7.859 visninger
|
Oprettet:
Initial check på avensis {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Jeg har en Avensis st.car 2007 2.0 diesel
Hver gang jeg sætter tænding på skriver den Initial Check og viser en "svensknøgle" i display, men kun 3 sek så er det væk igen....
Har haft computer på og kan ikk se at der skulle været noget galt og Sys der er ingen afstillings muligheder for denne visning
Er der nogen der har en bil magen til som kan svarer på om det er normalt eller ej
Venlig hilsen søren
apr 2003
Følger: 60 Følgere: 61 Biler: 3 Emner: 94 Svar: 586
aug 2011
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 50
Og kan simpelthen ikk finde ud af få den til at stoppe med at skrive det... Har aldrig haft toyota før så jeg ved ikk om den skal gøre det eller ej
apr 2010
Følger: 1 Biler: 1 Svar: 14
Hvis det er tid til service, er der en gul lampe der lyser konstant, lampen er afbilledet som en fastnøgle og du kan se den når der er tænding på bilen.
aug 2011
Har ringet til 5 toyota værksteder og ikke en af dem kunne svarer på om det er normalt eller ej..
apr 2010
aug 2011
Utroligt at de ikk kan svare på om det er normalt eller ej når man ringer og spørger.
Hvis nu service lampen begynder og lyse på et tidspunkt, hvordan afstiller jeg så den.. ????
nov 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 2 Emner: 11 Svar: 22
Dvs den skal ikke stå på trip a eller trip b, men på de totale km den har kørt.
Mvh.
aug 2011
Er der nogen der ved om der er forberedt til oliefyr på den eller om man skal ud og købe hele sættet???
apr 2010
Er det værkføren eller en sælger du har snakket med hos de forhandlere du har ringet til.
apr 2010
aug 2011
aug 2011
nov 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 2 Emner: 11 Svar: 22
mvh.
apr 2010
Model koden kan du se på den sorte typeplade der sidder i dørfalsen ved føredøren.
Vis den har tilskudsvarmer sidder det i højre side af motorrummet ind mod kabinen, og er en firkantet alu blok med en sort plastik indsugningsslange som er ført ud til støddæmper tårnet.
aug 2011
Sys ikk jeg kan se nogen alublok.. Så det har den nok ikk.. Hvor meget skal der så til for at kunne få fyr på den ?? Ville helst os gerne kunne fjernbetjene det..
apr 2010
Fyret kan også sidde nede under brændstoffilteret i venstre sidde af motorrummet.
apr 2010
aug 2011
Men det ændre vel ikk på at den skal lave det initial check???
Sys ikk jeg lige jeg kan se nogen alublok.. Men der sidder et klister mærke under hjælmen hvor der står- eberspacher 12 v 5 kw
aug 2011
Kommer der os varme i kabine???
Kan man få fjernbetjening til den???
apr 2010
Når den har det klister mærke, har den med garanti også varmeren men den sidder under dit brændstoffilter, det er på 270 serien hvor det sidder i højre side.
Når den har fyr, skal du have det man kalder opgradering kit til varmeren og det er kun din pengepung der bestemmer om det skal være med ur, fjernbetjening eller telestart.
apr 2010
Bilen har fyret fordi de fleste nyrer diesel motorer er meget længe om at blive driftvarme, især om vinteren og er derfor længe om at lave varme i kabinen.
aug 2011
Så er det bare en tilskudsvarmer det aktiveres når bilen er startet ????
Så kan jeg købe et opgraderingskit så jeg kan få varme i bilen uden at bilen er startet????
aug 2011
Tusind tak for din tålmodighed og dine svar
apr 2010
Initial check på avensis