{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
580 visninger | Oprettet:

Reservedels nummer og dimensioner Ac kondenser {{forumTopicSubject}}

Hej folkens. jeg skal til at skifte min kondenser på min civic. Men før jeg kan bestille den skal jeg have enten et nummer eller mål på selve kondensoren da der inde på auto g's hjemmeside er 4 forskellige slags. Er der nogle der kan hjælpe mig med 1 af disse ting. jeg har tænkt mig at bestille den fra tyskland da den koster 600kr med forsendelse imod 12-1300 i dk men jeg skal jo gerne have den helt rigtige da det bliver træls at sende den tilbage:)

bilen er en honda civic ep2 1,6 vtec fra 2002 3dørs. jeg kan sende et reg nummer hvis nødvendigt.

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Reservedels nummer og dimensioner Ac kondenser
  • #1   30. okt 2013 Køb den ved din lokale ho da forhandler så for du den rigtige!

• #2   30. okt 2013 hehe steffen jeg er ikke uvenner med mine penge:)

• #3   30. okt 2013 Der er en grund til original er dyrere bla. Betaler man en masse penge til en reservdelsfilm så man kan finde de rigtige dele.

• #4   30. okt 2013 Hvor svært kan det være og måle den du har??
    Eller er det bare for nem en løsning?

• #5   30. okt 2013 Steffen du ved jo ikke hvad du snakker om smiley og Kent R har du overvejet at den måske ikke lige umiddelbart er til at komme til at måle smiley Hvis i ikke har svaret på spørgsmålet og bare skal kloge jer om noget i ikke ved noget om alligevel så forstår jeg ikke at i bruger tid på det.

• #6   30. okt 2013 Du skal vel skille bilen af for at skifte den alligevel?

Men uden og ville støde dig personligt, så er der bare ret mange brugere herinde som har problemer med selvstændige tanker.
    Derfor mit forslag.

• #7   30. okt 2013 Jeg ville være ked af at skille den ad før jeg har kondensoren da jeg sjældent har mulighed for at lade bilen den hænge på liften til næste morgen. Og jeg har skam en udmærket selvstændig tankegang men jeg giver dig ret smiley der er mange der ingengang ved at google eksistere.

• #8   31. okt 2013 Det er jo lige netop det jeg gør! Men nu ved jeg ikke hvad du laver af erhverv men hvis du er håndværkere synes du vel heller ikke det er iorden folk hyrer polakker til deres renoveringer?

• #9   31. okt 2013 Jeg er næsten udlært mekaniker;) altså nu antydede du at originalt var bedre og det er jeg ikke enig i og Honda overlever nok at jeg ikke køber den hos dem:) Forstår godt det du mener med at støtte danske erhvervsdrivende men med de priser vi har her hjemme kan jeg ikke retfærdiggøre overfor min pengepung som lærling at bruge 15-1600kr på noget jeg kan få for 600 i Tyskland.

Du kan jo heller ikke sætte 1 købt reservedel i Tyskland op mod billig polsk arbejdskraft.

Kører du aldrig til grænsen og køber ind?

Kommentér på:
Reservedels nummer og dimensioner Ac kondenser

Annonce