{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.102 visninger | Oprettet:

Jeep Grand Cherokee {{forumTopicSubject}}

Hej alle bil fans! smiley
Jeg står her og skal have min første bil, og er faldet for ovennævnte. Den er stor, rummelig, godt med udstyr og rimelig mange heste. Er klar over den ikke er specielt økonomisk, men bor hjemme så har ikke mange faste udgifter (ingen). Håber I vil give mig råd/fraråd mht. køb af denne bil.

Er det en god bil? Kvalitet os.

Defekter: Fordelerboks knager, støddæmper til bagsmæk er defekt.

http://www.dba.dk/jeep-grand-cherokee-40/id-1003994092/

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeep Grand Cherokee
  • #1   1. nov 2013 Kan godt være du skal genoverveje den der lidt... medmindre du har en formue til forsikringen og vægtafgiften...

• #2   1. nov 2013 Cody - som sagt er jeg klar over det er en dyr bil at køre rundt i. Den koster ca. 5k i vægtafgift og ca. 4,5 i forsikring (forsikres i min fars navn). Ved du noget om bilen eller mærket må du gerne dele den viden smiley

• #3   1. nov 2013 Og får du en skade får du ikke en skid af forsikringen hvis den står i din fars navn og du har kørt rundt i den... Det kaldes nemlig svindel...

• #4   1. nov 2013 brugte lige trygs udregner til at tjekke prisen bare for forsikring på sådan en...31800 årligt, og jeg 18 år og har ikke haft egen bil.

• #5   1. nov 2013 Prøv nu og hør her Cody. Den forsikres i min fars navn - han for en samlet rabat. Vi tegner mit navn som bruger i forsikringen.
    Hvorfor vil du fluekneppe den her tråd? Jeg har ikke gjort dig noget. Jeg ved alt det med forsikring og vægtafgift - som ALLE gør. Så hvis du ikke ved noget ekstraordinært vil jeg være taknemlig hvis du undlod at spilde min tid med dit pis. Vil meget hellere bruge den på at lære noget nyt om den bil jeg godt kunne tænke mig.
    Martin J. Ja, som 18 årig er alle forsikringer dyre smiley

• #6   1. nov 2013 kan godt være at alle forsikringer er dyre, men kan forsikre en corolla e10 1,3 til 10000 årligt, og det kan du så gøre 3 gange for det der smiley

• #7   1. nov 2013 Ok Held og lykke... Du er vel klar over at forsikringen blivere dyrere når du står som bruger? Og derfor passer dine tal ikke... smiley

Men ok sådan en knægt på 17 ved jo det hele... os der har haft bil i 13 år ved jo ikke noget om det... smiley

• #8   1. nov 2013 nå de gå i stykker er de lidt dyre at lave på... hmt forskringen. regn med 10.000 hvis du stå som bruger far som ejer. (dette giver ikke ancenitet i alle selvskaber) men så det lovligt... forsikringen kan kræve restance for mistet indtjening hvis de opdager du køre den til dageligt (hvilket bliver dyrt)

ellers en dejlig bil.

• #9   1. nov 2013 Cody. Mange tak. Ja ved godt den bliver dyrer, men hvis du siger at forsikringen ikke stoler på at ens far har lånt en ens bil - må jeg hellere ofre lidt ekstra mønt smiley
    Sø-propel - okay, ja har hørt de er lidt dyre at reparere smiley Skal lige have fundet en mekaniker der ved en masse om netop jeep - tror du ikke? smiley
    Ja, kan sgu godt være smiley man må løbe nogle chancer her i livet smiley

• #10   1. nov 2013 Hvis forsikringen opdager, at du kører den dagligt, men at den er forsikret i din fars navn (hvilket er forsikringssvindel) straffes det med bøde, og hvis man er uheldig også fængsel.

• #11   1. nov 2013 Det var mange km i en Jeep... De har da deres skavanker, mange af dem har dårligt bagtøj, og det er så dyrt at folk ikke vil skifte det. Og slet ikke hvis bilen skal sælges.

