{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vw Touran 1.9 TDI DSG erfaring?
  • #1   1. nov 2013 Havde sgu beholdt passat'en.

Touranen kører fint, men har desværre rigtig mange fejl. Gearkassen er rigtig dyr at reppe på og den bliver jo snart 10 år.

• #2   1. nov 2013 Jeg har lige stået og skulle vælge mellem en Touran og en Altea i 1,9 tdi

Mange fortalte om rustproblemer på touranen, og det var sådan set det der var udslagsgivende for mit valg. Og så sidder jeg bedre i alteaen, den vejer 100kg mindre og kører lidt længere literen. Så jeg tog en 06 Altea 1,9 TDI med manuel gear. Dog er den så lidt mindre i varerummet. 1,9'eren er bundsolid, bare den har overholdt service

Det kan godt være de siger at Dsg er okay, og at de kun har problemer når olien ikke bliver skiftet efter forskrifterne. Men så har jeg bare det mindre der kan gå i stykker.

• #3   1. nov 2013 Jeg havde ihvertfald valgt en som ikke havde DSG, det "luksus" man får med en DSG, syntes jeg bestemt ikke står med de reps. som man kan komme ud for.
    Kobling og svinghjul kommer tit og ofte omkring 200 k.
    Hvilket hurtigt er 10 kg kun i stumper.

• #4   1. nov 2013 Menes ikke problemer på dsg kassen på den model, dog er svinghjulet møg ringe..

Samt bagklap og døre bagvanger rådner ( zink opkog )

Kommentér på:
Vw Touran 1.9 TDI DSG erfaring?

Annonce