{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.655 visninger | Oprettet:

Christian H
Christian H
Tilmeldt:
1. nov 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Skoda Octavia bluetooth {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg er helt ny herinde, og går lige nu og venter på min sprit nye Skoda Octavia Elegance 1,6 TDI.

Men har lige et spørgsmål.

Jeg har fået Skoda telefonforberedelse i, da jeg skal køre meget og for at undgå at få bøder for at tale i telefon, valgte jeg at få det i
Men spørgsmålet er, om jeg kan bruge bluetooth til både at høre musik fra min telefon samtidig med at den er tilkoblet så jeg kan tage min telefon igennem anlæget. Men selvfølgelig ikke gøre begge ting på en gang.

Håber der er nogle der kan hjælpe mig.

MVH
Christian


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skoda Octavia bluetooth
  • #1   1. nov 2013 Det kan du garanteret godt, de fleste "nye" telefoner kan både overføre telefon og medielyd via bluetooth smiley Jeg har en Samsung Galaxy S4, og har kører med bluetooth headset, jeg har så slået medielyd fra, så jeg kun kører telefonlyd i headset. Kunne forestille mig det var noget nær det samme smiley

  • Christian H
    Christian H Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   1. nov 2013 Okay, mange tak for svaret. Nu må jeg se når bilen kommer hjem smiley

  • #3   2. nov 2013 det afhænger af om det er et parrot bluetooth sæt du har i, eller om bluetooth kommer igennem HU'en altså radioen, kommer den gennem radioen er det muligt både at hører musik, og hvis du får et opkald slukker den musikken og vil automatisk afspille din ringe tone istedet smiley

  • #4   2. nov 2013 Det er det, hvis du har købt org fra fabrikken.

    Har selv lige installeret det i dag i sciroccoen, da det der ankom med et modul kun til nokia telefoner


  • Christian H
    Christian H Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #5   2. nov 2013 Hej, ja det er det originale fra fabrikken og med en tuch skærm. smiley

Kommentér på:
Skoda Octavia bluetooth

Annonce