Vi har haft 3 af den model du har kigget på med en 4,7 V8 (dejlig motor :D), hvor alle havde gået under 150.000km med dårligt bagtøj. Den seneste har holdt hos mekanikeren i snart en måned med elektronikproblemer, og lidt andre mange små ting. smiley

Vi har også haft en enkel af de gamle firkantede med en R6 4,0, den havde vi sjovt nok aldrig nogle problemer og udgifter med. smiley

Men ja, generelt er de dyre at både kører i og skrue på. smiley

• #12   1. nov 2013 Jesper M
    Okay det er jeg ked af at høre smiley
    R. Lykke det er nævnt et par gange før i denne tråd nu. Du ryger også i fængsel hvis politet ser hvor mange gange du har kørt for stærkt..

• #13   1. nov 2013 Hvordan vil du optjene anciennitet?!.

Når du så selv skal forsikre den bil. så starter du jo fra bunden fordi du ikke har optjent en skid!.

• #14   1. nov 2013 Jeg ville nok ikke være så bange for at købe den dog vil jeg jeg forhøre mig med en lokal mekaniker om han gider køre en tur i den og kigge den lidt efter og om det rent faktisk er fordeler boksen der knager,

Sådan en time løn kan være givet godt ud

• #15   1. nov 2013 Jeg vil ikke optjene anciennitet smiley man bliver automatisk elitebillist når man fylder 25, har jeg hørt fra en bilsælger - som råder mig til at få den forsikret i min fars navn smiley

PRNDS - God idé. Tak for det smiley

• #16   1. nov 2013 Sku da bare køb en 45 scooter også forsikre den, koster ikke mange basseøre også stil lortet ud i garagen . Så optjener du anciennitet hver dag smiley

• #17   1. nov 2013 Hvor bliver man elitbilist uden anciennitet??

• #18   1. nov 2013 LN - er ikke sikker, en bilsælger fortalte mig det bare smiley man skal bare være 25 smiley

• Jan  M
    Jan M Tilmeldt:
    dec 2003

Følgere: 1 Biler: 2 Svar: 699
    #19   1. nov 2013 Ulempen ved en 4,0 er at den køre lige så kort på en liter som en 5,7 L V8.

Jeg har haft en 5,7 fra 96 på den lave afgift. Dengang kostede den kun 1200,00 kr. om året.

Men alt koster at skifte på sådan en bil. Og det gælder også de alm. ting som bremser og sådan.

Hvis du køre ualmindeligt pænt kan du godt få den til at køre 6 km på en liter benz.

Til gengæld opdager du ikke noget når du sætter en trailer på som vejer 2000 kg.
    Og den køre næsten lige så langt "kort" på en liter som altid.

• Jan  M
    Jan M Tilmeldt:
    dec 2003

Følgere: 1 Biler: 2 Svar: 699
    #20   1. nov 2013 Og den der med de 25 år. Den passe ikke.

• #21   1. nov 2013 Min far har en i en 4,7 liters fra 99. Han har kun kostet almindelige slid dele(støddæmpere, styre/bærekugler, tændrør osv.) generelt har den været rigtig pålidelig i de 2 år han har haft den. Men den sluger en FANDENS masse benzin, hans går 6 MAKS 7 ved pæn kørsel og vægtafgift er meget høj på sådan en.

Hvis jeg var dig ville jeg se mig om efter en anden bil da det virkelig ikke giver nogen mening at købe sådan en medmindre man skal bruge den til at trække noget med.

Drop det med at forsikre den i fars navn uden du står som bruger af den, for nej du bliver ikke automatisk elitebilist når du er 25, det er rigtigt at dine forsikringer falder en del når man bliver 25 men det er langtfra så meget som hvis du er elitebilist. Så køb en bil du kan forsikre i dit eget navn som de andre også siger det er helt klart det klogeste..

• #22   1. nov 2013 det er prisen på vægt afgift

profilbillede
  • #23   1. nov 2013 Lorte idé. Start ud i noget normalt som andre knægte, og lær at køre bil. Det tager ikke mange fejlbedømmelser, før en nybillist ender i grøften med sådan en båd dér..

• #24   1. nov 2013 Nej cruiser, det her er prisen;

http://vvcap.net/db/wE-rzWpk98q_GI6Io_os.htp

• #25   1. nov 2013 ja fordi den er delvis firma... det vil hans jo ikke være

• #26   1. nov 2013 Kan godt se den bliver dyr at køre i, og skal helt sikkert have fundet ud af noget. Han skriver godt nok at den køre 9km/l.. men hvis det er 6 er jeg sgu ikke interesseret smiley men har lært at køre bil, så det er ikke problemet. Men skal ikke have enbil der koster 2kr pr km - vil bare gerne have en stor bil smiley

• #27   1. nov 2013 Kender ikke noget som sådan til Jeep - men ved at reservedele kan være svære at skaffe herhjemme uoriginalt. Originalt kan man køre til Flensborg - det hjælper lidt på prisen. Mener bestemt at der hvor jeg køber stumper til min Dodge Ram også har Jeep på deres facade.

