{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedømmelse af Almera
  • #1   31. okt 2013 Rust rust rust.
    Tjek paneler, hjulkasser bag, tårne, tværvanger for og bag.
    Tjek om den rasler i kæden og om ventilerne klapper ved start på helt kold motor. Den mp slet ik ha kørt i flere timer når den startes for at hære om de hydrauliske løftere er utætte...

• #2   1. nov 2013 Mht køre-egenskaber - gti'erne har en god stærk undervogn, tykke krængningsstabilisatorer osv... den ligger godt på vejen.

Er man glad for hurtige accelerationer og hårde nedbremsninger, så ville jeg opgradere bremseskiverne og klodserne til noget mere holdbart end det typiske OEM-dele man finder rundt omkring...

• #3   1. nov 2013 Rust... Eneste problem i de bil.de holder ufattelig mange tæsk så mekanisk ingen ko på isen...

• #4   1. nov 2013 Det er ved at være en gammel lorte bil, de ruster simpelthen op ! Ville finde noget andet fra samme årgang da rusten ikke er til at komme til livs.
    Men det er den sjoveste lille bil, den kører virkelig godt.
    Jeg har ejet en for nogen år siden, dengang fik jeg lavet paneler paneler og toppen af skærmkasser bag.
    Motoren holder vildt godt og du kan ikke mærke på dem om de har kørt 300000km, trækaksler er noget hø, jeg knuste flere knokkelled og de inderste er IKKE til at opdrive, bremsedele er latterligt dyrt, tænker kalibre bagpå, alt er faktisk dyrt og SKAL købes originalt, intet passer over, uorginale dele passer ikke på, i hvert fald sjældent

• #5   1. nov 2013 god bil, men ruster, de holder til meget, men kan godt være lidt dyrer i dele, og der er ikke så mange butikker der har tingenge på lager.

• #6   1. nov 2013 Rust bliver ikke noget problem hvis jeg får ordnet alt rust og rustbehandler jævnligt smiley
    Alt kan vel skaffes hjem, det koster bare lidt ekstra smiley
    Men tak for det, nu er jeg da forberedt på hvad man kan forvente hvis jeg køber sådan en smiley

• #7   1. nov 2013 Mhm har endnu ikke skulle mente på slidere på til min sunny og den er ældre.. Og det er stadig en god bil.så gammel er den heller ikke og der er stadig mange sunde derude.. Specielt hvis du vil kigge i Tyskland...

Kommentér på:
Bedømmelse af Almera

Annonce