{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mx5 vs Mr2 hvilken?
  • #1   22. apr 2006 ´Ville klart gå efter en MX5

Den er rost til skyerne som en lækker køre maskine og skulle være et sjovt stykke legetøj

Dog er anskaffelses prisen også højere med tror på intet tidspunkt du vil fortryde det

Held og lykke med valget smiley

• #2   22. apr 2006 Hvis det SKAL være en af de to. Syntes jeg du skulle tage MX-5'eren. Den nye model MR2 skulle efter manges mening ikke være så god, som samme årgang MX-5.
    Desuden er den nye model MR2 ikke helt så køn som de gamle.

Men hvis det var mig, ville jeg kigge efter en 2. gen MR2 (SW20), med en 3S-GE (2.0i med 150hk vidst nok). Klart den flotteste MR2, som også er kendt som Toyota's egen lille Ferrari.

• #3   22. apr 2006 Okay jo tak,, ja jeg havde os selv læst på top gears hjemmeside at den skulle være en god vogn.. men udstrålingen på de to vogne er os meget forskelligt, så bliver et svært valg.

• #4   22. apr 2006 nej bliver ik en sw20 da vi gerne vil have en softtop vogn

• #5   22. apr 2006 jeg er også til mx5 fordi den kører suverænt og mr2 ligner en wannabe porche, er mere til mark 2 mr2 med widebody kit den findes i cab hvis det er det der tæller men er total svær at få fat i

• #6   22. apr 2006 okay viste sq ik den kunne fås i cab, treoede kun det var targa... men valget står imellem de to modeller fra 2000, men kan da hører på folk at det skal være mazda'en

• #7   22. apr 2006 MX5 heeelllttt vildt. Ingen tvivl/diskussion. Især i 1.8.

• #8   22. apr 2006 mx5 mx5 mx5 mx5 mx5mx5mx5mx5mx5mx5

• #9   22. apr 2006 hehe

• #10   22. apr 2006 Se bare hvad ham her har af ting og sager til den.

http://www.ilmotorsport.de/

• #11   22. apr 2006 damn TEAM KIMBO den er sq pænt grast... var da ellers en flot vogn

• #12   22. apr 2006 Ja hvis SW20'eren er udelukket, så da HELT klart MX-5'eren!
    Min svoger har en 1. gen 1.6 med eftermonteret kompressor, og for saten den køre godt. Den ligger klistret fast i sving. Og folk siger jo at 2.gen er en del bedre end 1.gen. Så glæd dig hvis det bliver den.

• #13   22. apr 2006 Jeg havde bare hørt at 1.gen skulle have nemt til rust, men det SKAL vare 2.gen vi vil købe,, vi skal jo snart ud og ha den hvis man skal være klart til sommer

• #14   22. apr 2006 der er vist enighed her, så må jeg jo til silkeborg og se om jeg kan finde en mx5 der!

• #15   22. apr 2006 MX5 stinker da ha frisørvogn.. Så hellere en MR2.. Der er mere mand i den...

• #16   22. apr 2006 Michael M - der tager du fejl. Det er den første MR2 der blev kendt som "Fattigmandsferrarien", MKII'eren faldt til jorden og blev ikke nær så populær iflg adskillige bilblade smiley

Jeg citere fra 100 biler i 100år:

#88 1985-1991 Toyota MR-2
    Som ide var Toyota MR-2 Ikke banebrydende. Både Fiats X1/9 og Lancias lille Monte Carlo havde prøvet Konceptet før med skiftende held. Men Toyota fik det hele til at gå op i en højere enhed med MR-2. En to-personers sports-coupe med center-motor, klaplygter
    og et gearskift, som blot krævede et vrik med håndledet. Bagude lå Toyotas herlige, 16-ventilede Twin Cam-maskine på 1,6 liter og med 122 hk. Det gav en topfart på 196 km/t. hvoraf de første 100 var nået på otte sekunder rent. Og modsat de italienske forgængere var MR-2 begunstiget med skudsikker japansk pålidelighed.Toyota gjorde det først og fremmest muligt for et helt nyt publikum at købe en centermotor-sportsvogn, og til en attraktiv pris, var det ikke underligt, at en MR-2 sjældent opholdt sig særligt længe i forhandlernes udstillingsvinduer. Desværre kunne Toyota ikke lade MR-2 være i fred, og som det er blevet en vane med de japanske biler, var Mk. II-modellen fra 1991 på alle måder temmelig håbløs. Den nye MR-2 var større, dyrere og hurtigere, men den var ikke hurtig nok til at være en Ferrari, og den var alt for dyr til at være en Toyota. Det var til gengæld ikke kedeligt at skulle vælge en lille, prisbillig sportslig bil i 1985.

Men prisforskellen på ny MR2 ZZW30 og en MX-5 årgang 2000 er måske værd lige at tage med i overvejelserne også. Personligt synes jeg lidt MX-5 ser for sølle ud, lidt af en frisørvogn, men den kører satme godt smiley Jeg har endnu tilgode at prøve en ZZW30, forhandlerne mener sq jeg er for ung til så dyrt legetøj smiley

Kommentér på:
Mx5 vs Mr2 hvilken?

Annonce