{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.507 visninger | Oprettet:

e36 316 til 320/325i afgift {{forumTopicSubject}}

Heej, jeg skal til at finde noget vinter bil og har kigget på en 316i men jeg er ikke til 4benet og så er den sløv da det er en 316i 1,6 og tænker på at anskaffe en 2,5/2,8 og så måske bare betale den fri af en 320i hvilket ikke kan være ret meget. den er billigt og ny synet. Kunne self også bare smide en 2,5/2.8 i når jeg får den, det er bare sur røv når jeg så bliver stoppet og de ser hvad der ligger under,

Hvad vil i vælge at gøre, den står med næsten alt i udstyr Klima Board com soltag El ruder, det er en af de få med meget udstyr i.

Håber i kan hjælpe mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  e36 316 til 320/325i afgift
  • #1   15. okt 2013 Jeg havde valgt at beholde dem som en 316, eller købe mig den bil jeg egentlig ville have fra starten. Inden du har fået monteret motor, bøvlet med de uforudsete ting og ordnet afgift har du brugt over 25000 kr bare på at smide en motor i en gammel kasse som E36´eren efterhånden er..

De 325/328 4-dørs der er til salg kan efterhånden fås så billigt at du kun ville tage røven på dig selv ved at vælge en ombygning istedet..

• #2   15. okt 2013 Nu går jeg efter udstyr og det de der andre har er standard hvilket ikke er godt nok til mig, vil da være lækkert at bilen står med Klima og board com osv. Men så er prisen en anden, Ikke fordi at det er svært og smide en 2,8 i en 316i er nu gjort før og køre da også i nu, men jeg må lige se hvad jeg ender med at gøre.

• #4   15. okt 2013 Men så forstår jeg ikke dit spørgsmål hvis du allerede har taget beslutningen. Hvis du finder en 325i til gode penge koster det jo ikke meget at smide stor BC og Klima i, i forhold til at købe en 316i for at betale afgift på en større ombygning. Du skal udover motor, gearkasse, bagtøj også skifte tromlebremserne i bag samt undervogn foran som mindst da de fjedre der er i en 316i ikke nødvendigvis kan holde til en 6-benet.

Jeg vil i hvert fald aldrig anbefale folk at køre rundt med en 2,8 liters kværn i en 1,6 liters bil i afgifts- og forskikrings tilfælde. Det er simpelthen for farligt.

• #5   15. okt 2013 Køb nu en 2,5 i stedet, kan godt være den har meget udstyr, men klimakompressoren er ikke den samme på 1.6 og 2.5 så det skal alligevel laves om, boardcomputer, kommer alligevel ikke til at virke medmindre du køber en motor, med alle.følere hvilket du kommer.til at betale kassen for, bremsere, undervogn og meget mere skal os ændres plus du skal betale afgift, du kommer til at bruge i nærheden af 40.000,- ud over det du skal give for bilen, til den pris kan du købe en e46 2.5 med masser af udstyr. Den ombygning kan aldrig svare sig.

• #6   15. okt 2013 Øh du vil bruge penge på motor, gearkasse, bagtøj, bremser og hvad der nu følger med og så en afgift oveni på jeg ved ikke hvor meget. Så er vi i hvert fald over 20.000..
    Plus besværet forresten.. I stedet ville jeg da helt klart finde en 25/28er og smide det udstyr i, som du føler mangler. Delene til sådan en får du jo smidt i nakken til små penge. Men ja vi er jo så forskellige :-)) pøj pøj

• #7   15. okt 2013 Og hvis det er helt rigtigt skal du også have flyttet batteriet fra motorrum til bagagerum ved den ombygning, for at få bare en smule vægt på bagakslen. En detalje mange glemmer, men som er meget synlig når bilen forsøges solgt som en 6 benet men bare er bygget om smiley

• #8   15. okt 2013 alene afgiften er 15-20.000,- så kommer motor, bremser, bagbro, bagtøj, klimakompressor, div følere, osv. kan aldrig svare sig.

• #9   15. okt 2013 Afgiften på en 316 alene er omkring 15000. Har selv været der. Og afgiften på en 325 er altså nærmere 30-40000. Alt for dyrt

Kommentér på:
e36 316 til 320/325i afgift

Annonce