil sige at du overhovedet ikke holder pause eller tanker når du køre der ned eller hva? Så det nok nærmer kun 1 time ekstra.

Jeg vil med glæde køre 2 timer før hvis det var det som skulle til. Når du så holder og tanker strøm med 120 kw. Så har du en timeløn på godt 400 kr i timen.
    Så kan man lige få lidt at spise og surfe gratis på nettet i bilen lidt. smiley

Hvis man virkelig ikke kan presse det ind så må der være et eller andet galt. Ellers kunne man jo nok leje en anden bil hvis det blev nødvendigt.

Der er 8 års garanti på det store batteri. Uanset hvor mange km du køre.

Kommentér på:
Hvad kører vi i om 100 år?

Annonce