Blot en tanke. Jeg er selv rigtig glad for min 'kaner!

• #28   1. nov 2013 Når du køber bil med stor motor vil du jo ikke ligge og blive overhalet af VW UP's for, at holde brændstofforbruget nede smiley Så du kan godt regne med 6-7 km pr liter ved blandet kørsel. Jeg har selv problemer med at få min bil til, at gå de opgevne 11,2 - endda på motorvej smiley

• #29   1. nov 2013 Jeg vil give Jan ret i at de er tørstige!

Personligt mener jeg selv kun at man skal anskaffe sig sådan en hvis man trækker trailer dagligt. For der er de "lidt" ligeglade og trækker som en færge.
    Men man skal slet ikke købe sådan en hvis man ikke har råd til at tanke den, for selv om den kun er på 4L, så for du den aldrig over 6-7km literen, når motoren er varm vel og mærke. smiley

Syntes de er langt mere tørstige når motoren er kold, så korte ture er no go. smiley

• #30   1. nov 2013 Hvad synes I så om at løbe 2,7'eren der er produceret af Mercedes?:) den må løre længere på literen;)

• #31   1. nov 2013 "Lille motor i stor tung bil"... smiley Har aldrig selv prøvet en, men skulle det være diesel, så havde jeg valgt en nyere 3,0!

Men jeg har da hørt lidt rundt i krogene om at de er lige så dyre at skrue på som benzinerne de gamle Stjerner... smiley

Er det egentligt ikke samme motor som der ligger i en ML270 fra de årgange?? smiley

Bare lige husk, at afgiften hvis den er nyere end 1/6-98 bliver omkring 11.-12.000.- årligt. I ren privat. smiley

• #32   1. nov 2013 Shit! Så må jeg købe en gammel svend, eller en helt anden;) nogen forslag til billigere 4-hjuls trækkere?;)

• #33   1. nov 2013 Der er ikke noget der hedder billig 4x4... smiley Måske i indkøb, men alt der har 4x4 er dyrt at skrue på. smiley

• #34   1. nov 2013 Okay øv:(

• #35   1. nov 2013
    Kasper P

Sælgeren var fuld af løgn... Du kan ikke blive elitebilist som 25 årig uden accennitet... så simpelt er det... intet forsikringsselskab kunne finde på at tilbyde sådan noget...

"Jeg ved alt det med forsikring og vægtafgift - som ALLE gør."

Måske du skulle lade være med at være så skide påståelig knægt når det nu viser sig du ikke ved en skid om det..

• #36   1. nov 2013 Ja held og lykke med at købe amerikaner 4x4 som første bil.... Jeg købte min Silverado som 27 årig og måtte give 14K i forsikring det første år. Vedligeoldelsesomkostninger på sådan en stor tung bil koster flere tusinde kroner hver måned ! Og så kørte jeg 5.5 km/(l i gennemsnit. Min benzin regning de første måneder jeg havde bilen var over 5K pr måned.

Så jeg håber du har et sindssygt godt betalt job, eller en god opsparing, for billigt det bliver det ikke smiley

My 5 cents

• #37   1. nov 2013 Hør så lige her mester. Ved man nogensinde noget så? Hvis en person der lever af at sælge biler ikke er til at stole på, hvem er så? Hvis du fik af vide af en bilsælger der siger at man automatisk er elitebillist når man fylder 25, hvorfor så ikke tro på det? At du synes jeg er naiv er sgu fair nok, men kan ikke vide andet end hvad eksperterne siger:) At din brosciense så modsiger det er sgu fair nok, og tror også på jer. Men hold dog din fucking kæft med alt det lort du kan lukke ud. Du behøver ikke svine andre til hele tiden. Se dog hvor mange andre der er flinke at give mig svar og rette på en ordentlig måde.

