{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.641 visninger | Oprettet:

Brugt Aygo, C1 eller 107 - erfaringer. {{forumTopicSubject}}

Hej

Har kig på disse modeller årgang 2006-2008 med priser på ca. 35000 kr. Nogle der har nogle erfaringer med trillingerne fra den årgang - måske svagheder og hvad man bør være opmærksom på inden køb?

Dem jeg har kigget på har max kørt 150.000 km.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brugt Aygo, C1 eller 107 - erfaringer.
  • #1   25. okt 2013 Hello,vi har en del der kommer på værkstedet hvor jeg arbejder (eller er til daglig)
    De fejler ikke det store,dog har jeg skiftet hjul-lejer på en del af dem,både for og bag og også inden de her kørt 100,000 km,ellers er det en ok lille potte smiley

• #2   25. okt 2013 Kobling går også "ofte" til, har skiftet 2 ind til videre én ved 150.000 (slidt ned) og én ved 90.000 km (udrykkerlejet gået til).
    På min egen har jeg ikke oplevet problemer endnu (har så også kun kørt 4000 km.
    Der er meget vindstøj over 100 km/t.
    Den er meget vindfølsom (sidevind, lastbiler)

syntes det er en fin bil til pengene (mine erfaringer)
    Har set/læst flere anmeldelser af motoren (effekt mæssigt) og mange mener at den er sløv, syntes den følger trafikken rimeligt fint (topfart er 170 km/t så mere end nødvendigt her hjemme.
    og 0-100 kan den klare på 11-12 sekunder hvor UP!´en gør det 1-2 sekunder langsommere (60 hk) (kender dog ikke tiden med 75hk UP!´en)

http://bilmagasinet.dk/article/88531-8-biler-der-har-kort-virkelig-langt/gallery/583158

• #3   25. okt 2013 Er der ikke noget med at de første årgange ikke har ESP.

Så skal du lige huske på det :-).

• #4   25. okt 2013 Min dreng har en 107 der har gået små 240000 km den har fået skiftet et baghjuls lejre vandpumpe og kobling det er vel ok på de km

• #5   25. okt 2013 Falco Brandybuck of Buckland .: Det hedder VSC på en Toyota. Og mener det var ekstra udstyr. Min mor´s fra 08 har det. Men den hedder også Aygo Blue+ VSC og har alt i udstyr hvad man kan smide i sådan en lille møg kasse. smiley

• #6   25. okt 2013 I starten gik alle vandpumper til på dem. Der var stor forskel på ny og gammel model. Mener den nye model kom i 2009 af vandpumper altså.

• #8   25. okt 2013 Tak for de brugbare svar smiley

Hvad med rust - er det et problem på dem?

• #9   25. okt 2013 Vores lille Aygo fra 2008 har kørt ca. 115.000 km og skal MEGET snart have skiftet kobling. Derudover er den begyndt at ruste lidt i bagskærmen i den ene side.

Herudover er der ikke noget at klage over fra vores side. Den er yderst pålidelig.

• #10   25. okt 2013 vandpumpe og bagpotte er nok det de fleste fejler ( personlig erfaring) har skiftet kobling på 2 c1ér men den ene havde kørt 235.000 og den anden 90.000 (kørte i p hus hver dag med mange skråninger) men det tager ikke mange timer at skifte en kobling så der er bestemt ikke en dyr omgang. så alt i alt har jeg kun positivt at sige om de biler. man får meget bil for små penge. hvor luksuriøse de er kan nok diskuteres smiley

• #11   25. okt 2013 Jo de gamle af dem har ikke ESP... Mener først det kom i 2011, hvis jeg ikke husker helt galt...

Men ellers hjullejer som svaghed, men det er jo heller ikke de store ting... Og ellers kommer der jo også på dem lidt, men set i lyset af det er en billig brugt bil skal der vel også være plads til lidt småting

• #12   25. okt 2013 - Pedersen -: Igen kunne man stadigvæk få dem med det. Og til en Aygo hedder det ikke ESP men VSC.

• #13   26. okt 2013 De skulle vist ha dårlig rustbeskyttelse på lakken men de 2 som jeg har lavet i min læreperiode har ikke haft rust selvom de har gået 90.000/150.000 km.
    Bare sørg for at den har/er undervognsbehandlet det koster omkring 2000-3000 kr.

• #14   26. okt 2013 Jamen så vil jeg forsætte min jagt på en af nævnte modeller, med undervognsbehandling og fuld servicebog smiley

• #15   26. okt 2013 Tjek under gummilisterne i dørene for rust. Tjek under tæppet i bagagerum om der er vådt.bagpotten ruster i ophænget. Driftsikker bil

Kommentér på:
Brugt Aygo, C1 eller 107 - erfaringer.

Annonce