{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi A4 avant vs. BMW 320d st.
  • #1   10. okt 2013 Kører selv 330i E91. Samme bil som den BMW du overvejer bare anden motor.
    Du skal gøre dig klart at det ikke er en stor bil i forhold til kabineplads og bagagerum. Den er glimrende til de fleste behov men nok mindre end din passat.
    Bagsædernes udformning gør også at to sidder rigtig godt, tre not so much. Ligeledes kan det være svært (grænsende til umuligt) at få mere end to børnesæder ind på bagsædet, hvis det har betydning.

    BMW er mere en "drivers car" end Audi efter min mening. Den styrer eminent og giver stor køreglæde. Diesel motoren er både stærk og økonomisk. Nogen synes at interiøret er lidt kedeligt i forhold til i Audien. Men det er en smagssag.

    Men prøv dem begge, det er to vidt forskellige køreoplevelser.


  • #2   10. okt 2013 Var ude at kigge A4 ( vi havde en Passat ) A4 var for lille, så det blev en A6

  • #3   10. okt 2013 Klart BMW, Audi er en bil som man køber hvis man ik aner hva man skal ha og så det skal ligne lidt smiley og så synes jeg generelt BMW er overklasse i forhold til rigtig mange andre biler, og en helt anderledes køreglæde.

  • #4   10. okt 2013 Hvis du vælger Audi, så køb den med 1,9 TDI, for der er alt for mange problemer og udgifter forbundet med en VAG 2,0 TDI!

    Bare for at nævne en enkelt ting, så skal de have skiftet "blyanten" for hver 70.000, og på en Audi kræver det at forbroen bliver sænket, eller motoren hævet! Det koster nemt 8.000 kr at få skiftet den stump til 150!



  • #5   10. okt 2013 Er sku ikke helt enig det er omvendt med audien. Har selv haft 1,9 tdi audi a3 07 årg og en audi a4 2.0 tdi 07 årg og a3 skabte flere problemer ang motor, hvor den nogle gange ikke gad starte og pludselig gad den efter et stykke tid og mekanikker kunne ingen fejl finde, men tilgængel har jeg ikke haft problemer med a4 udover den skal serviceres selvfølgelig den kører sku godt!

  • #6   10. okt 2013 Jeg stod i samme situation for et lille halvt år siden. Jeg fravalgte dog A4'eren, da den ikke kunne laste nok på trækkrogen til at trække min racerbil.

    Men jeg har VIRKELIG været glad for min 320d touring. Den kan klart anbefales. Der er ikke en eneste ting jeg ærger mig over ved den smiley


  • #7   10. okt 2013 En BMW ville altid køre bedre end VAG.

  • #8   10. okt 2013 Jeg ville klart vælge BMW'en. Jeg er måske også den forkerte at spørge, da jeg er lidt af en BMW sucker, men kan bestemt også godt lide Audi.

    Jeg tror A4'eren er en smule større på bagsædet, men ellers er de to biler næsten lige store.

    Hvis du går op i køreglæde, så slår BMW'en den med flere længder. 3-serien er bare den bedst kørende i klassen.


Kommentér på:
Audi A4 avant vs. BMW 320d st.

Annonce