• #38   1. nov 2013 Okay Martin! Må nok hellere se mig en ekstra gang for smiley min løn er sgu ikke helt høj nok;-)

• #39   1. nov 2013 PS : Bilsælgere er nok de mest utroværdige mennesker der findes. Du kan altid være helt sikker på at de fylder dig med løgn, for at få solgt en bil eller noget bilrelateret. Men det er selvfølgelig ikke nemt at vide inden man køber sin første bil. Men nu har jeg advaret dig smiley

• #40   1. nov 2013 Den bil du nævner som har en defekt fordelergearkasse, kan hurtigt blive en dyr affære. Jeg snakker af erfaring når jeg siger at sådan en ikke er billig at reparere på, selvom den er rimelig simpel. Jo hvis du selv kan gøre det, så koster det ikke meget at renovere sådan en, men på et værksted koster det kassen at få lavet alt der har med gearkasser at gøre.

• #41   1. nov 2013
    Kasper P

Sorry men du får tilbage som du deler ud... Du var selv påståelig og ville ikke tro på det når man skrev til dig... Du vidste jo det hele i forvejen...

"Cody - som sagt er jeg klar over det er en dyr bil at køre rundt i. Den koster ca. 5k i vægtafgift og ca. 4,5 i forsikring (forsikres i min fars navn)."

"Prøv nu og hør her Cody. Den forsikres i min fars navn - han for en samlet rabat. Vi tegner mit navn som bruger i forsikringen.
    Hvorfor vil du fluekneppe den her tråd? Jeg har ikke gjort dig noget. Jeg ved alt det med forsikring og vægtafgift - som ALLE gør. Så hvis du ikke ved noget ekstraordinært vil jeg være taknemlig hvis du undlod at spilde min tid med dit pis."

Intet sted sviner jeg dig til... faktisk skriver jeg kun facts til dig som du vælger at reagere på ved at sige jeg skriver noget pis... Du skriver direkte du ved Alt om det med forsikring... Hvilket du ikke gjorde... Og siden hvornår har en sælger været til at stole på??? Hans brød på bordet afhænger jo af hvorvidt du smider nogle penge hos ham... så hvis han kan påstå du kan blive elitebilist som 25 årig uden ancenitet og det får dig til at købe hos ham så kan han da være ligeglad nårdu fylder 25 og opdager at han var fuld af løgn... på de 7 år er det jo lidt for sent at klage...

men hvilket lort lukker jeg ud? Jeg giver bare tilbage hvad jeg får...

Hvis man opfører sig som en forkælet snotunge, så skal man ikke forvente at blive behandlet som andet... smiley

• #42   1. nov 2013 Jeg mener ikke at jeg opføre mig som en forkælet snotunge, og hvis jeg har gjort må du virkelig undskylde. Se det fra min side; jeg åbner en tråd fordi jeg gerne vil vide noget om Jeep, og mere specifikt Grand Cherokee modellen. Jeg var ikke interesseret i at høre at jeg ikke har råd til forsikring og dit og dat - når jeg har fået andet at vide et andet sted fra, endda set papirer på ham der har den nu. (han må have firma siden hans privatkørsel er så meget lavere). Anyway, jeg var åbenbart ikke informeret ordentligt, og det undskylder jeg - men igen, jeg ved ikke hvem jeg skal stole på, derfor lavede jeg en tråd om bilen for at høre at: den f.eks. havde svagt bagtøj, ikke kørte 9 men 6-7km/l osv. At der så var en der lige smed den information at den koster 12000 at køre rundt i når det er rent privat.

vil gerne sige undskyld til dig cody fordi jeg var uvidende og søgte information. -men du kan også formulere dig lidt bedre... Men tak for det alligevel

Til alle jer andre: Tusinde tak for god råd omkring bilen - må nok erkende at jeg ikke har råd til en bil der kommer op i snart 70k det første år smiley

• #43   1. nov 2013 Det er rigtigt dyrt at køre en nyere diesel 4x4 privat. Og det mest åndsvage er, at en Ford F250 7,3 V8 TD koster lige så meget i vægtafgift privat som en Strada 2,5 TD. Totalt hul i hovede, som resten af den danske afgiftpakke... smiley

Der er jo så bare lige en ton til forskel på hvad bilen vejer og hvad den forurener, men det betyder da fløjtende! smiley

Noget helt andet du skal tænke på, markedet for de biler er rigtigt lille. Du vil højest sandsynligt tabe penge, hvis ikke mange penge den dag du skal af med bilen igen. Høje afgifter skræmmer private, og det ser ikke ud som om du laver billigere afgifter i fremtiden. smiley

• #44   1. nov 2013 Ja, synes også det er trælst! Og har HØRT (hehe) fra min onkel der har en benzinstation ved sin brugs, at der er afgifter på ca. 8kr pr liter benz! Hvis staten kunne nøjes med det halve, og fjerne det afgift vi har som resten af EU ikke har - kunne jeg have råd til en Jeep! Er super træt af at de vil tjene så meget og lave så lidt!:(

• #45   1. nov 2013 Generalt er det rigtigt dyrt at have en 4x4, og tro mig, jeg snakker af erfaring, et rigtigt dårligt valg som første bil!.

