{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  atea bilpleje
  • #1   21. nov 2013 De kan bestemt ikke anbefales. Min bil var godt nok beskidt, da jeg afleverede den, men den var ikke ren, da jeg hentede den. Motorvask var damp, men intet var rent. Ruderne var stadig beskidte i hjørnerne. I mit tilbud stod der at hele vognen blev poleret, men den havde bare fået forsegler og lakken var overhovedet ikke glat.

Ham der afleverede den sagde at en så gammel bil slet ikke kan blive glat og at de ikke må bruge kemi i motorrummet længere.

Da jeg kontakter ejeren efter jeg har hentet bilen, siger han, at jeg har en gammel og klam bil og at han overhovedet ikke vil røre den om han så fik 5.000 kr.

Virkelig dårlig oplevelse.

• #2   21. nov 2013 ja det lyder da bestemt ik som noget man gider finde sig i.. håber sku du fik det gratis..

• #3   21. nov 2013 Han gik helt i selvsving over at bilen var fra 1997??Så er der ikke garanti for noget. Ved ikke om jeg får noget tilbage

• Peter K
    Peter K Tilmeldt:
    dec 2013

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #4   21. dec 2013 Har netop været i Ateas afdeling i Hinnerup. Bilen er en Hyundai Sonata '07. Resultatet meget tilfredsstillende. Udvendig er al tjære og insekter væk, lakken er som silke og fælge som nye. Indvendig ikke alene ser den ud som ny bil, den dufter også som sådan. Vi oplever operatøren som venlig og kompetent og bruger dem helt sikkert igen.

Kommentér på:
atea bilpleje

Annonce