{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.672 visninger | Oprettet:

Km fusk vti {{forumTopicSubject}}

Halløj på BG er der nogle der ved hvor min gamle Honda civic Vti befinder sig i dag? Kan se at efter jeg solgte den, er den blevet skruet 100.000 km ned, jeg købte selv bilen i 2007 hvor den havde kørt 200.000 km og jeg kørte i den i halvandet år, hvor jeg kørte ca 30000-40000 km i den. Og så solgte jeg den, så tjekkede jeg for sjov den anden dag på nettet om den stadig blev synet og der havde den sjovt nok kun kørt 141.000 km.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Km fusk vti
  • #1   20. okt 2013 Der kan jo være kommet ny motor i..?

• #2   20. okt 2013 Det kan jo være en skrivefejl fra synshallens side, det er ikke sikkert nogen prøver at fuske med km tal?

• #3   20. okt 2013 En ny motor ændre da ikke på hvor langt bilen har kørt.

• DisConFlubberated
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.725
    #4   20. okt 2013 Nikolaj, en ny motor retfærdiggør ikke at man justerer på KM standen. Man kunne bare notere i servicebogen eller andre steder, at ved fx 250.000 km, er motoren skiftet med en der har kørt 120.000 km. Alt andet er da fusk og svindel i mine øjne...

• #5   20. okt 2013 Mon dog det er en skrive fejl for i 2008 er den ved første syn blevet kasseret og ved begge syn står der 141000 km og i 2010 er den blevet synet med 156.000 km på tælleren, så 3 syn med taste fejl, tvivlsomt....

• #7   20. okt 2013 Ved syn noteres km-tallet heldigvis - og så kan man gå tilbage og se at det måske ser mærkeligt ud at den pludselig er spolet tilbage.
    Min bil Fiat Punto har f.eks pludselig nulstillet sig selv et par gange, hvor batteriet har været af monteret et stykke tid - og så er det jo rart at have notaterne fra syn.

• #8   20. okt 2013 Kan os se min gamle Passat 3c kun hår gået 235000 nu og da jeg solgte den for 1,5 siden havde den gået små 400000km og den blev sidst synet i 9 månede
    Tjek selv YX 36 301 lidt mærkelig enlig

• #9   20. okt 2013 Hvis instrumentet går istykker i de lidt ældre, så gemmes km tallet ikke i ecuen. Dvs når man udskifter det, så får man det nye instrumentbords km.

Da jeg købte min gamle 206 GTer der havde tidligere ejer netop udskiftet instrumentet, så den viste 56000 for lidt, men dette stod både i service hæftet plus sælger oplyste mig om det. Så ingen fusk der.

Kan være tale om det samme her.

• #11   20. okt 2013 Jeg kan ikke se nogen anden ide end fusk og snyd, når man piller ved KM standen med vilje. Nu er der jo flere ting på en bil der bliver slidt end motoren.

• #12   20. okt 2013 Der kan jo være flere grunde til det smiley jeg fks købte min golf4 1.8t 98er, for en slik, for at total renovere den, da det kom til motoren, købte jeg en komplet donorbil fra tyskland, smed både motor, forbro, bagbro, styrstang osvosvosv, over, samt alt i indstrument, gamle tal hed 350 k, hvor den nye hedder 83k, så det er kun skroget i min bil der har den alder nu smiley ellers er alt andet jo skiftet..

Men den dag hvor bilen skal sælges, vil det self osse blive oplyst til en køber, smiley så kan man jo ikke rigtig kalde det for fusk.

• #13   20. okt 2013 Det er os en af grundene til at jeg søger hvor den er nu, så man kunne spørge ejer om hvad der er sket siden km ændringen, men den er nok smadret eller rustet op nu, den er sidst blevet synet i 2010

• #14   20. okt 2013 jeg forstår egentlig godt folk ændrer kmtal når de skifter motor så det nemmere at huske hvornår tandrem osv skal skiftes og lade det følge på speedo i forhold til motoren smiley

• #15   20. okt 2013 Well, nu i mit tilfælde, så smed jeg en e-gas motor i bilen, og der var kørecomputer osv i intrument, så det ville da være helt tosset ikke og få det hele over xD

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #16   20. okt 2013 Kim ja for det er jo vildt svært at skrive på en lap papir eller i servicebogen smiley

• #17   20. okt 2013 Det er ingen fordel at skrue speedo for at kunne huske hvornår man skal skifte rem, så når den jo aldrig over 60-100.000 før den skal på nul igen, useriøst.

Kommentér på:
Km fusk vti

Annonce