Min tidligere Strada endte med at koste mig lige så meget som jeg havde givet for den på et år, i reperationer. Hell, den holdte på værksted 1 måned ud af det år jeg havde den. Den endte med at stå mig i 80.000.-, jeg fik 35.000.- for den da jeg ikke syntes jeg havde råd til at blive ved med at poste penge i den, og der havde den været til salg i nogle måneder. Dertil, så kostede den også 11.500.- i afgift årligt også. smiley

Mit bedste råd: Lad være, køb en normal billig bil, som er økonomisk og som er billig at skrue på. Det er de billigste km penge du for. Den vej du er på vej ud af nu, kan blive dyr. RIGTIG dyr! smiley

• #46   1. nov 2013 Okay, det vil jeg sgu nok lytte til så smiley Må se hvad der kommer af gode tilbud af almindelige biler så smiley

• #47   1. nov 2013
    Kasper P

Fair nok... undskylder også hvis jeg har virket grov...

Vi skal alle lære hele livet... men nu har du lært noget nyt... at bare fordi 1 person har påstået noget er det ikke sikkert det er rigtigt... (Og slet ikke hvis det er en sælger... smiley )

• #48   1. nov 2013 Hæhæ, nej det er vel rigtigt:)

• #49   1. nov 2013 Hey alle! Hijacker lige tråden her (håber det er ok)
    Hvor meget tror I det ville koste, ca. at få skiftet den fordelergearkasse på den ovennævnte Jeep?

• #50   1. nov 2013 ^^ Jeg tænker at du kan købe en brugt for omkring 3-5K (afhængig af kørte KM) plus 1-2 timers arbejdsløn. Hvis du vil have en nyrenoveret transfercase, skal du nok op i 6-8K.

• #51   1. nov 2013 Tak skal du have -Martin-

• #52   1. nov 2013 ^^ No problem. Vi er her for at hjælpe hinanden. Jeg har fået masser af brugbar info og hjælp gennem årene herinde. Endda nye venner smiley Haha

Ps > Trust me, hvis du kører amerikaner så er det rart med venner der ved hvad de snakker om, og kan hjælpe hvis man har problemer. Ellers kan det hurtigt blive en dyr fornøjelse.

• #53   5. nov 2013 Man kan satme godt forhandle sig til elitebilist anciennitet selvom man aldrig har haft bil i eget navn før..

Hvis man bliver gift med en som er elitebilist, så bliver man også automatisk elitebilist..

• Søren P
    Søren P Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 41
    #54   5. nov 2013 Fin bil, køb den bare, men køb reservedele på ebay i udlandet, lev med at den står stille en uge her og der , mens du venter på dele og får en mekanikker du kender til at lave den, så kan du holde den billigt kørende, den er jo ikke så gammel trods alt, men hvis du smider den til en autoriseret forhandler i DK, vil du nok blive træt af prisen på service, jeg kender en der kører rundt i en fra 86, han kan så selv skrue lidt og køber dele på eBay, den har ikke kostet ham det store de sidste 5 år

• #55   5. nov 2013 En ting er sikkert... Du bliver ikke elitebillist af at blive 25... Det er der heller ingen andre der er blevet!
    Læs nu bare ordet... Elitebillist... ????

• #56   5. nov 2013 Hold nu bare din kæft. Tråden er for længst endt.
    Godt du kan skrive hvad de andre skriver - jeg har forstået - det var som sagt bare det jeg fik at vide.. SÅ LÆS DOG TRÅDEN.

• #57   5. nov 2013
    Kasper P

pisse godt det der... bare giv dem.. Svin dem rigtig grundigt til... Det skal nok overbevise folk om at du ikke opfører dig som en forkælet teenagetøs... (kan risikere at være ironisk ment)

Når nogen skriver noget så er det rigtige svar til folk IKKE at skrive: "Hold nu bare din kæft." Gør man sådan i virkeligheden ender man med en brækket næse... Og gør man sådan herinde ender man med aldrig at få hjælp til noget... Lidt dumt ikke sandt?

