1.007 visninger
|
Oprettet:
Golf III 3 dørs vs 5 dørs {{forumTopicSubject}}
Hey bg
spekuleret lidt på hvilken en foretrækker i personligt? og hvad ville i sige der ville være nemmest at sælge igen? Synes personligt at 3 dørs modellen er en del pænere, dog mindre praktisk en 5 dørs
sep 2004
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 17 Svar: 8.480
aug 2009
Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 13 Svar: 3.663
Tror gerne på en 5-dørs er nemmere at sælge, til "alm" folk.
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 13 Svar: 66
apr 2004
Følger: 53 Følgere: 50 Biler: 3 Emner: 9 Svar: 149
en golf 3 med 3 døre ser bare ikke fed du. den er for stor til at være en 3 dørs lige som er golf 4. jeg ville klart tage en 5 dørs. og det ved jeg mine venner også ville selv for 5 år siden da vi var 20. for det er et emne vi har snakket om før
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 13 Svar: 66
sep 2004
jun 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 5 Emner: 48 Svar: 310
Men det ser bare så meget bedre ud med tre døre, og ville til en hver tid tage det tab der evt måtte komme, ved at tænke at jeg havde været så meget mere glad for bilen mens jeg havde den.
jun 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 5 Emner: 48 Svar: 310
Nu vi taler om emnet så syntes jeg også at det er sjovt/tosset at se eks en golf 5dr der er sat op til race med store kofangerer - det passer bare ikke sammen, dog syntes jeg at det er meget fedt med 5dr og den mere OEM stil, det kan godt se godt.
sep 2004
Jeg havde selv en tre-dørs bil som den første, og derefter har jeg haft 5-dørs, jeg var så glad for min Polo 6N, bare det at man kunne have passagerer med uden at skulle ud hver eneste gang, og adgangen var meget nemmere.
Og når man så holder på en parkeringsplads, så er det også nemmere at komme ind og ud af bilen, fordi dørene er kortere.
Om det ser bedre ud? Der er stort set ingen forskel i udseende i mine øjne, døren er lidt længere, og dermed er b-stolpen og selen flyttet længere bagud i en tre-dørs, og ærlig talt, så ser jeg kun ulemper ved en tre-dørs.
Jeg kan forstå hvis man vil spare penge, og så køber en tre-dørs på gule plader, når man ikke har brug for bagsædet, men hvis man har brug for bagsæde, så ser jeg ikke andre løsninger end at have bagdøre.
Som sagt, holdning, smag og behag er forskellig. Man skal selvfølgelig købe det man selv helst vil have, men salg af en tre-dørs vil oftest være mere besværligt end en fem-dørs, pga. en smallere målgruppe.
Golf III 3 dørs vs 5 dørs