{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf III 3 dørs vs 5 dørs
  • #1   17. okt 2013 Jeg er nok ikke i kundegruppen, men jeg ville aldrig købe en tre-dørs, når man kan få en fem-dørs, kundegruppen er større når der er bagdøre, da den er mere praktisk.

• #2   17. okt 2013 Ja, en 3 dørs er pæn... men altså ret upraktisk... Store døre der ikke kan åbnes meget i parkeringsbåse hvis man holder lidt tæt, dårlig/besværlig adgang til bagsæde... Dog foretrækker jeg meget selerne sidder længre tilbage så de ligger til skulderen i en 3dørs, men så igen er der jo længre mellem stolperne så hvis man bliver hapset i siden er der ikke så meget til at tage fra...

Tror gerne på en 5-dørs er nemmere at sælge, til "alm" folk.

• #3   17. okt 2013 Ja okay, det kan jeg godt følge jer i. Mange tak for svarerne indtil videre smiley

• #4   17. okt 2013 en golf 2 ville jeg aldrig købe som 5dørs men en golf 3 ville jeg aldrig købe som 3 dørs.

en golf 3 med 3 døre ser bare ikke fed du. den er for stor til at være en 3 dørs lige som er golf 4. jeg ville klart tage en 5 dørs. og det ved jeg mine venner også ville selv for 5 år siden da vi var 20. for det er et emne vi har snakket om før

• #5   17. okt 2013 ja okay, kan enlig godt se det med den er ret stor i det til 3 dørs. Men synes der er et eller andet over en 3 dørs som appellerer mere til en smiley

• #6   17. okt 2013 Nu er det en ældre Golf III, så hvis du gerne vil have en tre-dørs, så køb sådan en, det er ikke fordi den er så dyr, så om du kan få et par tusinde mere eller mindre når du skal sælge den, kan du sikkert ikke mærke alligevel...

• #7   17. okt 2013 Jeg har sådan et princip at så længe at bilen er en hatchback er det en tre dørs. Personligt syntes jeg det ser dumt/fjollet ud med 5døre i en hatchback, dog vil den være nem at sælge igen og alt det når den har 5 døre.
    Men det ser bare så meget bedre ud med tre døre, og ville til en hver tid tage det tab der evt måtte komme, ved at tænke at jeg havde været så meget mere glad for bilen mens jeg havde den.

• #8   17. okt 2013 @ Teknikkeren : Det er sku sjovt, mine venner og jeg havde samme snak og vi var alle enige om at ja en 5dr sælger bedre men en 3dr ser langt bedre ud. Nu har jeg en lille datter som sidder i autostol, og kører pt Golf (self 3dr) og før det BMW coupe og ja det er muligt at det er en kende mere bøvlet at komme til bagsædet, men om jeg stiger ud for at åbne en dør for at sætte min datter fast, eller om jeg stiger ud og sætter hende ind igenne fordøren kommer da helt ud på det samme..

Nu vi taler om emnet så syntes jeg også at det er sjovt/tosset at se eks en golf 5dr der er sat op til race med store kofangerer - det passer bare ikke sammen, dog syntes jeg at det er meget fedt med 5dr og den mere OEM stil, det kan godt se godt.

• #9   17. okt 2013 daniel h >> Det er godt smag og behag er forskellig ... smiley

Jeg havde selv en tre-dørs bil som den første, og derefter har jeg haft 5-dørs, jeg var så glad for min Polo 6N, bare det at man kunne have passagerer med uden at skulle ud hver eneste gang, og adgangen var meget nemmere.
    Og når man så holder på en parkeringsplads, så er det også nemmere at komme ind og ud af bilen, fordi dørene er kortere.

Om det ser bedre ud? Der er stort set ingen forskel i udseende i mine øjne, døren er lidt længere, og dermed er b-stolpen og selen flyttet længere bagud i en tre-dørs, og ærlig talt, så ser jeg kun ulemper ved en tre-dørs.

Jeg kan forstå hvis man vil spare penge, og så køber en tre-dørs på gule plader, når man ikke har brug for bagsædet, men hvis man har brug for bagsæde, så ser jeg ikke andre løsninger end at have bagdøre.

Som sagt, holdning, smag og behag er forskellig. Man skal selvfølgelig købe det man selv helst vil have, men salg af en tre-dørs vil oftest være mere besværligt end en fem-dørs, pga. en smallere målgruppe.

Kommentér på:
Golf III 3 dørs vs 5 dørs

Annonce