• #58   5. nov 2013 Ved alm brand kan du godt kører i din fars forsikring det koster 25% extra

• #59   5. nov 2013 Kasper P .

1 du kan slette tråden. så er problemet løst.
    2 du kan også fjerne dig selv fra den, altså så den ikke dukker op i nye Hændelser.

Tråden er nemtlig IKKE endt. Før at du gør en af følgene punkter smiley

• #60   5. nov 2013
    Charlotte a

Han optjener stadig ingen accenitet... = han starter fra nul når han så skal have den i eget navn... Og det er sgu da fesent at køre rundt i farmands bil...

• #61   6. nov 2013 Det var ikke hvad jeg fik oplyst de skal bare også stå som bruger på reg attest

• #62   6. nov 2013 Ham X, jeg blev elitebilist som 25 årig.. det tager kun 3 år uden skader i visse selskaber, så kom igen smiley

• #63   6. nov 2013 Mirza..

og det var uden at have haft forsikring i eget navn før???

• #64   6. nov 2013 nej Cody..

Ham X, skriver at INGEN 25årige er blevet elitebilist, det lyder som om man ikke kan være så ung og være elitebilist, men det kan man.

Min kone blev dog elitebilist i samme omgang da vi blev gift selvom hun aldrig har haft bil i eget navn før.. og da hun er ældre så tegnede vi bilerne i hendes navn, så det var ekstra billigt..

• #65   6. nov 2013 Ahh på den måde... Fair nok... smiley

• #66   6. nov 2013 Cody. Du har ikke ret. man er ikke forkælet fordi man synes det er irreterende at der kommer en og fortæller alt muligt som man allerede har erkendt. Var ikke klar over jeg kunne melde mig ud, for så gør jeg selvfølgelig det! Så kan i andre måske få noget godt ud af tråden smiley

• #67   6. nov 2013 Jo jeg har skam ret... det er utroligt dumt at reagere ved at bede folk holde kæft på den måde du gør... husk at dette er et forum... ikke din private hjælpechat når du får problemer...

• #68   6. nov 2013 Mirza... Som jeg skrev... lyt til navnet... Du bliver ikke elitebilist uden at køre bil! Og du kører ikke bil i en andens navn ifølge forsikringen... Det er tilladt at læse mellem linierne?

Jeg ved godt at man kan gifte sig, eller endda bare sammenflytte sig til det.

• #69   7. nov 2013 Du skrev ikke uden at køre bil, du skrev "Du bliver ikke elitebilist af at blive 25... Det er der heller ingen andre der er blevet!" Og det er forkert..

Og man kan skam også blive elitebilist af at flytte sammen UDEN at køre bil, som du også erkender..

• #70   7. nov 2013 jeg har haft nogen stykker, der er mange fejl på dem, men de køre godt.! og de er ik billige i dele, hold dig væk fra den, især med def. gearkasse. køb noget nyere, de koster ikke mange penge, der er en grund til de står billigt, nemlig at de er dyre at holde vedlige.

og den koster så 9100kr i grøn afgift om året, kan jeg fortælle dig, det gav vi sidst, og nej, den med 25 år dur ikke, min veninde der er 42år har haft kørekort siden hun var 18, men har ik haft bil selv, giver 8000kr for en ansvar, for en nissan mickra 1,0 fra 99.

lad nu være med at tro på sådan noget du "høre", når det lyder for godt til at være sandt, var det så nemt, ja så gjorde alle det nok.! der er en grund til, man lige så godt kan starte selv med det samme i eget navn, for ellers optjener du intet, uanset alder,!

fint at du vil ha en "stor bil" nu når du bor hjemme, men jeg havde satme sparet pengene op, og få købt et hus.

men den bil der, den tømmer din/fars pengepung...!

skal du ha noget 4x4, der holder så kig efter en landcruiser, de holder også gensalgs værdien, uanset km. vx100 er den der har alt i udstyr std. men de koster ca 100, kan du ik skrue selv, så er det dyrt at ha 4x4

• #71   8. nov 2013 Bor hjemme og forsikring i fars navn....come on and grow the hell up. Bliv voksen knejt.

Kommentér på:
Jeep Grand Cherokee

Annonce