{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
927 visninger | Oprettet:

Hifi butik Køge omegen, søndagsåbent? {{forumTopicSubject}}

Sagen er den, at jeg har købt Alpine anlæg og radio til hele pivetøjet. Var ovre hos Carsound i Roskilde og hente radioen idag, og han stak mig et ISO stik og proppede det på regningen, og sagde at det passede.

Det gjorde det så ikke helt, og de har lukket nu. Nogle butikker med ISO stik som har åbent søndag i Køge omegen? smiley

Fortsat god søndag. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hifi butik Køge omegen, søndagsåbent?
  • #1   26. okt 2013 Thansen? Harald nyborg?

• #2   26. okt 2013 Thansen har jeg ikke kunne finde noget. Harald og ISO stik? Godt nok har de meget skrammel, meeeeen. smiley

• #4   26. okt 2013 Ja, tilsyneladende... smiley Indtil videre er bilen uden musik de næste 2. dage minimum fordi jeg ikke vil spiltte bilen ad igen og montere den gamle. smiley

Men hey, har da fundet det stik jeg skulle bruge på deres side. Så, jeg har jo "BARE" fået det forkerte.

• #6   26. okt 2013 Du har måske selv dårlige erfaringer med dem? Nu er jeg ikke selv den helt store hifi gut, men det lød ellers til at de havde bare lidt forstand på hvad de snakkede om. smiley

Men som sagt, jeg er heller ikke den helt store ekspert på det. smiley

• #8   26. okt 2013 Hmm... Det vil jeg egentligt ikke mene. Både mig og min kammerat sagde ellers udtrykkeligt, at det ikke skulle være enormt dyrt og ikke være noget kongefint men ellers spille så man fik noget ud af det. Vil da mene begge sælgere i butikken (den ene betjente ham, den anden mig og nogle gange os begge) lavede løsninger baseret på det. smiley

Det er første gang jeg var i den butik, og det var mit egentligt indtryk af både den handel jeg og min kammerat fik. smiley

At jeg så fik et forkert ISO stik må være en ommer... smiley

Det første de spurgte om var hvad man havde i tankerne prismæssigt og hvad ens musiksmag var, og så rullede toget. Man bestemmer jo selv hvad der skal trækkes på kortet, og man har jo lov til at hører tingene inden. smiley

• #10   27. okt 2013 Har aldrig prøvet og handle i Autobixen. Men jeg kan da også kun sige hvordan vores oplevelse var. smiley Men nej, det lyder da som om i ikke rigtigt har været på bølgelængde med hinanden. smiley

Kommentér på:
Hifi butik Køge omegen, søndagsåbent?

Annonce